آیا قاب گوشی را هم می‌توان اختصاصی کرد؟

آیا قاب گوشی را هم می‌توان اختصاصی کرد؟
  • 1397/2/19
  • زهرا معبودی
  • 0

بهترین قاب‌گوشی برای موبایل شما چه نوع قابی می‌تواند باشد؟

همیشه شخصی‌سازی وسایل و دستگاه‌ها از بهترین انتخاب‌های هر کس برای انتخاب وسیله شخصی بوده است. از انتخاب رنگ گرفته تا اندازه و حجم و غیره. بهترین انتخاب برای قاب گوشی اختصاصی می‌تواند قابی باشد که به طور کامل طرح یا عکس روی آن را خودمان تعیین کنیم.

گویا آی تی: تا چند سال پیش برای خرید قاب موبایل دست آدم بسته بود و هر چه که در فروشگاه‌ها وجود داشت را باید می‌خریدیم ، اما حالا با سفارش قاب موبایل مخصوص و ویژه خود هر کسی می‌تواند انتخاب خود را داشته باشد و از این لحاظ محدودیتی نداشته باشد. حتی اگر در شبکه‌های اجتماعی هم عکس قابل توجهی را مشاهده کرده‌اید و آن را می‌خواهید روی قاب موبایل داشته باشید ، به راحتی این کار امکان‌پذیر است.

 قاب گوشی

طرح دلخواه هرچه باشد روی قاب گوشی چاپ خواهد شد. طرح دلخواه از عکس سلفی گرفته تا عکس‌های قدیمی و هنرپیشه و ورزشکاران محبوب را شامل می‌شود. دیدن تصویری که به خواست شما پشت موبایلتان نقش بسته است جالب‌ترین گزینه‌ای است که در اختیار دارید. گاهی انسان دوست دارد که طرح‌های خود را بر روی قاب موبایل ببیند و همچین امکانی برایش پیش نیامده بوده است تا آن را عملی کند ولی حالا دیگر وقت آن رسیده که با استفاده از خلاقیت خود طرح‌های شخصی‌سازی‌شده خود را روی قاب موبایل داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی اسدشاپ نیز به سرویس‌دهی و ارائه‌ی گسترده‌ای در زمینه‌ی انواع قاب گوشی پرداخته است. عمل خلاقانه‌ی اسدشاپ در قاب گوشی این مورد است که شما می‌توانید قاب‌های گوشی خود را داشته باشید قاب‌هایی که عکس‌های مورد دلخواه شما بر روی آن نقش بسته شده‌اند. منظور این است که هر عکس، هر طرح و هر تصویری را که در اطراف خود مشاهده کرده‌اید و نظر شما را به خود جلب کرده است؛ می تواند عکس و طرح قاب گوشی موبایل شما باشد.

 قاب گوشی

چاپ عکس روی قاب گوشی می‌تواند قبل از بارگذاری عکس توسط خود شما انجام بپذیرد و سپس شما آن را در سایت آپلود کنید. البته شما تنها با آپلود عکس هم می‌توانید هر عکسی را بفرستید تا طراحان به سلیقه خود طرح را آماده کنند. سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه با طراحی طراحان بهتر انجام می‌شود ، چراکه مسلط به ابعاد تمامی قاب‌های گوشی هستند.

سفارش قاب گوشی

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *