عرضه ی دوربین DxO برای گوشی های اندرویدی

عرضه ی دوربین DxO برای گوشی های اندرویدی
  • 1396/9/15
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

احتمالاً می دانید که حدود دو سال پیشی دوربینی با نام DxO One از سوی شرکت DxO به مثابه ی یک ماژول عکسبرداری برای آیفون عرضه شد. حال به تازگی همین ماژول برای اندروید نیز عرضه شده و از این پس می توان از دوربین DxO برای گوشی های اندرویدی نیز استفاده کرد. خبر خوب آن که ماژول مورد نظر در تمامی گوشی های اندرویدیِ دارای پورت USB-C قابل استفاده است.

گویا آی تی – دوربین DxO One 20 مگاپیکسلی بوده و دریچه دیافراگم آن f/1.8 می باشد و به این ترتیب می توان انتظار ثبت تصاویری با کیفیت را از آن داشت، با کیفیت تر از تصاویری که با دوربین های خود گوشی ها می توان ثبت کرد.
اطلاعات دیگری نیز از این دوربین کوچک در دست است. نخست آن که بر طبق ادعای خود شرکت DxO، این دوربین با هر بار شارژ می تواند ۲۰۰ عکس ثبت کند. دوم آن که وزن این دوربین ۱۰۸ گرم است و سوم آن که به سبب دریچه دیافراگم مناسبی که دارد، عکسبرداری با آن در نور کم به خوبی هر چه تمام تر صورت می گیرد.
این ماژول، همانطور که در بالا گفته شد، برای اندروید عرضه شده و دقیقاً قیمتی برابر با ماژول آیفون دارد، یعنی ۴۹۹ دلار. اما در حال حاضر با سفارش این دوربین می توان از یک قاب مقاوم ۵۹ دلاری و همچنین یک نرم افزار ویرایش عکس با نام DxO PhotoLab با قیمت ۱۹۹ دلار به رایگان برخوردار شد.

DxO One

لازم به ذکر است این گجت قبلا برای آیفون عرضه شده بود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *