آموزش ریکاوری پیامک های حذف شده در اندروید

آموزش ریکاوری پیامک های حذف شده در اندروید
  • 1395/6/24
  • زهرا معبودی
  • 0

شاید برای شما هم روزی این اتفاق بیفتد که هنگام کار کردن با گوشی اندرویدی تان، به اشتباه پیامی را حذف کنید و بخواهید هر طور که شده آن را بر گردانید. هنگامی که در چنین شرایطی قرار می گیرید، در دو حالت می توانید پیامتان را بازیابی کنید. اول اینکه با ابزارهای لازم آشنایی داشته باشید و با سرعت عمل به دنبال راه حل باشید. سرعت عمل از آن جا اهمیت دارد که لازم است قبل از پرشدن حافظه ای که قبلا این پیامک آن را به خود اختصاص داده، این کار را انجام دهید. از آنجا که به کرات مشاهده کرده ایم که کاربران گویا آی تی به دنبال روش بازیابی پیامک های پاک شده در اندروید هستند، تصمیم گرفتیم که در مورد آن آنچه که باید بدانید و در دسترس داشته باشید را بنویسیم. با ما همراه باشید.

 MobiKin Doctor

 MobiKin Doctor نام یک نرم افزار ویژه است که برای بازگردانی اطلاعات روی گوشی های اندرویدی بکار می رود. این نرم افزار با پوشش عالی که دارد قادر است تا ۲۰۰۰ مدل مختلف از گوشی های اندرویدی با برندهای مختلف را پوشش دهی کند و به خوبی از عهده وظیفه خود بر آید.  MobiKin Doctor در واقع علاوه بر اینکه پیام های حذف شده را بازیابی می کند قادر است سایر اطلاعات دیگر نظیر رسانه ها و عکس و موسیقی و غیره را نیز بازیابی کند. هنگام استفاده از اپلیکیشن  MobiKin Doctor نیازی به استفاده از برند خاص و یا نوع گوشی خاص نیست. در واقع می توان گفت هرکس از  MobiKin Doctor استفاده کرده است به هدفش رسیده است.

آموزش باز گرداندن پیامک های حذف شده در اندروید

FonePaw Android Recovery

این نرم افزار نیز یکی از بهترین نرم افزارهای اندرویدی است که برای برگرداندن اطلاعات بکار می رود. کاربر قادر خواهد بود از طریق این اپلیکیشن کلیه اطلاعات از دست رفته گوشی خود را باز گردانی کند. FonePaw Android Recovery نیز برای بسیاری از برند ها و مدل های گوشی های اندرویدی امتحات خود را به خوبی پس داده است پس با خیال راحت از آن استفاده کنید.

آموزش باز گرداندن پیامک های حذف شده در اندروید

SMS Backup & Restore 

نرم افزار SMS Backup & Restore  یکی از نرم افزارهای پر کاربردی است که در حال حاضر بیش از ۱۰ میلیون کاربر فعال از آن استفاده می کنند. با استفاده از SMS Backup & Restore  شما دستتان به خوبی برای ذخیره و پشتیبان گیری از اطلاعات تان باز است. با استفاده از این نرم افزار و سایر نرم افزارهای بک آپ گیری می توانید هر وقت که خواستید از داده هایتان بک آپ بگیرید و به موقع آن ها را بر گردانید. از آن جا که استفاده از این نرم افزار بسیار اهمیت دارد روش کار کردن با آن را برایتان آموزش خواهیم داد.

آموزش باز گرداندن پیامک های حذف شده در اندروید

ابتدا SMS Backup & Restore  را نصب کنید.

بعد از باز کردن اپلیکیشن با چند گزینه روبرو می شوید که اولین گزینه آن BACKUP است. روی همین گزینه ضربه بزنید تا وارد مراحل بعدی شوید.

آموزش باز گرداندن پیامک های حذف شده در اندروید

نوع محتوایی را که می خواهید از آن پشتیبان گیری کنید انتخاب کنید در این جا روی conversation ضربه بزنید. این گزینه به معنی مکالمات است

وقتی که بک آپ تهیه کردید طبق تنظیمات قبلی این نسخه از بک آپ روی دراپ باکس و یا گوگل درایوتان ذخیره می شود.

آموزش باز گرداندن پیامک های حذف شده در اندروید

حالا وقتی می خواهید این اطلاعات را بازگردانی کنید کافیست restore را بزنید. اگر بک آپ مورد نظر روی سرویس های تحت وب ( دارپ باکس و درایو گوگل ) ذخیره شده است، کافیست گزینه های Load from Dropbox یا Load from google drive  را بزنید تا اطلاعات بازگردانی شوند.

آموزش باز گرداندن پیامک های حذف شده در اندروید

اگر داده های گوشی های اندرویدی و تبلت های اندرویدی تان برایتان اهمیت دارد باید به دنبال راهی باشید که بتوانید از آن ها بک آپ بگیرید. از آن جا که بازگرداندن داده ها خصوصا پیامک ها حساسیت خاصی دارد لازم است که سرعت عمل داشته باشید و امکانات لازم را روی گوشی خود نصب کرده باشید تا در شرایط لازم سریعا نسبت به استفاده از آن اقدام کنید.

نظر شما در مورد این آموزش چه بود؟ آیا تا کنون شما هم در این شرایط قرار گرفته اید که نیاز باشد پیامک هایتان را بازیابی کنید؟ نظرتان را با https://www.gooyait.com مطرح کنید و با انتشار این آموزش کاربردی و جالب در شبکه های اجتماعی برای دیگر دوستانتان مفید واقع شوید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *