پیکسل های جدید به دکمه ریست فیزیکی مجهز خواهند شد

پیکسل های جدید به دکمه ریست فیزیکی مجهز خواهند شد
  • 1395/7/1
  • زهرا معبودی
  • 0

اگر از دارندگان گوشی های نکسوسی باشید قطعا می دانید که کمپانی گوگل هیچ گاه به منظور انجام عمل ریست گوشی در نسل های قبل تلفن هوشمند خود از دکمه های فیزیکی بهره نبرده است. اما به تازگی اسنادی منتشر شده که خبر از وجود یک دکمه فیزیکی به این منظور در پیکسل های جدید گوگل می دهد. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید.

چندی پیش اسنادی منتشر شده است که حکایت از استفاده گوگل از یک دکمه ریست فیزیکی در پیکسل های جدید خود دارد قابلیتی که پیش تر در نکسوس های این کمپانی دیده نشده و برای ریست نمودن این گوشی ها بایستی در حدود ۱۰ ثانیه دکمه پاور را بفشارید تا گوشی بی هیچ پیغامی خاموش شود و سپس آن را مجدد روشن نمایید.

بر اساس این تصویر منتشر شده که به ادعای انتشار دهنده آن کاملا واقعی است گوگل قصد دارد در پیکسل های خود قابلیت ریست شدن گوشی را به کمک دکمه فیزیکی بیافزاید.

به نظر می رسد این کار به کمک دکمه پاور قابل انجام است. بدین صورت که با نگاه داشتن این دکمه پیغامی مبنی بر انتخاب گزینه ریست و یا خاموش کردن گوشی به کاربر نمایش می یابد.

pixel-xl-render-w600

هرچند این قابلیت به طور رسمی از سمت کمپانی گوگل تایید نشده است اما به نظر چندان دور از انتظار نیست که با تاخیر طولانی به نسبت سایر رقبا گوگل نیز این ویژگی را به اسمارت فون های خود بیفزاید. البته احتمال دارد که این ویژگی در نسخه‌ی نهایی این محصولات وجود نداشته باشد چرا که قابلیت فوق در حال حاضر در اختیار تست‌کننده‌ها و توسعه‌دهندگان قرار گرفته است.

زیرا چنین رفتاری برای گوگل چندان غیرمعمول نیست و این کمپانی به حذف ویژگی‌های مشخص در نسخه‌ی نهایی اندروید شهرت دارد. شاید به خاطر داشته باشید که قابلیت تغییر اندازه صفحه و ویژگی‌های مالتی تسکینگ در نسخه‌های پیش‌نمایش توسعه دهندگان اندروید N وجود داشت. اما در نسخه‌ی نهایی اندروید نوقا شاهد چنین قابلیتی نبودیم.

نظرات و دیدگاه های خود را در این باره با گویا آی تی  و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید همچنین با ارسال این مطلب روی شبکه های اجتماعی تان دیگران نیز از این مطلب آگاه نمایید.

“برای آگاهی از اخبار روز تکنولوژی و آموزشهای کاربردی با کانال تلگرام گویا آی تی همراه باشید”

 

منبع GIZMOCHINA
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *