آموزش مسدود کردن یا بلاک کردن کاربران در اینستاگرام

آموزش مسدود کردن یا بلاک کردن کاربران در اینستاگرام
  • 1396/10/17
  • زهرا معبودی
  • 0

شبکه های اجتماعی محل پرسه زدن کاربران با هدف های مختلف است. حتی مشاهده شده که بات هایی ایجاد می شوند که به طور شبانه روزی به ایجاد مزاحمت می پردازند. شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز از این قاعده جدا نیست و در آن هم بات ها و هم افراد زیادی وجود دارند که کارشان فقط ایجاد مزاحمت است.

گویا آی تی: اینستاگرام برای این که این مشکل را رفع کند، امکانی فراهم آورده تا شما بتوانید کاربران مزاحم را بلاک کنید. وقتی که کاربری را بلاک می کنید، اتفاقات زیر رخ می دهند:

فرد بلاک شده، قادر نخواهد بود عکس، فیلم، و پروفایل شما را ببینید و روی پست ها لایک و کامنت گذاری کند.

فرد بلاک شده نمی تواند نوتیفی های شما را ببیند.

اگر آن ها شما را منشن کنند، نوتیفی برای شما ارسال نمی شود.

به محض بلاک کردن فردی، به طور اتوماتیک عملیات UNFOLLOW شدن رخ می دهد و او از لیست فالوور های شما حذف می شود و شما نیز او را در لیست خود نخواهید داشت.

کامنت هایی که فرد مورد نظر قبلا ارسال کرده است روی گوشی شما همچنان باقی خواهد ماند.

چگونه کاربران اینستاگرام را بلاک کنیم؟

بدین منظور ابتدا وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. بعد از آن وارد پروفایل فردی شوید که می خواهید او را از لیست خود مسدود کنید و آن را بلاک کنید:

چگونه کاربران اینستاگرام را بلاک کنیم

در صفحه پروفایل فرد مورد نظر، در سمت راست و بالا سه نقطه وجود دارد که نشان دهنده آپشن های قابل تنظیم برای فرد مورد نظر است. روی آن کلیک کنید تا اپشن ها را مشاهده کنید:

BLock

همانطور که در اسکرین شات بالا مشاهده می کنید امکان BLock کردن فرد مقابل وجود دارد. روی این گزینه ضربه بزنید و در نهایت، تاییدیه نهایی که به صورت یک پاپ آپ باز می شود را OK کرده تا عملیات بلاک کردن به خوبی انجام شود.

بعد از انجام این کار، پیج شما برای فرد مقابل غیر قابل دسترس می شود.

دقت کنید که شاید شما یک فرد را بخاطر منع کردن وی از صفحه پروفایل خود، بلاک کنید، تا محتویات صفحه را از دید او پنهان کنید. باید بدانید بلاک کردن اکانت یک فرد، به معنی بلاک کردن و مسدود کردن سایر پروفایل های او نمی باشد بنابراین در این باره و در چنین موقعیتی نهایت دقت را داشته باشید.

چگونه فردی را از بلاک اینستاگرام در آوریم؟

اگر تصمیم گرفتید که بعد از بلاک کردن، فردی را از حالت بلاک در آورید پروسه ای که برای بلاک کردن طی کرده اید را دوباره دنبال کنید. بدین منظور به پروفایل فرد مورد نظر بروید. در آن جا روی سه نقطه ای که در سمت راست و بالا قرار دارد ضربه بزنید تا امکانات برای شما نمایش داده شود. در این بخش unblock  را مشاهده خواهید کرد.

unblock  را بزنید و تاییدیه نهایی را OK کنید تا فرد از مسدودیت آزاد شود.

بدین صورت فرد دوباره وارد لیست دنبال شوندگان شما قرار خواهد گرفت.

در این باره تجربیات و دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *