راهنمای خرید: مانیتور زیر قیمت ۶۰۰ هزار تومان

راهنمای خرید: مانیتور زیر قیمت ۶۰۰ هزار تومان
  • 1395/9/30
  • زهرا معبودی
  • 0

مانیتور یکی از مهمترین اجزای کامپیوتر است که برای نمایش تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد. هرچه تصاویر و فیلم هایی که قصد دارید نمایش دهید با کیفیت تر باشد نیاز به مانیتوری قوی تر و با کیفیت تر احساس خواهد شد. در این راهنمای خرید قصد داریم ۴ تا از با کیفیت ترین مانیتور های اقتصادی موجود در بازار ایران را با قیمت کمتر از ۶۰۰ هزار تومان به شما معرفی نماییم. با گویا آی تی و یک راهنمای خرید دیگر همراه باشید.

نکته: قیمت های درج شده در این راهنما ممکن است کاملا دقیق نباشند بنابراین پیش از خرید، لیست قیمتی جدید را از فروشنده درخواست نمایید.

مانیتور X.Vision XL1610S

مانیتور Asus VS228DE

مانیتور X.Vision XL1610S قطعا ارزان ترین دستگاه موجود در بازار ایران به شمار می رود. این محصول ۱۶ اینچی با وضوح تصویر  ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل یا همان کیفیت  HD یک محصول مناسب از کمپانی ایکس ویژن است که می تواند بهترین گزینه برای کارهای اداری، مدارس و مصارفی چون مانیتورینگ دوربین های مدار بسته از آن یاد کرد. این محصول در محدوده قیمتی ۲۸۹ هزار تومان به فروش می رسد.

مزایا معایب
بهره مندی از ورودی (D-SUB (VGA اندازه کوچک
توان مصرفی پایین جنس بدنه بی کیفیت
صفحه نمایش براق

مانیتور LG 19M37A

مانیتور Asus VS228DE

در صورتی که قصد دارید هزینه کمی برای خرید یک مانیتور با ندازه نسبتا بزرگ کنید بهترین گزینه برای شما مانیتور LG 19M37A خواهد. یک نمایشگر ۱۹ اینچی ارزان و با کیفیت که از وضوح تصویر ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل با همان کیفیت HD برخوردار است. این مانیتور نیز یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده اداری، کنترل سیستمهای مدار بسته و غیره است. این مانیتور از طول عمر بالایی نیز برخوردار است. قیمت این محصول در حدود ۳۱۵ هزار تومان است.

مزایا معایب
بهره مندی از ورودی  D-SUB (VGA) عدم وجود ورودی HDMI
توان مصرفی پایین
صفحه نمایش براق
طول عمر بالا

مانیتور Samsung S19R325N Plus

 مانیتور-Samsung-S19R325N-Plus

در صورتی که قصد دارید هزینه بیشتری برای خرید مانیتور انجام دهید مدل  S19R325N Plus  گزینه مناسبی برای شماست که با قیمت ۴۳۰ هزار تومان و ابعاد ۱۹ اینچی در دسترس شماست. وضوح تصویر این مانیتور  ۹۰۰×۱۶۰۰ پیکسل می باشد.

مزایا معایب
وضوح تصویر  ۹۰۰×۱۶۰۰پیکسل عدم وجود ورودی HDMI
بهره مندی از ورودی  D-SUB (VGA)
موتور پردازش تصویر MagicBright3

مانیتور Asus VS228DE

مانیتور Asus VS228DE

در صورتی که نیاز به یک مانیتور حرفه ای تر و با کیفیت تر دارید مدل  VS228DE  کمپانی ایسوس یک گزینه بسیار مناسب است که می توانید با قیمتی در حدود ۵۷۰هزار تومان آن را خریداری نمایید. این مانیتور  ۲۱٫۵ اینچی می باشد و وضوح تصویر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل را داراست.

مزایا معایب
وضوح تصویر   ۱۰۸۰×۱۹۲۰پیکسل عدم وجود ورودی HDMI
بهره مندی از ورودی  D-SUB (VGA) مصرف برق بالا
ارزش خرید بالا

 

امیدواریم این راهنمای خرید بتواند به شما در انتخاب یک محصول با کیفیت و ارزشمند کمک نماید. نظرات و دیدگاه های خود را با ما و دیگر کاربران گویا آی تی در میان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *