ناسا هم برای نشان دادن کار هایش از GIF استفاده می کند!

ناسا هم برای نشان دادن کار هایش از GIF استفاده می کند!
  • 1395/9/23
  • زهرا معبودی
  • 0

ناسا در حال ارتقا در زمینه شبکه های مجازی است و از این به بعد قصد دارد بهترین تصاویر خود را در شبکه های اجتماعی Pinterest  و GIPHY  به اشتراک بگذارد.

پینترست به کاربران اجازه می دهد در لیستی از ویدیو ها و تصاویر گوناگون که پین نام دارند بگردند و آن ها ذخیره و یا به آلبوم شخصی شان که پین بورد نام دارد وصل یا به اصطاح پین کنند. افرادی که در پینترست مشترک هستند هم اینک می توانند تصاویر و ویدیو های ناسا را در زمینه سفر های فضایی، فیزیک فضایی و علوم زمینی، پرواز فضایی بشر و بسیاری دیگر را مشاهده کرده  و ان ها ره پین بورد شان اضافه کنند.

nasa-giphy-and-pinterest1

GIPHY در واقع موتوری جستجو برای پیدا کردن GIF و یا تصاویری با فرمت متحرک است. افرادی که GIPHY استفاده می کنند می توانند GIF های گوناگونی را مشاهده کرده و یا به دنبال مورد های خاص بگردند و آن ها را ذخیره و در شبکه های اجتماعی بکار برند. افزوده شدن ناسا به GIPHY بدین معناست که از این پس کاربران می توانند تصاویر متحرکی از ماموریت های ناسا را مشاهده کنند حال چه ماموریت های دارای نیروی انسانی در ایستگاه فضایی بین المللی یا تصاویر رباتیک از بیرون منظومه شمسی.

هدف ناسا از پیوستن به این شبکه های اجتماعی دخیل کردن عموم مردم در دیگر شبکه های اجتماعی و گسترش دید شان نسبت به ماموریت ها، امکانات و افراد مشغول در ناسا بوده است.

در صورتی که این مطلب برای شما مفید بوده است نظرات خود را با گویا آی تی در میان بگذارید. همچنین می توانید با اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی خود این مطلب کاربردی را به دیگر دوستان خود اطلاع دهید.

منبع:astronomy

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *