شیوه فعال کردن تم تاریک در جیمیل برای دسکتاپ

شیوه فعال کردن تم تاریک در جیمیل برای دسکتاپ
  • 1397/12/25
  • زهرا معبودی
  • 0

مایکروسافت به تازگی، قابلیت تم تاریک را برای نرم افزار ایمیلی خود یعنی outlook فعال کرده است. وقتی که این خبر را شنیدیم بیاد تم تاریک جیمیل افتادیم که سال هاست بدون هیچ تبلیغاتی، در داخل جیمیل قرار داده شده تا کاربران از آن استفاده کنند. این انتخاب مایکروسافت موجب شد که ما به جیمیل برگردیم، و به شما شیوه فعال کردن تم تاریک جیمیل را نشان دهیم.

فعال کردن تم تاریک جیمیل

برای فعال کردن تم تاریک جیمیل ابتدا به وب سایت جیمیل بروید ( اینجا را کلیک کنید ) و بعد در سمت راست، علامت چرخ دنده را که برای تنظیمات بکار می رود کلیک کنید و بعد گزینه Themes را انتخاب کنید.

چه از ورژن جدید جیمیل استفاده کنید چه از تم کلاسیک و قدیمی آن، مکانی که این آپشن قرار دارد دقیقا یک جاست پس نگران نباشید.

فعال کردن تم تاریک جیمیل
از سمت راست، دکمه تنظیمات و بعد انتخاب گزینه تم ها

در این جا شما می توانید لیست تم ها را ببینید. برای فعال کردن تم تاریک جیمیل البته از نوع اولیه و استاندارد، گزینه Dark را در انتها کلیک کنید:

فعال کردن تم تاریک جیمیل
انتخاب تم تاریک یا دارک dark برای جیمیل

با این کار تم اولیه تاریک جیمیل فعال می شود.

اما برای انتخاب مدل دیگر روی Terminal کلیک کنید:

فعال کردن تم تاریک جیمیل

وقتی که شما تم تاریک را انتخاب کردید می توانید یک عکس دلخواه نیز برای پس زمینه جیمیل خود انتخاب کنید. برای این کار گزینه My Photos را کلیک کنید.

فعال کردن تم تاریک جیمیل

در این قسمت شما می توانید عکس های بکگراند را که پیشنهادی گوگل هستند را انتخاب کنید یا دقیقا عکس مورد علاقه خود را آپلود کنید.

برای این که عکس های بیشتری از گوگل بگیرید، می توانید به این سایت بروید و عکس های بکگراند زیادی پیدا کنید که در جیمیل نمایش داده نمی شود.

فعال کردن تم تاریک جیمیل

همانطور که مشاهده می کنید این جا عکس هایی هستند که اگر با تم ایمیل شما تنظیم شوند حالت تاریک آن حفظ می شود.

بعد از این شما هر عکس روشنی را که بخواهید انتخاب کنید، باز هم مانعی ندارید چرا که می توانید با کمک ابزارهای جیمیل آن را تاریک کنید. به فرض مثال یک عکس را انتخاب کنید. بعد روی A در پایین لیست عکس ها کلیک کنید. در این حالت یک دیالوگ باکس باز می شود که دو دکمه دارد . یکی dark و دیگری light! این یعنی شما می خواهید این عکس به صورت تاریک یا روشن نمایش داده شود؟ روی دکمه مورد نظر خود کلیک کنید تا تنظیمات روی عکس اعمال شود:

فعال کردن تم تاریک جیمیل
بعد از این که عکس را انتخاب کردید، روی دکمه A کلیک کنید تا امکان تنظیم تاریک و روشن برای عکس فراهم شود.

در نهایت روی گزینه SAVE کلیک کنید تا تنظیمات اعمال شوند.

بدین صورت می توانید حتی از عکس های روشن، تم های تاریک بسازید و صفحه جیمیل خود را زیباتر کنید.

در این باره اگر سوالی دارید برای ما ارسال کنید

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *