گردش در کشورهای همسایه با تور گرجستان و تور استانبول

گردش در کشورهای همسایه با  تور گرجستان و تور استانبول
  • 1397/10/19
  • گویا آی تی
  • 0

کشورهای همسایه‌ی ایران در سال‌های اخیر به مقصدهای مهمی برای گردشگری جهانی شده‌اند، اما در کنار توریست‌های خارجی، ایرانیان نقش مهمی در رونق گردشگری این همسایگان داشته‌اند.

 

فصل زمستان رسیده و امسال هم تعطیلات کمی در آن وجود دارد، پس فرصت کافی برای سفر طولانی برای تمام افراد میسر نیست و کشورهای نزدیک به ایران نظیر ترکیه و گرجستان بهترین مقاصد برای سفرهای کوتاه مدت ایرانیان هستند. آژانس مقتدر سیر به عنوان برگزارکننده اصلی تورهای مقصدهای مختلف در طی سال‌ها فعالیت خود کوشیده تا بهترین مشاوره، اطلاعات و خدمات را به مسافران خود ارائه دهد. در این‌جا نیز می‌کوشیم تا راهنمای مناسبی برای سفر به این مقاصد باشیم.

 

تور گرجستان؛  سفری ارزان به مقصدی تاریخی

تور گرجستان بعد از مسیرهای موجود در ترکیه به عنوان محبوب‌ترین تور برای مسافران ایرانی شناخته می‌شود. در سال‌های اخیر با تسهیل عبور و مرور ایرانیان به این کشور، پروازهای زیادی به این مقصد برگزار شد و آژانس‌های مسافرتی با ارائه بسته‌های تور تفلیس یا تور تفلیس باتومی کوشیده‌اند خدماتی در خور مسافران ایرانی ارائه کنند. جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، تفریحی و فضای خاص شهری چون تفلیس هم باعث شده تا این سهولت و ارزانی سفر با تور ارزان گرجستان مسافران را هر روز بیشتر به سفر به این کشور ترغیب کند.

بعد از محبوبیت این مسیر برای مسافران، خطوط پروازی زیادی در این مسیر فعال شدند که می‌توان به ایران ایر، قشم ایر، زاگرس، تابان و کیش ایر اشاره کرد اما در حال حاضر عمده‌ی سفرها با پرواز قشم ایر  به این مقصد انجام می‌شود. کیفیت این پرواز در حد رضایت‌بخشی قرار دارد و خدمات آن متناسب و با‌ارزش است. در عید نوروز اما تعداد پروازها افزایش خواهد یافت و شما می‌توانید با خرید تور گرجستان نوروز ۹۸ سفری لذت‌بخش به گرجستان را تجربه کنید.

 

با توجه به سردی هوا در شهر تفلیس، تقاضا برای سفر به این کشور کاهش پیدا کرده و همین کاهش تقاضا سبب شده تا قیمت‌های تورهای گرجستان به کمترین حالت خود در سال برسد و تور لحظه آخری گرجستان در این فصل در تعداد زیادی و به صورت متنوعی عرضه شود. کاهش قیمت‌های این مسیر به گونه‌ای بوده که حتی تورهای آن با افزایش چند برابری قیمت دلار با قیمت‌های سال گذشته اختلاف بسیار اندکی دارد. پس اگر قصد سفر دارید همین حالا بهترین زمان برای خرید تور گرجستان است و شما می‌توانید با کمترین هزینه‌ی ممکن به یک سفر خاطره‌انگیز ۴ روزه به این شهر کم‌نظیر پا بگذارید.

 

تور استانبول؛ سفری ساده به پادشاهی عثمانی

ترکیه هم در نزدیکی ایران به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری جهان شناخته می‌شود. بخش مهمی از درآمد سالانه‌ی این کشور از جذب گردشگران بی‌شمار اروپایی و آسیایی به دست می‌آید. شهر استانبول به واسطه جاذبه‌های خاص خود می‌تواند هر نوع مسافری را به خود جذب کند. اگر شما اهل گشت و گذار برای خرید و رفتن به بازار باشید این شهر بهشتی برای شما خواهد بود چون علاوه بر برندهای مطرح جهانی که در آن به وفور یافت می‌شود، برندهای ترکیه‌ای با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب خواهید یافت که شما را از خریدتان راضی نگه‌ خواهد داشت. اما اگر اهل سفر فرهنگی هستید، مسجدها، کاخ‌ها و برج‌های این شهر را نباید از دست بدهید، چون هر کدام برای خود روایت‌گر داستان پادشاهان و حکمرانان این کشور هستند. نهایتاً اگر صرفاً برای تفریح به این شهر می‌روید تنگه بسفر و جزیره‌های نزدیک به استانبول می‌توانند چنان شما را سرمست کنند که بهترین خاطرات خود را در آن‌جا داشته باشید. به همین دلایل است که تور ترکیه محبوب ایرانیان بوده است.

فصل زمستان از دو جنبه بهترین زمان سفر به استانبول است. در درجه‌ی اول بهترین زمان تخفیف‌ها در این شهر در این فصل ارائه می‌شود، گاهی برخی از برندها تخفیف‌های ۷۰٪ برای مشتریان خود قایل می‌شوند. از طرفی تورهای استانبول لحظه آخری نیز در این فصل بسیار بیشتر عرضه می‌شوند و تور ارزان استانبول معنایی واقعی به خود می‌گیرد. اما اگر فرصت مناسبی در زمستان ۹۷ برای شما فراهم نیست تا به سفر خارجی بروید می‌توانید از حالا برای خرید تور استانبول نوروز ۹۸ دست به کار شوید و با بررسی بسته‌ها موجود بهترین خرید را انجام دهید. حالا بهترین زمان خرید تور نوروز استانبول است چون هنوز هتل‌ها ظرفیت دارند و شما هر انتخابی داشته باشید برای‌تان امکان‌پذیر است.

اما در مقصد استانبول تنوع و تعدد پروازها آن‌قدر زیاد است که قدرت انتخاب چندین برابر تمامی مسیرهای دیگر است، از پروازهای ترک نظیر ترکیش و اطلس جت گرفته تا پروازهای ایرانی مثل ماهان ایر، ایران ایر، معراج، زاگرس، قشم ایر و سایرین در این مسیر به خدمات‌رسانی مشغول هستند. آژانس مقتدر سیر به عنوان چارتر کننده پروازهای معراج در این مسیر، توانایی ارائه بهترین خدمات با کمترین قیمت را به مسافران خود به‌خصوص در فصل جاری دارد بنابراین اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید همین حالا تلفن را بردارید و با کارشناسان مقتدرسیر تماس گرفته و تور استانبول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *