آموزش کوتاه کردن لینک در تلگرام با ربات ShortUrlBot

آموزش کوتاه کردن لینک در تلگرام با ربات ShortUrlBot
  • 1395/8/21
  • زهرا معبودی
  • 0

کوتاه کردن لینک مزایای زیادی دارد که در اپلیکیشن های مختلف و حتی در هنگام کار کردن با PC  هم از ان ها استقبال می شود. اگر بخواهید می توانید توسط ابزاری به نام ShortPaste لینک های هر سایتی را در اندروید کوتاه کنید.

در تلگرام کانال ها و گروه های زیادی در حال فعالیت هستند که ادمین های آن ها بنا به هر دلیلی دوست دارند از لینک های کوتاه استفاده کنند تا مخاطبین خود را از طریق این لینک ها، روانه سایت خود کنند.

کوتاه کردن لینک با ربات تلگرام

هر چند ۲۳۰ سایت رایگان برای کوتاه کردن لینک وجود دارد، اما تلگرام  هم ابزاری دارد که به شما کمک می کند با یکی دو اقدام کوتاه، هر لینکی را که می خواهید کوتاه کنید. برای استفاده از این ابزار که در واقع رباتی برای کوتاه کردن لینک است، می توانید از آدرس زیر استفاده کنید:

https://telegram.me/ShortUrlBot

روی این آدرس کلیک کنید، تا وارد صفحه اصلی این ربات شوید.

کوتاه کردن لینک با تلگرام

با نمایان شدن این صفحه لازم است که روی START کلیک کنید تا ربات کار خود را شروع کند و دستور اولیه اش را صادر کند:

telegram برای کوتاه سازی لینک

با این کار، تلگرام با ارسال پیام Just send me a link and I’ll shorten it از شما درخواست می کند که لینک مورد نظرتان را جهت کوتاه سازی ارسال کنید. شما در بخش نوشتن پیام، لینک خود را بنویسید و در نهایت اینتر را بزنید :

کوتاه کردن لینک در تلگرام

 

به محض اینکه لینک را SEND کردید، ربات آن را دریافت و توسط ابزار گوگل ان را مختصر می کند:

کوتاه کردن لینک در تلگرام

همانطور که مشاهده می کنید ما لینک اصلی وب سایت گویا آی تی را از طریق این سرویس، مختصر سازی کردیم. وقتی که بخواهید از این لینک ساخته شده و کوتاه شده استفاده کنید کافیست آن را کپی کنید و هر جا که دوست دارید قرار دهید.

این ربات با استفاده از آی دی @ShortUrlBot نیز در دسترس شما قرار دارد. می توانید همین قطعه از متن گویا آی تی را در تلگرام خود کپی و پیست کنید و مستقما با ضربه بر آدرس @ShortUrlBot وارد بات مورد نظر شوید و از آن استفاده کنید.

نظر شما در مورد این ابزار تلگرام چیست؟ آیا شما تا کنون از این امکان استفاده کرده اید؟ به طور کلی ربات ها چه نقشی می توانند در ساده سازی کارها با تلگرام و وابسته سازی آن ها به کاربران داشته باشند؟ تجربیات خود را با ما در میان بگذارید و با انتشار این مطلب روی شبکه های اجتماعی، به توسعه مهارت های عمومی دنیای مجازی کمک کنید.

منبع: گویا آی تی 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *