با یک لیوان هوشمند، نوشیدنی خود را سرد یا گرم کنید

با یک لیوان هوشمند، نوشیدنی خود را سرد یا گرم کنید
  • 1396/11/8
  • بابک شالکونژاد
  • 0

لیوان فلزی هوشمند YECUP 365 می‌تواند نوشیدنی شما را در سفر به دلخواه شما سرد یا گرم کند.

گویا آی تی – گاهی اوقات افراد دوست دارند تا نوشیدنی خود را دقیقا با همان درجه حرارت دلخواه خود بنوشند ولی به نظر می‌رسد که این کار در تمام شرایط  زمانی و مکانی ممکن نیست. اما یک لیوان فلزی هوشند بی‌سیم ممکن است تمام این مشکلات را حل کند. در حقیقت  این وسیله می‌تواند بهترین ابزار ممکن برای افرادی باشد که در حال سفر هستند.

شرکت Yecup مدتی است از Yecup 365 رونمایی کرده است. این محصول، یک لیوان فلزی دارای قابلیت تنظیم دما در حالت گرم، سرد و نگهداری محتوایات داخل لیوان در دمای مورد نظر است. باید از شرکتی که این فناوری را به ثبت رسانده است تشکر کرد که به افراد این امکان را می‌دهد تا تنها در چند دقیقه نوشیدنی خود را داغ یا سرد کنند و آن را در درجه حرارت ایده‌آل خود برای ساعت‌ها ثابت نگه دارند.

کاربران می‌توانند با استفاده ار دکمه‌ای که بر روی لیوان قرار دارد میزان دما را تنظیم کنند و یا این کار را با استفاده از نرم‌افزار Yecup از طریق گوشی هوشمند خود انجام دهند. علاوه بر این کاربران می‌توانند از پیش، تنظیمان مورد نظر خود را برای هر نوع نوشیدنی انجام دهند به طوری که به آسانی از نوشیدنی‌های خود در دمای ایده‌آل لذت ببرند.

Vigen Sanahyan، مدیرعامل و بنیانگذار شرکت Yecup در مصاحبه ای بیان کرد: من Yecup 365 را به به وجود آوردم تا این آزادی را به مردم بدهم تا هر کجا که هستند از نوشیدنی خود لذت ببرند. آن‌ها دمای مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند و تا زمانی که مایل باشند می‌توانند نوشیدنی را در آن دما حفظ کنند. هم‌چنین او افزود: با استفاده از فناوری کنترل دمای Yecup ، طراحی زیبا و کاربری آسان آن، مردم در تمام فصول قادر خواهند بود تنها از یک لیون برای نوشیدنی‌های مختلف خود استفاده کنند.

نه تنها Yecup هیچ‌گونه نشتی ندارد و به راحتی قابل حمل است بلکه با طبیعت نیز سازگار است و به صورت استیل ضدزنگ طراحی شده است و دارای سرپوش BPA-free است (BPA یک نوع پلاستیک پلی‌کربنات است که عموما برای ساخت ظروف نگهدارنده غذا و نوشیدنی از آن استفاده می‌شود). باتری این لیوان می‌تواند با جاشارژی بی‌سیم و یا آداپتورهای AC شارژ شود. البته از این شارژرها می‌توان برای شارژ کردن وسایل دیگری هم‌چون تبلت و تلفن همراه نیز استفاده کرد. Yecup شامل چراغ‌هایی است که به سرعت اطلاعاتی درباره دما نوشیدنی ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، یک لوگوی نورانی روی لیوان قرار داد تا هر زمان نوشیدنی شما به دمای مورد نظر رسید به شما اطلاع دهد.

نرم‌افزار Yecup برای دستگاه‌های iOS و اندروید موجود است که پیشنهاد می‌شود بر روی دستگاه‌های خود نصب کنید. علاوه بر این که این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد تا دماهای دلخواه خود را تنظیم کنید، به شما اجازه می‌دهد تا دمای جاری را بررسی کنید و هر زمان که نوشیدنی شما به دمای مورد نظر رسید از طریق تلفن هوشمند شما را آگاه می‌سازد. درجه حرارت می‌تواند به دلخواه شما هم به صورت فارنهایت و هم سلسیوس دیده شود و میزان مصرف باتری نیز به خوبی قابل مشاهده است .

در حال حاظر Yecup در دو اندازه مختلف وجود دارد. مدل معمولی (دوازده اونسی) و مدل گران قیمت‌تر (چهارده انسی).

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *