چگونه یک تلویزیون مناسب بین ۳ تا ۶ میلیون تومان خریداری کنیم؟

چگونه یک تلویزیون مناسب بین ۳ تا ۶ میلیون تومان خریداری کنیم؟
  • 1395/9/2
  • زهرا معبودی
  • 0

ال‌ جی ۴۶UF69000GI – ۴۹ Inch

ال‌ جی ۴۶UF69000GI – 49 Inch
 این تلوزیون ۴۹ اینچی ال جی یکی از بهترین و ارزان قیمت ترین تلوزیون های مجهز به نمایشگر با رزولوشن ۴K است محصول کمپانی کره ای ال جی با سیستم صوتی شامل ۲ بلندگو با مجموع توان ۲۰ وات، سیستم عامل WebOS 2.0 همراه با ریموت کنترل جادویی و پردازنده ۲ هسته ‌ای امکانات مناسبی در اختیار شما قرار می ‌دهد که می ‌توان به WiDi و Miracast هم در این بین اشاره نمود. ۲ عدد پورت USB 2.0، اتصال بی ‌سیم، ۲ عدد HDMI، خروجی صدای دیجیتال و ورودی AV درگاه‌ های ارتباطی این مدل را تشکیل می ‌دهند. با توجه به قیمت مناسب، رزولوشن بالا و سیستم عامل WebOS 2.0، از خرید این تلویزیون پشیمان نخواهید شد.

مزایا معایب
طراحی با کیفیت و ظرافت عدم پخش سه بعدی
رزولوشن ۴K
نمایشگر با کیفیت
دارا بودن سیستم عامل WebOS 2.0
قابلیت اتصال wire less
ریموت کنترل جادویی
حدود قیمت: ۳.۱۰۰.۰۰۰ تومان

 

سامسونگ ۵۵JU6990 – ۵۵ Inch

سامسونگ ۵۵JU6990 – 55 Inch

در این بازه قیمتی یک نماینده از ال جی و یکی از سامسونگ وجود داشت که نماینده ال جی که مدل ۴۹UF85000GI بود به دلیل کیفیت پایین مونتاژ نمایشگر و مشکل کثیف شدن بیش از حد صفحه نمایش به سادگی از لیست حذف گردید. نماینده سامسونگ با دارا بودن نمایشگری با رزولوشن ۴K و با کیفیت و همچنین سیستم صوتی با ۲ بلندگو که مجموع توان آن ۲۰ وات بوده و از سیستم دالبی پشتیبانی می ‌کند یکی از بهترین گزینه ها در این رده قیمتی می باشد. بلندگو های این دستگاه همانگونه که انتظار می ‌رود قادر به تولید صدای بلندی نیست، همچنین یک پردازنده ۴ هسته ‌ای قدرت آن را تامین می‌ کند. ۳ عدد پورت USB، یک رابط کامپوزیت، یک رابط کامپوننت، ۴ عدد پورت HDMI، اتصال بی ‌سیم، پورت شبکه (LAN)، خروجی صدای اپتیکال، خروجی هدفون و MHL درگاه‌های ارتباطی آن را تشکیل می ‌دهند.

مزایا معایب
طراحی با کیفیت و ظرافت تولید صدای نسبتا پایین
رزولوشن ۴K دارا نبودن ریموت هوشمند
نمایشگر با کیفیت
قابلیت اتصال wire less
پورت های کامل
حدود قیمت: ۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان

 

سامسونگ ۴۸JUC8920 – ۴۸ Inch

سامسونگ ۴۸JUC8920 – 48 Inch

این محصول کمپانی سامسونگ از یک نمایشگر ۴۸ اینچی از نوع OLED برخوردار است. این نمایشگر با رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ کیفیت بسیار بالایی را در اختیار کاربران قرار می دهد. سیستم صوتی این دستگاه شامل ۲ بلندگو و یک ساب ووفر با مجموع توان ۴۰ وات و پشتیبانی از ویژگی‌های پخش صدای ۳ بعدی، پخش صدای HD و دالبی می تواند لحظات لذت بخشی را در کنار خانواده برایتان به ارمغان بیاورد.

این تلوزیون علاوه بر این ها از دو رابط هوشمند، پردازنده ۴ هسته ای و گیرنده دیجیتال DVB-T برای پخش کانال‌های داخلی، قابلیت ماشین زمان، امکان انتقال فایل از تلویزیون به تلفن همراه و امکان اضافه کردن قابلیت کنترل حرکتی نیز بهره مند است. ۳ عدد پورت USB، یک عدد رابط کامپوزیت، یک عدد رابط کامپوننت، ۴ عدد پورت HDMI، اتصال بی ‌سیم، پورت شبکه (LAN)، خروجی صدای اپتیکال، اتصال با بلوتوث و MHL درگاه‌ های ارتباطی آن را تشکیل می‌ دهند. همراه با خرید این تلویزیون، ۲ عینک ۳ بعدی به شما ارایه خواهد شد. این دستگاه را می‌ توان یکی از کامل ‌ترین تلویزیون موجود در بازار با توجه به محدوده قیمتی دانست.

مزایا معایب
امکان اتصال بلوتوث کیفیت پایین تصویر در تبدیل کیفیت دو بعدی به سه بعدی
رزولوشن ۴K به همراه خمیدگی نمایشگر
قیمت مناسب
پردازنده ۴ هسته ای قدرتمند
نمایشگر با کیفیت
قابلیت اتصال wire less
پورت های کامل
دارا بودن کنترل حرکتی ریموت کنترل
حدود قیمت: ۴.۶۵۰.۰۰۰ تومان

 

سامسونگ ۵۵JS7980 – ۵۵ Inch

سامسونگ ۵۵JS7980 – 55 Inch

کمپانی سامسونگ برای پشت سر گذاشتن رقیب دیرین خود ال جی اقدام به تولید تلوزیون هایی با تکنولوژی نانو کریستال نموده است تا بتواند از تکنولوژی OLED ال ‌جی پا فراتر بگذارید. این محصول سامسونگ با دارا بودن کیفیت تصویر بی نظیر در نمایشگر ۵۵ اینچی رقبای بسیاری را از میدان به در کرده است اما متاسفانه یکی از بزرگ ترین معایب این تلوزیون تشکیل سیستم صوتی از تنها ۲ اسپیکر است ککه مجموعا دارای ۲۰ وات توان بوده و صدایی نه چندان رضایت بخش را تولید می نماید. سیستم عامل این محصول از نوع اختصاصی تایزن است  که مورد علاقه همه نیست و کار کردن با فهرست‌ های مختلف آن مقادیری سخت است، پردازنده ۴ هسته‌ ای، قابلیت نصب دوربین، قابلیت کنترل حرکتی و تشخیص چهره، قابلیت ماشین زمان و امکان انتقال داده از گوشی هوشمند به تلویزیون و برعکس ویژگی‌ های آن را تشکیل می‌ دهند. درگاه‌ های ارتباطی آن شامل ۴ عدد پورت HMDI، شبکه بی ‌سیم، پورت شبکه (LAN)، یک رابط کامپوننت، یک رابط کامپوزیت، ۳ عدد پورت USB، خروجی هدفون، خروجی صدای دیجیتال و MHL هستند، همچنین قادر به دریافت شبکه‌ های داخلی توسط گیرنده دیجیتال موجود در آن خواهید بود.

مزایا معایب
استفاده از تکنولوژی نانو کریستال صدای پایین تولیدی
رزولوشن ۴K پیچیدیگی کار با فهرست ها
قابلیت نصب دوربین عدم وجود ریموت هوشمند
پردازنده ۴ هسته ای قدرتمند با سیستم عامل تایزنی
نمایشگر با کیفیت
پورت های کامل
حدود قیمت: ۵.۱۰۰.۰۰۰ تومان

 

ال‌جی ۵۵UF86000GI – ۵۵ Inch

ال‌جی ۵۵UF86000GI – 55 Inch

آخرین گزینه در لیست خرید تلویزیون مناسب بین ۳ تا ۶ میلیون تومان متعلق به یک محصول با کیفیت و جذاب از ال جی خواهد بود. تلوزیونی با یک نمایشگر ۵۵ اینچی تخت رزولوشن ۴K که مجهز به یک سیستم صوتی شامل ۲ بلندگو با مجموع توان ۲۰ وات و طراحی توسط هارمن کاردن می باشد که کیفیت صدای مناسبی دارند ولی صدای بلندی را تولید نمی‌ کنند.
این تلوزیون همچنین مجهز به سیستم عامل WebOS 2.0 همراه با پردازنده ۴ هسته‌ ای، ۳ عدد پورت USB که یکی از آن‌ ها USB 3.0 است، ۳ عدد درگاه HDMI، یک رابط کامپوزیت، یک رابط کامپوننت، اتصال بی‌ سیم، پورت شبکه LAN و خروجی صدای دیجیتال ،  قابلیت پخش تصاویر ۳ بعدی همراه با ۲ عدد عینک، وجود کنترل هوشمند (ال‌ جی از کلمه جادویی استفاده می ‌کند) و قابلیت ماشین زمان ۲ خریداران را از انتخاب خود پشیمان نخواهد کرد. رابط کاربری و سیستم عامل در نظر گرفته شده برای تلوزیون های ال جی بسیار محبوب تر از سیستم عامل تایزن سامسونگ است.

مزایا معایب
طراحی با کیفیت و ظرافت صدای تولیدی پایین
رزولوشن ۴K با کیفیت بی نظیر
قیمت مناسب
پردازنده ۴ هسته ای قدرتمند با سیستم عامل WebOS ۲.۰
بلندگوهای با کیفیت ساهت هارمن کاردن
پورت های کامل و بهره مندی از USB 3.0
حدود قیمت: ۵.۶۰۰.۰۰۰ تومان

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *