ارسال نوتیفی برای تغییر شماره واتس اپ به مخاطبین فراهم شد

ارسال نوتیفی برای تغییر شماره واتس اپ به مخاطبین فراهم شد
  • 1397/1/19
  • زهرا معبودی
  • 0

واتس اپ یک تغییر جالب برای کاربرانی دارد که از نسخه بتای اندروید استفاده می کنند. در تغییرات و بروز رسانی های جدید، کاربری که قصد تغییر شماره خود در واتس اپ دارد، می تواند به مخاطبین خود در مورد تغییر شماره اش خبر دهد. 

این کار به صورت ارسال یک نوتیفی انجام می شود.

گویا آی تی: Change Number feature همان بخش جدیدی است که در بروز رسانی مورد توجه قرار گرفته و هم اکنون در بروز رسانی ارائه شده برای کاربران خاص دارای سه ویژگی مخصوص است.

در این ویژگی شما می توانید مشخص کنید که نوتیفی برای چه کسانی ارسال شود. به عکس زیر نگاه کنید تا این سه مورد را مشاهده کنید.

تغییرات در واتس اپ

آیا می خواهید برای تمام مخاطبین تان نوتیفی ارسال شود و از شماره جدید و تصمیم تان مطلع شوند؟ پس all contacts را انتخاب کنید.

اگر می خواهید این پیام تنها برای افرادی که با آن ها چت کرده اید ارسال شود، گزینه دوم را انتخاب کنید.

اگر فقط می خواهید این نوتیفی برای افراد دلخواه تان ارسال شود، گزینه سوم را انتخاب کنید و تا آن جا که می توانید از فرصت شخصی سازی آن استفاده کنید.

تمامی این ها در مسیر WhatsApp Settings > Account > Change number قرار داده شده است.

دقت کنید که برای فعال کردن ارسال نوتیفی، باید اسلاید مقابل عبارت Notify contacts را بکشید تا روشن شود ( سبز شود و از حالت خاکستری رنگ در بیاید )

این ویژگی به زودی برای تمامی کاربران واتس اپ در سراسر دنیا به روز رسانی خواهد شد اما اینکه این اتفاق دقیقا برای هر کشور و هر دسته خاص در چه زمانی بیفاتد از سمت واتس اپ، اعلام نشده است.

به هر حال می توانید مدتی منتظر باشید.

در این باره سوالات خود را بپرسید و تجربیات خود را در بخش نظرات درج کنید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *