چهارمین رویداد استارت آپ ویکند در دانشگاه تهران

چهارمین رویداد استارت آپ ویکند در دانشگاه تهران
  • 1396/11/20
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

چهارمین رویداد استارت‌آپ ویکند «شروع کن» با همکاری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

 

گویا آی تی – چهارمین رویداد استارت‌آپ ویکند «شروع کن» با همکاری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، گروه کارآفرینان ایده تا اجرا و موسسه مهر البرز در ۱۶ الی ۱۸ اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

این برنامه به نوعی کارآفرینی با رویکرد گردشگری است که تلاش دارد ضمن آموزش اصول مهم کارآفرینی، کارگاه‌های عملی تیم‌سازی و پرورش ایده (روند اجرایی عملیاتی کردن ایده تا اجرا) را طی و خروجی را به صورت کسب و کار‌های نوپای قابل اجرا دربیاورد.

 

حضور مسئولان و سرمایه گذاران این حوزه باعث توسعه و بهبود و رونق کسب و کار در این حوزه می‌شود.

 

فعالیت ۳۶ درصد استارت آپ ویکندها باقی است

اکنون بیش از ۳۶ درصد از استارت‌آپ‌هایی که در استارت‌آپ ویکند تشکیل شده‌اند، هنوز به فعالیت خود ادامه می‌دهند و بیش از ۸۰ درصد از شرکت‌کنندگان هم تصمیم به ادامه همکاری با تیم یا استارت‌آپ خود را دارند.

 

استارت‌آپ ویکند یـک رویـداد آموزشی-تجربی و غیـرانتـفـاعـی است و در ۳ روز آخر هفته برگزار می‌شود. در این رویداد آموزشی مشتاقان کـارآفرینی در حوزه گردشگری گرد هم می‌آیـند تا با اشتراک‌گذاری ایـده‌هایشـان و تشکیل تیم‌ها به راه‌اندازی مدل‌های کسب‌و‌کار بپـردازند.

 

گفتنی است افراد ایده‌های خود را مطرح و به هر صاحب ایده ۶۰ ثانیه فرصت خواهد داده شدتا ایده خود را شرح دهد و از بین ایده‌های مطرح شده ده ایده با رأی حاضران به عنوان ایده‌های برتر و قابل اجرا انتخاب می‌شود. شرکت کنندگان هم می‌توانند صاحب ایده باشند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *