اولین تصاویر واقعی ساعت هوشمند HTC به بیرون درز شد

  • 1395/7/19
  • زهرا معبودی
  • 0

ساعت هوشمند این روزها به عنوان یکی از ادوات ارزشمند بودن توسعه دهندگان محصولات هوشمند به شمار می آید! مثل اینکه اگر یک شرکت ساعتی در لیست محصولاتش نداشته باشد تقریبا عقب مانده لحاظ می شود. البته از ارزشمند بودن ساعت هوشمند، چیزی از کسی پنهان نیست به همین خاطر بزرگ ترین شرکت ها، از وجود چنین محصولی در سبد محصولات خود می بالند.

ساعت هوشمند

مدت ها بود که اچ تی سی هم به لیست توسعه دهندگان سیستم های هوشمند راه پیدا کرده بود اما ضربات دنیای تکنولوژی و وجود رقبای قدر موجب شد که این شرکت نتواند به موقع ساعت هوشمند خود را رونمایی کند. در دوسال اخیر این شرکت روزگار سختی را سپری کرده بود و به همین دلیل به تازگی در حال رونمایی از تکنولوژی هایی است که پیش از این، آن ها را معطل گذاشته بود.

ساعت هوشمند

اولین چیزی که از ساعت هوشمند اچ تی سی امروز به بیرون درز شده تصویر هایی است که نشان از این دارد که واقعا اچ تی سی در حال کردن روی ساعت هوشمند است. خبر توسعه این ساعت با نام رمز «Halfbeak» در بین اهالی تکنولوژی در حال دست به دست شدن است.

ساعت هوشمند

اچ تی سی مسقیما وارد توسعه این ساعت با بدنه ای فلزی شده که یک نمایشگر خوب به همراه دارد. رزولوشن این نمایشگر ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل است.

اگر این ساعت را برگردانیم سنسورهای سنجش ضربان قلب روی آن نمایش داده می شود اما نکته مهم تر وجود لوگوی اچ تی سی در کنار Under Armour است که حدس ما بر این استوار است که بند ساعت اچ تی سی توسط Under Armour ساخته و پرداخته می شود.

ساعت هوشمند

هنوز صحبتی از قیمت و رونمایی این محصول به میان نیامده اما به نظر می رسد این ساعت برای سال میلادی جدید روانه بازار شود. نظر شما در باره این محصول جدید اچ تی سی چیست؟ آیا وجود ظاهری مشابه با سایر برند ها به این شرکت کمک می کند فروش بهتری داشته باشد یا نتیجه عکس خواهد داد؟

منبع:

AndroidPolice

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *