۲۵ بازی برتر اندروید در سال ۲۰۱۸

۲۵ بازی برتر اندروید در سال ۲۰۱۸
  • 1397/3/9
  • زهرا معبودی
  • 0

کاملا حق دارید که به دنبال لیستی از بازی های برتر اندروید در سال جاری باشید چرا که حتی یک هفته بازی کردن با یک بازی هیجان انگیز هم خسته کننده است.

معمولا بازی ها در دسته های مختلفی نظیر ورزشی، ماشین سواری، جنگی و استراتژی و غیره طراحی و توسعه می یابند اما ما در این مطلب به معرفی لیستی از برترین بازی های اندروید سال ۲۰۱۸ می پردازیم تا بتوانید یک سرگرمی خوب برای تابستان خود داشته باشید.

 

۱- بازی اندرویدی PUBG Mobile

سبک بازی: اکشن

  منابع مورد نیاز بازی: Android 5.1.1  یا بالاتر | ۲ گیگابایت حافظه رم

حجم بازی: ۳۳ مگابایت

یکی از پرطرفدار ترین بازی های اندرویدی جدید، PUBG  است. PUBG در نام این بازی در حقیقت، مخففی از عبارت PlayerUnknown Battlegrounds است که ممکن است بارها نام آن ها را به جای هم شنیده باشید.

داستان بازی به گونه ای است که شما در یک جزیره کاملا ناشناخته فرود می آیید، و با وجود ۹۹ تیرانداز دیگر، در حال تلاش برای این هستید که در این مهلکه جان سالم به در ببرید.

بازی جنگی سال 2018

بازی یاد شده در دسته بازی های اندرویدی رایگان می باشد که شما می توانید آن را به راحتی روی گوشی نصب کنید. خبرها حاکی از این است که نسخه پی سی این بازی هم اکنون آماده دانلود و نصب است اما بهتر است نسخه موبایلی آن را مورد استفاده قرار دهید چرا که مشاهده شده در نسخه موبایلی می توان بهتر با آن کار کرد و نرم افزار بهتر اجرا می شود.

بازی برتر اندروید

در این بازی انواع ابزارها برای جنگیدن و نجات یافتن در اختیار دارید تا یک بازی هیجان انگیز و متفاوت را تجربه کنید.

اما اگر دوست دارید این بازی را گروهی بازی کنید، هیچ مانعی ندارید تا یک تیم ۴ نفره تشکیل دهید و بازی را به پیش ببرید. البته می توانید به صورت انفرادی نیز روی این بازی برنامه ریزی کنید.

این بازی برای نسخه اندروید و پی سی کاملا رایگان است و تجربه متفاوتی برایتان خواهد بود.

برای دانلود بازی اینجا را کلیک کنید

 

۲- بازی اندرویدی Riptide GP: Renegade

سبک بازی: مسابقه ای

منابع مورد نیاز: اندروید ۴٫۱ به بالا

حجم بازی: ۹۴ مگابایت

Riptide GP: Renegade یکی از آن دسته بازی های جدید اندرویدی است که وقتی روی گوشی آن را اجرا می کنید واقعا ذوق زده می شوید چرا که وجود چنین گرافیکی در بازی های موبایلی تقریبا بعید است. من وقتی این بازی را تجربه کردم، به یاد  بازی های سگا افتادم که در ایام کودکی روز و شبم را با آن ها می گذراندم.

بازی اندرویدی جت اسکی 2018

معمولا این بازی برای کودکان مناسب است چرا که طی ماجرای آن، می توان به عنوان جت اسکی سوارهایی بازی را شروع کرد و با قهرمان ها به جنگ پرداخت و در یک شرایط رویایی برنده میدان شد.

بازی مسابقه ای اندروید

البته به کسانی که به راحتی این بازی را روی گوشی اجرا می کنند باید تبریک بگوییم چرا که گوشی فوق العاده پر قدرتی دارند.

بازی Riptide GP: Renegade هم اکنون برای کاربران اندروید رایگان نیست و به قیمت ۳ دلار  از لینک زیر قابل دانلود است.

بازی مسابقه ای اندروید

دانلود بازی از گوگل پلی

 

۳- بازی اندرویدی  Battleheart

سبک بازی: ایفای نقش 

منابع مورد نیاز بازی: اندروید ۲٫۳ به بالا

حجم اپلیکیشن: ۶۶ مگابایت

بازی اندروید جدید

Battleheart از آن دسته بازی هایی است که با گرافیک ساده و مخصوصی که دارد، مدت ها شما را درگیر خود می کند به طوری که وقتی که حتی ان را رها می کنید، باز هم در ذهن خود به صورت همان موتورسواری هستید که توی بازی در حال مبارزه هستید.

بازی اندروید موتورسواری کودکانه سال 2018

از جمله ویژگی های جالب بازی اندرویدی موتور سواری Battleheart این است که دارای گرافیک کودکانه و آرامش بخشی است که کاملا نوستالژیک است و از موسیقی خاص خود نیز بهره مند است.

بازی اندروید جدید

بنظرم که باید حتما آن را تست کنید مخصوصا این کار را همین حالا انجام دهید که بازی رایگان است.

برای دانلود کلیک کنید.

 

۴- بازی اندرویدی جدید Ingress Android

سبک بازی: ماجراجویی

منابع مورد نیاز: اندروید ۴ به بالا

حجم برنامه: ۴۳ مگابایت

فکر می کنم حدود دو سال از منقرض شدن پوکمون گو در ایران می گذرد. اما بسیاری از افراد واقعا دوست داشتند آن را بازی کنند ولی به هر حال این کار امکان ندارد. اما افرادی که در دریای بازی ها غرق هستند می دانند که امتیاز دوم بعد از پوکمون مربوط به بازی Ingress Android است.

بازی اندرویدی برتر سال 2018

گفته شده که استراتژی این بازی، برای علاقمندان به پوکمون جذاب است و می توانند با یک گروه هم فکری، در بازی، هم فکر شده و برای پیش بردن بازی تلاش کنند.

Ingress Android یک بازی ساده ی لول بندی شده ( سطح بندی شده ) است که می توانید از مرحله یک بازی را شروع کنید و هر بار به تناسب وارد شرایط جدید تری شوید و از بازی لذت ببرید.

بازی اندرویدی جدید

این بازی خوشبختانه رایگان است و می توانید به کمک گوگل پلی آن را دانلود و نصب کنید

دانلود از گوگل پلی

 

۵- بازی اندرویدی Plague, Inc

سبک بازی: شبیه سازی شده

منابع مورد نیاز: به تناسب نوع گوشی متفاوت است

حجم: به تناسب نوع گوشی متفاوت است.

فکر کنید ابزاری دارید تا به کمک آن بتوانید، همه بشر را از بین ببرید. قطعا به غیر از بمب اتم، ویروس ها هم می توانند این کار را بکنند. بازی Plague, Inc به شما اجازه می دهد که بتوانید به کمک یک ویروس انسان ها را در مناطق مختلف تحت کنترل قرار دهید و آن ها را از بین ببرید.

بازی کشتار جمعی اندوریدی

ابزارهای مختلفی در این بازی در اختیار شماست و به شما کمک می کند که در هدف بازی موفق شوید. هر چه که ویروس ها بیشتر پخش شوند از نظر ساختاری و قدرت، درجه بالاتری برای شما وابزارتان که ویروس است در نظر گرفته می شود و در نهایت بازی به پیش برده می شود.

بازی اندرویدی شبیه سازی شده

روند بازی به جایی می رسد که در نهایت، ویروس انقدر قوی می شود که به صورت خود انگیزشی به پیش می رود و تخریب ها را انجام می دهد. بازی شبیه سازی شده به شرایط انسانی است و المان های جذاب و هیجان انگیزی در آن دارد که باید آن را تجربه کنید.

بازی Plague, Inc رایگان است و می توانید آن را از لینک زیر دانلود کنید

دانلود از گوگل پلی

 

۶- بازی اندرویدی ۸۰ Days

سبک بازی: نقش آفرینی

منابع مورد نیاز: اندروید ۲٫۳ به بالا

حجم فایل بازی: ۱۸ مگابایت

بازی اندرویدی

۸۰ Days یا هشتاد روز، در واقع داستانی است که سازنده داستان آن، ژول ورن است. در این بازی اندرویدی داستانی و جنگی، شما به عنوان ژول ورن در حال گشت و گذاری ۸۰ روزه برای مسافرت هایی هستید که طی آن لازم است برای آن چالش هایی را پشت سر بگذارید.

بازی گردشگری و جنگ اندرویدی

داستان بازی بسیار هیجان انگیز است و می توانید به سادگی، از آن لذت ببرید مخصوصا در قسمتی از بازی که باید با شتر سواری، رویداد بازی را دنبال کنید.

این بازی هم اکنون به قیمت ۵ دلار برای دانلود آماده است

دانلود از گوگل پلی

 

۷- بازی جنگی اندرویدی Vainglory

سبک بازی: استراتژی

منابع مورد نیاز: اندروید ۴٫۱ به بالا

حجم بازی: ۱۵ مگابایت

اگر از جمله افرادی هستید که به دنبال بازی های دسته جمعی و جنگی هستید، Vainglory ارزش آن را دارد که آن را چک کنید. وضعیت بازی در Vainglory به گونه ای است که می توانید در آن، از میان ۳۰ شخصیت مختلف، شخصیت مورد نظر خود را انتخاب کنید و بازی را ادامه دهید.

بازی اندرویدی گروهی 2018

نکته مهمی که در این بازی وجود دارد استراتژی صرفه جویی در وقت است به طوری که هر چه بتوانید نبرد ها را در زمان مشخص شده و زمان کمتر دنبال کنید، برای تان ارزش ساز خواهد بود.

بازی دارای گرافیک جذابی است که شما را به یاد جنگ های جزیره ای می اندازد به طوری که دوست دارید ساعت ها با آن همراه باشید.

بازی اندرویدی به سبک استراتژی

این بازی رایگان است و از دیگر المان های ارزشمندی آن همین است.

برای دانلود بازی  کلیک کنید

 

۸- بازی اندرویدی Hero Academy 2

سبک بازی: استراتژی

منابع مورد نیاز: اندروید ۴٫۴ به بالا

حجم بازی: ۹۸ مگابایت

بازی اندرویدی جدید

اگر این نام برایتان آشنا است، درست به خاطر این است که در گذشته،  Hero Academy  یکی از بازی های مورد بحث روز بین گیمر ها بوده است. در این بازی ارتش خود را تعیین می کنید و مبارزه  را شروع می کنید

اما در نسخه جدید آن که به صورت  Hero Academy 2 شناخته می شود می توانید به راحتی، فضاهای جدیدی را تجربه کنید و مبارزه را دنبال کنید.

بازی اندرویدی

جذابیت  Hero Academy  در نسخه اصلی و نسخه دوم دقیقا مشابه هم است البته از نظر گرافیکی و رابط کاربری نسخه دوم پیشرفت هایی داشته است.

بازی  Hero Academy  به صورت رایگان ارائه شده اما دارای پرداخت های درون برنامه ای است به گونه ای که در بخش های مختلف برای پیش برد بازی لازم است که هزینه هایی هم داشته باشید. البته اگر زرنگ باشید چندان به این ابزارهای خریدنی نیاز نخواهید داشت.

برای دانلود از گوگل پلی کلیک کنید

 

۹- بازی اندرویدی Rayman: Legends

سبک بازی: ماجراجویی

منابع مورد نیاز: اندروید ۴٫۱ به بالا

حجم بازی: به تناسب دستگاه متفاوت است

اگر در گذشته دقایقی با بازی Rayman Origins همراه بوده اید، قطعا با نسخه جدید این بازی به نام Rayman: Legends رابطه خوبی خواهید داشت.

بازی اندرویدی نجات جنگل

داستان این بازی، به صورتی است که شما باید به عنوان کاراکتر اصلی بازی به دنبال نجات جنگل باشید و لازمه آن پیدا کردن تخم مرغ های دزدیده شده باستانی باشید.

بازی ماجراجویی جنگلی جدید

این بازی دارای گرافیک کارتونی است و روند ساده ای دارد. هر چند معمولا بچه ها به دنبال این بازی ها هستند و از آن لذت می برند اما بزرگتر ها هم می توانند از ان بهره مند شوند.

بازی Rayman: Legends رایگان است و می توانید از لینک زیر آن را دانلود کنید

بازی جدید اندروید

دانلود بازی از گوگل پلی

 

۱۰- بازی اندرویدی گلف Golf Clash

سبک بازی: ورزشی

منابع مورد نیاز: اندروید ۴ به بالا

حجم بازی: به تناسب نوع دستگاه متفاوت است

بازی جدید اندرویدی گلف

معمولا بازی های اندرویدی که مبتنی بر ورزش هستند جذابیت خاصی دارند. Golf Clash نسخه ای دیگر از بازی های اندرویدی ورزشی است که طی آن باید در یک زمین سبز گلف بازی را شروع کنید و به پیش ببرید.

انتخابی که پیش روی شما است این است که از زمین های ۹ حفره ای استفاده کنید یا ۱۸ حفره ای استفاده کنید. بازی که شروع شد باید به دنبال گرفتن سکه باشید و امتیاز و حتی می توانید امتیازهای خود را از دست بدهید.

بازی اندرویدی گلف

برد با کسی است که بتواند امتیازهای بیشتری کسب کند اما می توانید در این میان، بازی را به صورت آنلاین با دیگر بازیکنان نیز دنبال کنید که بازی را بسیار جذاب می کند.

از طرفی دیگر، می توانید در مسابقات هفتگی نیز شرکت کنید و مهارت خود را محک بزنید. به نظر من که ویژگی خوب این بازی قابلیت بازی به صورت انفرادی و گروهی است.

حجم این بازی ۹۳ مگابایت است و روی اندروید های ۴٫۴ به بالا به خوبی اجرا می شود.

برای دانلود این بازی با لینک مستقیم کلیک کنید

 

۱۱- بازی دفاعی  Realm Defense

سبک بازی: دفاعی

منابع مورد نیاز: متفاوت به تناسب دستگاه

حجم بازی: تقریبا ۱۰۰ مگابایت

بازی دفاعی

Realm Defense  از جمله بازی هایی است که در آن باید به عنوان یک دفاع کننده ظاهر شوید. این بازی در سبک بازی دفاع از برج است که معمولا این روزها طرفدار زیادی دارند.

در داستان بازی دشمنان مختلفی قصد رد شدن از شما دارند که باید در شرایط مختلف با آن ها مقابله کنید و آن ها را از بین ببرید و امتیاز و الماس  دریافت کنید.

بازی دفاعی اندروید

گیم پلی های این بازی، شامل بازی های ۴۰ مرحله ای می شوند که مدت زیادی می توانید با آن ها سر و کار داشته باشید.

ابزارهای مختلفی برای جنگیدن در اختیار شما قرار گرفته است اما دقت کنید که می توانید به روش های جالبی مثل فریز کردن، دشمنان خود را ناکار کنید.

هر هفته لیگ آنلاینی نیز برگزار می شود که می توانید در آن، به راحتی از الماس های بدست آمده تان استفاده کنید و رقابت سخت تری داشته باشید.

این بازی کم حجم بوده و به زحمت به ۱۰۰ مگابایت می رسد اما برای نصب باید از اندروید بالا تر از ۴ استفاده کنید.

دانلود فایل نصبی بازی 

 

۱۲- بازی فوتبالی اندرویدی Soccer 2018

سبک بازی: ورزشی

منابع مورد نیاز: اندروید ۴ به بالا

حجم بازی: ۴۸ مگابایت

اگر به بازی فوتبالی علاقه دارید، این بهترین بازی فوتبالی برای سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم های اندرویدی است. در روال این بازی می توانید بازیکنان محبوب خود را انتخاب کنید و بازی را دنبال کنید.

بهترین بازی فوتبالی 2018 برای اندروید

در این بازی، از نظر گرافیکی و تجربه کاربری پیشرفت هایی حاصل شده که می توانید با نصب آن این همه جذابیت را تجربه کنید.

شما به کمک این بازی می توانید، برای خودتان یک پا کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، جیمز رودریگز، نیمار باشید.

بازی اندرویدی ورزشی

این بازی رایگان است اما ممکن است که هر چند وقت یک بار در آن تبلیغاتی را مشاهده کنید.

برای دانلود کلیک کنید

 

۱۳- بازی ماجرایی Super Sboy

سبک بازی: Arcade

منابع مورد نیاز بازی: اندروید ۴٫۱ به بالا 

حجم بازی: ۴۸ مگابایت

Super Sboy از جمله بازی هایی است که در سال ۲۰۱۸ ارائه شده و از میان تقریبا ۵ هزار نفری که آن را از گوگل پلی دانلود کرده اند، بیشترین امتیاز ها به عالی بودن این برنامه داده شده است.

این بازی در حقیقت یکی از آن دسته بازی های کلاسیک است که دوره مهد کودک را برای شما یاد آور می شود. البته سعی شده در این بازی نسبت به نسخه های قبلی بهبود هایی از نظر سبک و البته گرافیک صورت بگیرد که نتیجه تا کنون راضی کننده بوده است.

دانلود بازی جدید اندرویدی

بازی یاد شده، با ۲۰ لول شروع شده و قرار است ۸۰ لول دیگر به آن اضافه شود. از جمله ویژگی های مثبت دیگر آن المان ها و امکانات مناسب و جذاب آن برای انگیزه یافتن برای ادامه بازی است.

برای دانلود این بازی کلیک کنید

 

۱۴- بازی اندرویدی تیراندازی در فضا Galaxy Shooter 2018

سبک بازی: Arcade

منابع مورد نیاز بازی: اندروید ۴٫۱ به بالا

حجم بازی: ۲۰ مگابایت

بازی برتر اندروید

قطعا علاقمندان به بازی به سبک تیراندازی و مرحله ای کم نیستند اما جذابیت این سبک زمانی ارزش دارد که شما بتوانید آن را در فضایی نا معلوم مثل کهشکان ها با آن فضای خاص بازی کنید. بازی Galaxy Shooter 2018 دومین بازی برتر اندرویدی در زمینه تیراندازی فضایی است که به تازگی منتشر شده و به دلیل امکاناتی که دارد، از جمله بهترین ها لیست بندی شده است.

بازی فضایی تیراندازی اندروید

از جمله ویژگی های بازی جنگی فضایی یاد شده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دومین بازی برتر تیر اندازی آسمانی است
  2. دارای گرافیک قوی و جذاب است
  3. صدا و موسیقی خاصی در بازی به کار گرفته شده است
  4. نبرد در کهکشان هاست که جذابیت بازی را بالا می برد
  5. بازی دارای موسیقی پس زمینه ای است که هیجان را بالا می برد
  6. کنترل دقیق به بازی دلخواه تر در Galaxy Shooter 2018 می انجامد
  7. با ارتقای رتبه می توانید جنگنده های جدید دریافت کنید
  8. با کمک پیشرفت در بازی می توانید سکه و رتبه دریافت کنید

این بازی را می توانید از گوگل پلی دانلود کنید

 

۱۵- بازی اندرویدی شبیه سازی شده Flying Dragon Simulator 2018

سبک بازی: شبیه سازی شده 

منابع مورد نیاز بازی: اندروید ۴٫۱ به بالا

حجم اپلیکیشن بازی:  ۷۲ مگابایت

بازی اندرویدی شبیه سازی شده

خیلی از افراد علاقه به بازی در فضایی کاملا ذهنی و خیالی دارند. معمولا برای تجربه چنین بازی هایی به سراغ موجودات نا شناخته مثل اژدها می روند. این بازی دقیقا برای چنین افرادی ساخته شده تا دقایقی از دنیای واقعیت دور شوند و در فضایی سیر کنند که سراسر هیجان است.

بازی اندرویدی شبیه سازی شده

بازی Flying Dragon Simulator 2018 دقیقا به شما کمک می کند تا بتوانید بیشترین امکانات برای بازی ماورایی در اختیار داشته باشید و چیزی که معمولا در برخی گیم های مختلف وجود دارد به طور یک جا در اختیار داشته باشید. از جمله امکانان و ویژگی های بازی اندرویدی اژدها برای ۲۰۱۸ به موارد زیر می توان اشاره داشت:

بازی اندرویدی شبیه سازی شده

  • وجود ۵ نوع اژدهای سه بعدی برای پرواز و کنترل
  • وجود ماموریت های متنوع و هیجان انگیز ( بالای ۲۰ ماموریت )
  • وجود گرافیک جذاب
  • امکان انتخاب مود های بازی
  • انیمیشن شبیه سازی شده اژدها به صورت کاملا نزدیک به واقعیت
  • قفل گشایی از اژدهای بیشتر برای پرواز بهتر در آسمان

این بازی را هم اکنون از گوگل پلی دانلود کنید

 

۱۶- بازی دفاعی Plants Vs Zombies

سبک بازی: استراتژی

منابع مورد نیاز: اندروید ۴٫۱ به بالا

حجم اپلیکیشن بازی: ۶۹ مگابایت

این بازی از جمله بازی ها به سبک Tower defence یا دفاع از برج است که این بار در این بازی مهاجم ها زامبی هایی هستتند که باید بر آن ها غلبه کنید.

بازی اندرویدی دفاعی

در این بازی لازم است که با ابزارهایی که در پیش دارید مقاومت به خرج داده و به راحتی سعی کنید دفاع خود را به خوبی انجام دهید اما برای اینکه هوشیار باشید لازم است که علف ها و گیاهان را مصرف کنید.

گرافیک بازی کودکانه است و می توانید ساعت ها در این بازی غرق باشید.

بازی اندرویدی

Plants Vs Zombies بازی اندرویدی رایگانی است که البته دارای خرید های درون برنامه ای نیز می باشد که برای پیش برد بهتر بازی به کارتان می آید اما می توانید از این گونه هزینه ها نیز چشم پوشی کنید و با هوش و ترفند های خود، بازی با به پیش ببرید.

برای دانلود کلیک کنید

 

۱۷- بازی اندرویدی خلاقانه Mushroom11

سبک بازی: خلاقانه

منابع مورد نیاز: به تناسب دستگاه متفاوت است

حجم بازی: به تناسب دستگاه متفاوت است

بعضی از بازی ها برای خیلی از افراد جذابیت دارد چرا که خلاقانه است و ذهن خلاق افراد را راضی می کند. بازی Mushroom 11 از جمله بازی هایی است که می توان به کمک آن، قارچ ها را تغییر شکل داد و با ایجاد تنوع ها، از اوقات خود لذت برد..

بازی خلاقانه اندروید

برای دانلود این بازی به سایت اصلی آن مراجعه کنید

 

۱۸- بازی استراتژیک Rymdkapsel

سبک بازی: استراتژی

Rymdkapsel  بازی جذابی است که در آن شما دو کار مهم را باید به پیش ببرید

  1. ساخت و ساز
  2. نبرد

بازی اندرویدی به سبک زمان واقعی

در حقیقت این بازی، از نوع سبک بازی های زمان واقعی است که در ابتدا ساخت و ساز در آن بیشتر نمود پیدا می کند اما در ادامه لازم است که نبرد هایی نیز دنبال کنید تا بتوانید امورات ساخت و ساز را به خوبی پیش ببرید.

یکی از اصول این بازی این است که بتوانید، به هر طریقی شده از منابع بهترین استفاده را کنید. در Rymdkapsel از کاشی های تترا مینستی استفاده می کنید تا طی ساخت و ساز به این هدف برسید.

برای دانلود این بازی به وب سایت اصلی آن مراجعه کنید

 

۱۹- بازی پازلی اندرویدی The Room

سبک بازی: پازل

منابع مورد نیاز: اندروید ۲٫۳ به بالا

حجم اپلیکیشن بازی: به تناسب دستگاه متفاوت است

بازی اندروید جدید پازل

The Room یک بازی سه گانه است که در آن لازم است یک سری پازل ها را حل کنید تا به مرحله های بعدی صعود کنید. در حقیقت درگیر کردن ذهن و کسب امتیاز و هیجان از حل کردن معماها به شما کمک می کند تا بتوانید از بازی لذت ببرید.

بازی پازلی روم

سری سوم این بازی به تازگی ارائه شده و در آن امکانات خوبی گنجانده شده تا بتوانید علاوه بر دو قسمت قبلی، مرحله جدید را هم دنبال کنید.

این بازی دارای گیم پلی عالی و گرافیکی در خور یک بازی جذاب است که توصیه می کنیم از طریق گوگل پلی در لینک زیر آن را دانلود کنید

دانلود بازی از گوگل پلی

 

۲۰- بازی اندرویدی هوشی Reigns

سبک بازی: کارتی

منابع مورد نیاز بازی: اندروید ۴٫۱ به بالا

حجم اپلیکیشن بازی: ۷۱ مگابایت

بازی کارتی اندرویدی جدید

بازی Reigns جریان جالبی دارد که در واقع در آن می توان سبک های مختلفی دید. گفته شده که این بازی، از جمله بازی های کارتی است، که در آن یک زندگی بدون سلطه اما شاهانه را تجربه خواهید کرد.

بازی اندرویدی هوشی و کارتی

در این بازی لازم است که به گونه ای به کمک هوش خود بازی را به چالش بکشید تا بتوانید پادشاهی و حکومت خود را حفظ کنید.

برای دانلود از گوگل پلی کلیک کنید

 

۲۱- بازی اندرویدی مورد علاقه وکلا Apollo Justice Ace Attorney

سبک بازی: ماجراجویی

منابع مورد نیاز بازی: اندروید ۴٫۲ به بالا

حجم اپلیکیشن بازی: ۳۰ مگابایت

بازی اندروید

Apollo Justice Ace Attorney بازی اندرویدی است که وکالت و قضاوت را به عرصه بازی های اندرویدی وارد می کند. در این بازی شما مامور هستید که همه چیز را به عدات قضاوت کنید و به کمک مدارکی که در بازی کشف می کنید، بین شخصیت ها قضاوت کنید.

بازی ماجرایی اندرویدی وکالت

بازی Apollo Justice Ace Attorney در حقیقت یک بازی ماجرایی است که علاقمندان به شغل وکالت می توانند در آن بهتر از هر قشر دیگری ظاهر شوند.

علاقمندان به سبک بازی های اندرویدی ماجرایی می توانند هم اکنون به رایگان یک وکیل پایه یک بودن را تجربه کنند.

برای دانلود بازی از گوگل پلی کلیک کنید

 

۲۲- بازی اندرویدی بقا و استراتژیک Out There

سبک بازی: استراتژی

منابع مورد نیاز بازی: اندروید ۲٫۳ به بالا

حجم بازی: ۲۳ مگابایت

بازی اندرویدی

Out There داستان یک بازی جذاب و ماجرایی و استراتژیک است که در آن باید به دنبال حفظ جان باشید. داستان این بازی از ان جا شروع می شود که یک فضا نورد، در حالی که شب را می خوابد در خانه خودش است اما به محض صبح شدن و بیدار شدن متوجه می شود که در یک منظومه دیگر که کاملا برایش نا شناخته است حضور دارد.

بازی بقا و استراتژی

او نه مسیری را می داند و نه ابزاری مطمئن دارد تا از طریق آن بتواند خود را رد یابی کند.

چند ابزار کنترلی بیگانه که چندان هم مورد اعتماد نیست با خود دارد و بدین ترتیب باید با رعایت تمام جوانب احتیاطی، کاری کند که بتواند جان سالم به در ببرد.

دقت کنید که در این بازی اگر فضا نورد بمیرد، بازی تمام می شود.

برای دانلود این بازی جذاب اندرویدی کلیک کنید.

 

۲۳- بازی اندرویدی تیر اندازی Space Marshals

سبک بازی: اکشن

منابع مورد نیاز بازی: اندروید ۴٫۳ به بالا

حجم بازی: ۲۴ مگابایت

بازی اندرویدی

Space Marshals بازی شوتر یا تیراندازی است که در نوع خود، یکی از جدید ترین هایی است که در گوگل پلی دیده ام. این بازی جنگجویانه در حقیقت از بالا به پایین است که برای پیشرفت در آن لازم است که تیراندازی را یاد گرفته و به خوبی بکار بگیرید.

بازی اندرویدی تیراندازی جدید

در این بازی انواع ابزارها در دسترس دارید تا بهترین بازی را از خود به نمایش گذارید.

برای دانلود این بازی کلیک کنید

 

۲۴- بازی مسابقه ای  Motorsport Manager Mobile 2

سبک بازی: مسابقه ای

منابع مورد نیاز بازی: نا مشخص

حجم بازی: به تناسب دیوایس ها متفاوت است

بازی مسابقه ای اندروید

اگر تا کنون رویای ساختن تیم مسابقه ای خود را داشته اید این بازی دقیقا برای شماست.

در این بازی می توانید تیم مسابقه ای خود و اجزای ان نظیر ماشین ها، و بکارگیری موتورهای اتش و نظیر آن را با تحقیق و بررسی انتخاب کنید.

بازی مسابقه ای

بعد از اجرای مسابقات سه سطح قهرمانی وجود دارد که شما به تناسب عملکرد خود در یکی از آن ها قرار خواهید گرفت.

این بازی رایگان نیست و ۴ دلار هزینه دارد.

برای دانلود این بازی کلیک کنید

 

۲۵- بازی جنگی و مبارزه ای اندرویدی Into the Dead 2

سبک بازی: جنگی  و مبارزه ای

منابع مورد نیاز بازی: نا مشخص

حجم بازی: نا مشخص

Into the Dead یا به سمت مرگ! بازی است که معمولا علاقمندان به بازی های جنگجویانه آن را دنبال کرده اند. در نسخه اولیه که Into the Dead نام داشت، نبرد با زامبی ها هیجان بازی را بالا می برد اما در این نسخه که نسخه دوم و جدید آن است می توانید حتی بهتر از قبل عمل کنید و از بازی لذت ببرید.

بازی جنگجویانه اندرویدی

لازم است برای پیشبرد بازی، هدف خودرا نجات خود و اطرافیان در نظر بگیرید و با زامبی ها به جنگ بپردازید و با سلاح هایی که دارید یا در زمینه بازی به دست می آورید، نبرد را تکمیل کنید.

صدای بازی بی نظیر است و از نظر گرافیکی نیز تلاش های زیادی روی آن صورت گرفته است. وضعیت بازی به گونه ای است که گاهی احساس می کنید واقعا در این میدان نبرد حضور دارید.

برای دانلود این بازی کلیک کنید.

لیستی که ارائه شد تنها ۲۵ مورد از بهترین بازی های اندرویدی جدید سال ۲۰۱۸ است که از زبان کاربران بهترین هایی بوده اند که تا کنون، به آن اشاره شده است. شما هم اگر بازی جدیدی دنبال کرده اید که ماجرایش را دوست دارید یا استراتژی جدید و خاصی دارد، آن را در بخش نظرات معرفی کنید و این مطلب را برای اطلاع دوستان گیمر خود، روی شبکه های اجتماعی تان به اشتراک بگذارید.

منبع ۱ | منبع ۲ | منبع ۳ 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *