Galaxy X جدید سامسونگ خم می شود و از ۳D لمسی بهره مند است

Galaxy X جدید سامسونگ خم می شود و از ۳D لمسی بهره مند است
  • 1396/10/18
  • زهرا معبودی
  • 0

قابلیت ۳d لمسی یا همان ۳D تاچ اولین بار توسط اپل ارائه شد که تنوعی در کاربری نمایشگر گوشی ها ایجاد کرد. طی دو سه سال اخیر این قابلیت توسط اپل توسعه یافت و کماکان روی گوشی هایش، بکار گرفته شد اما از همان بدو تولد این قابلیت و تکنولوژی ما متوجه شدیم که قابلیت لمس سه بعدی، به شدت برای گوشی های اندرویدی مناسب و با آن سازگار است. 

گویا آی تی: اخیرا GSMArena به عنوان یک منبع معتبر اعلام داشت که سامسونگ قصد دارد محصولی جدید معرفی کند که نمایشگر آن به فشار حساس است و احتمالا آن را گلکسی X نام گذاری خواهد کرد.

Galaxy X در حقیقت یک گوشی کاملا حساس به فشار است که قابل خم کردن و تا شدن است. این ویژگی موجب شده که دنیای گوشی های هوشمند منتظر یک انقلاب هیجان انگیز باشند.

Galaxy X

با توجه به اینکه  Galaxy X قابل خمیدگی است، نشان می دهد که نمایشگر آن به فشار حساس بوده و قادر است میزان فشار مختلف را به خوبی دریافت و ارزیابی کند و در نتیجه پاسخگو باشد.

امکان انعطاف پذیری در گوشی و نمایشگر موجب می شود که کاربران حساسیت ها و نگرانی هایی که از پیش داشته اند را کنار بگذارند. به احتمال زیاد بدنه هایی که برای این قبیل گوشی ها در نظر گرفته می شود از نوعی است که ضد ضربه و فشار خواهند بود و هیچ گونه خطری از نقطه نظر شکستگی و نظیر آن این گوشی ها را تهدید نمی کند.

همین موجب می شود که توجه ها بیشتر به این دسته گوشی ها جلب شود.

Galaxy X

البته همیشه می دانیم که ثبت اختراعات معمولا به نفع شرکت ها نیست و این کار موجب می شود که بتوان به راحتی، ایده ها را در دسترس دیگر شرکت ها قرار داد اما به نظر می رسد که سامسونگ با دست پر، این ایده را رو نمایی کرده و تا قبل از اینکه دیگر شرکت ها آن را توسعه دهند، خود سامسونگ به راحتی آن را تولید کرده و معرفی کرده است.

نظر شما در این رابطه چیست؟ دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید و در باره گوشی جدید سامسونگ آن چه که به نظرتان می رسد برای ما بنویسید.

منبع

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *