انفجار یک آیفون دیگر تایید شد، این بار ۶ اس

انفجار یک آیفون دیگر تایید شد، این بار ۶ اس
  • 1395/7/13
  • زهرا معبودی
  • 1

یک ماه پیش تمامی اخبار دنیای تکنولوژی متعلق به شایعات و حدس و گمان های پیرامون  محصولات تازه کمپانی های مختلف و امکانات و قابلیت های آنها می چرخید و پس از رونمایی نوت ۷ بخشی از اخبار به بررسی قابلیت ها و ویژگی های این کهکشانی سامسونگ تعلق گرفت که چندی بعد این تعریف و تمجید ها تبدیل به اخبار و گزارشات درباره انفجار های این فبلت شدند. با وجود این که با رونمایی آیفون های اپل و تحلیل و بررسی آنها تا حدودی هیاهوی سامسونگ کمتر به گوش می رسید اما انگار دنیای تکنولوژی قصد ندارد به روزهای پیشین خود بازگردد و پس از خبر تعویض نوت ۷ های سامسونگ حالا نوبت آیفون های مختلف اپل است که مانند بمب های خفته به یک باره شروع به انفجار های پی در پی نموده اند.

هرچند به نظر می رسد کار برای اپل بسیار سخت تر از سامسونگ خواهد بود اما این کمپانی در پی حوادث روزهای گذشته سکوت نموده است.

در چند روز گذشته ۳ خبر از انفجار آیفون های مختلف این کمپانی به گوش رسیده است که ۲ عدد از آنها متعلق به تازه واردان خانواده آیفون است. چند روز پیش در اخبار خواندید که یکی از خریداران آیفون ۷ پس از باز کردن جعبه آیفون خود با یک گوشی منفجر شده مواجه شده است. خریدار دیگری نیز پس از جعبه گشایی آیفون پلاس با یک گوشی از هم پاشیده و باتری متورم رو به رو شده است.

دیروز نیز خبری مبنی بر انفجار یک آیفون ۶ پلاس در جیب شلوار یک دانشجو سر کلاس درس منتشر نمودیم. اما ظاهرا این تمام اخبار نیست و روز گذشته یک حادثه دیگر نیز برای یکی از دارندگان آیفون ۶ اس رخ داده است.

owe-w600

این اسمارت فون نیز در جیب عقب شلوار مالک خود بوده است که به یک باره منفجر شده و باعث مصدومیت این فرد نیز شده است.

این فرد گزارش می کند که روز گذشته به همراه دوستان خود در حال گذراندن وقت بوده است که به یک باره گوشی موبایلش منفجر شده و در جیب پشتی او شروع به ذوب شدن نموده است. هرچند دوستان وی به سرعت او را به بیمارستان منتقل مرده اند اما این فرد دچار سوختگی درجه دو شده است.

از آن جایی که این حادثه بعد از پایان وقت کاری به وقوع پیوسته بود، وی روز بعد با اپل تماس گرفته و امیدوار است که حداقل کار اهالی کوپرتینو برای جبران خسارت، تعویض موبایل باشد. تصویری که مشاهده می کنید متعلق به این اسمارت فون منفجر شده است که متاسفانه با دوربین بسیار بی کیفیت ثبت شده است.

نظر شما درباره این حوادث چیست؟ آیا این انفجارها به صورت طبیعی رخ می دهد یا دست هایی در پس پرده قصد بد نام نمودن برندهای معتبر را دارد؟ نظرات و دیدگاه های خود را درباره این مطلب با دیگر کاربران گویا آی تی در میان بگذارید.

منبع:

Phone Arena

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. بدون شک کار سامسونگ یا طرفداران سامسونگه که میخوان خرابکاری شرکتشون رو لاپوشونی کنن.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *