مشخصات سری جدید گلکسی J سامسونگ لو رفت

مشخصات سری جدید گلکسی J سامسونگ لو رفت
  • 1396/10/30
  • زهرا معبودی
  • 0

سری J محصولات گلکسی سامسونگ به عنوان گروه میان‌رده‌های ارزان‌تر این شرکت در نظر گرفته می‌شود، چون سری A مشتریانی را هدف قرار داده که قصد دارند بودجه‌ی بیشتری را صرف خرید موبایل کنند. با این حال، به نظر می‌رسد که سری جدید گلکسی J این شرکت قابلیتی دارد که حتی مدل‌های گلکسی A8/A8+ سال ۲۰۱۸ هم فاقد آن هستند: اندروید اوریو ۸.

گویا آی تی: اخیراً تلفن هوشمندی که شماره‌ی مدل آن SM-J720F می‌باشد در لیست بنچمارک‌ها ظاهر شده و ما باور داریم که این دستگاه همان گلکسی J8 خواهد بود. گلکسی J7 نسل اول با شماره‌ی مدل SM-710F عرضه شد، این در حالی است که همین دستگاه در سال گذشته با شماره‌ی دیگری که SM-730F بود به بازار آمد.

 

ری J محصولات گلکسی سامسونگ

 

شماره‌ی مدل این تلفن هوشمند جدید چیزی بین دو مدل گلکسی J موجود در بازار است. از میان مشخصات سخت‌افزاری فاش شده به نظر می‌رسد که گلکسی J8 سال ۲۰۱۸ با اندروید اوریو ۸ و ۴ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. علاوه بر این، این تلفن هوشمند به یک پردازنده‌ی Exynos 7885 هشت هسته‌ی با سرعت ۱٫۶GHz و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل توسعه مجهز می‌باشد.

همچنین گفته می‌شود که این موبایل از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت دستگاه، و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیسکلی هم در جلوی دستگاه استفاده می‌کند. بر اساس بنچمارک‌ها نمایشگر این دستگاه به یک پنل HD به اندازه‌ی ۵.۵ اینچ مجهز است، اما این موضوع احتمالاً باید اشتباه باشد چون این پنل با سایر مشخصات دستگاه همخوانی ندارد. شاید یک نمایشگر Full HD برای چنین موبایلی مناسب‌تر باشد.

هنوز مشخص نیست که دقیقاً چه زمانی سری جدید گلکسی J سامسونگ معرفی خواهد شد، ولی در زمینه‌ی مشخصات دستگاه، به نظر می‌رسد که باید شاهد موبایلی باشیم که شباهت‌های زیادی به گلکسی A8 سال ۲۰۱۸ دارد، و در نتیجه می‌تواند قیمت نسبتاً بالایی برای یک تلفن میان‌رده داشته باشد.

 

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *