بررسی غرفه مایکروسافت در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶

بررسی غرفه مایکروسافت در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶
  • 1395/6/15
  • زهرا معبودی
  • 0

نمایشگاه ایفا هرساله و در زمان مخصوص خود بر گذار می شود. ایفا ۲۰۱۶ چند روزی است که کار خود را در شهر برلین آغاز نموده است. در این مطلب قصد داریم سری به نمایشگاه ایفا بزنیم و غرفه غول بزرگ فناوری، مایکروسافت را از نزدیک بررسی نماییم با گویا آی تی در این سفر همراه باشید.

با روش های خلاقانه به کار برده شده در این نمایشگاه شما می توانید به سادگی حضور ویندوز ۱۰ را در کنار گجت هایی نظیر سرفیس بوک و سرفیس پرو ۴ و همچنین سایر فناوری های مبتنی بر ویندوز ۱۰ مشاهده نمایید.

به عنوان مثل در عکس زیر که گوشه ای از غرفه ردموندی ها را به تصویر کشیده است می توان  یک میز کار با خانواده‌ای از محصولات کمپانی اچ‌پی مبتنی بر ویندوز ۱۰ است. در روی میز نصب شده روی دیوار نیز می‌توان یک PC مبتنی بر ویندوز ۱۰ را که به یک ماوس و کیبورد و مانیتور متصل شده، مشاهده نمود.

microsoft-ifa2016

microsoft-ifa2016

به گزارش https://www.gooyait.com در قسمت دیگری از نمایشگاه میز گردی قرار گرفته است که روی ان گجت هایی مانند سری سرفیس نظیر سرفیس بوک و سروفیس پرو ۴ در کنار گوشی‌های هوشمند پرچمدار این کمپانی نظیر نوکیا ۹۵۰ و نوکیا ۹۵۰ ایکس ال قرار گرفته‌اند.

microsoft-ifa2016

در این عکس نیز پی‌سی زیبای ماژولار الایت اسلایس اچ پی به تصویر کشیده شده است. این سیستم توانسته تصویری جدید از کامپیوترهای شخصی ارائه نماید.

microsoft-ifa2016

در این بخش از غرفه مایکروسافت هم  گجت های مایکروسافت شامل اولترا بوک‌ و سرفیس پرو ۴ مبتنی بر ویندوز ۱۰ قابل رویت است.

microsoft-ifa2016

microsoft-ifa2016-8

در تصویر زیر می‌توان سرفیس پرو ۴ را در کنار سرفیس بوک و گوشی‌های هوشمند این کمپانی یعنی نوکیا ۹۵۰ و نوکیا ۹۵۰ ایکسل ال مشاهده نمود.

microsoft-ifa2016

طراحی غرفه مایکروسافت با خلاقیت تمام مشابه بخش های مختلف خانه و یا محل کار است که گجت های مختلف این کمپانی را برای هر بخشی مناسب نشان می دهد.

microsoft-ifa2016

microsoft-ifa2016

مایکروسافت شرکای سخت افزاری بسیاری دارد که ابزار‌هایی را بر مبنای سیستم عامل ویندوز در اختیار کاربران قرار می‌دهند. همین موضوع باعث شده تا در غرفه‌ی مایکروسافت محصولاتی گلچین شده از سایر کمپانی‌ها مبتنی بر ویندوز ۱۰ را نیز مشاهده نماییم.

درست در وسط این غرفه بخش مربوط به پاسخگویان مراجعین قرار گرفته تا بتوان درصورت نیاز از وجود آنها استفاده نمود.

microsoft-ifa2016

آفیس یکی از بهترین و پرطرفدارین نرم‌افزار‌هایی است که تاکنون مایکروسافت تولید کرده است، به همین سبب  اختصاص بخشی از غرفه به آفیس چندان جای تعجبی ندارد.

نظرات خود را درباره غرفه خلاقانه مایکروسافت با گویا آی تی درمیان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *