۴ روش برای خاموش کردن گلکسی نوت ۱۰

۴ روش برای خاموش کردن گلکسی نوت ۱۰
  • 1398/5/27
  • زهرا معبودی
  • 0

همانطور که می دانید، در روزهای اخیر، به معرفی گوشی گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس پرداخته ایم. این دو گوشی تا ۵ روز دیگر روانه بازار می شوند. اما نکته ای که وجود دارد این است که بیش از این که بتوانیم به تغییرات سخت افزاری و نرم افزاری روی نوت های جدید سامسونگ بپردازیم، اما با تمرکز بر شیوه جدید خاموش کردن کلکسی نوت ۱۰، می توانیم کلی حرف در مورد ویژگی های نرم افزاری آن داشته باشیم! حتی ادغام سخت افزار و نرم افزار هم در این گوشی ها بسیار جالب است.

مثلا آیا شما تا به حال فکر می کردید که بتوانید برای خاموش کردن گوشی تان ۴ روش مختلف را به طور جداگانه استفاده کنید؟ این اتفاق در گوشی گلکسی نوت ۱۰ افتاده و من می خواهم این ۴ روش خاموش کردن کلکسی نوت ۱۰ را به شما یاد دهم.

توجه کنید که تمام مطالب این پست، برای هر سه گوشی گلکسی نوت ۱۰، گلکسی نوت ۱۰ پلاس و گلکسی نوت ۱۰ برای ۵G کاربرد دارد.

پنل تنظیمات سریع و خاموش کردن گلکسی نوت ۱۰

این برای اولین بار است که سامسونگ روال خود را عوض کرده و امکان خاموش کردن گوشی را به منوی تنظیمات سریع اضافه کرده است. البته برای این که اشتباه نکنید و ناگهان گوشی تان را به اشتباه خاموش نکنید، سامسونگ دکمه پاور را جایی جاسازی کرده که به طور غیر ارادی گوشی را خاموش نکنید.

برای خاموش کردن گلکسی نوت ۱۰ خود، باید با انگشت صفحه را از بالا به پایین سوایپ کنید تا پنل تنظیمات و دسترسی سریع را باز کنید.

در این جا چند آیکون مشاهده می کنید. دکمه تنظیمات را در سمت راست مشاهده می کنید درست است؟ در کنار آن باید یک دکمه پاور قرار داده شده باشد.

وقتی که با انگشت روی این دکمه لمس می کنید، صفحه به حالتی تبدیل می شود که شما امکان انتخاب سه گزینه بیشتر ندارید.

  1. Power off
  2. Restart
  3. Emergency mode

خاموش کردن گلکسی نوت 10 با کمک پنل تنظیمات سریع

حالا به تناسب نیاز خود، یا گوشی را خاموش کنید یا ریستارت کنید. اگر بیخیال این شده اید که گوشی را خاموش یا ریستارت کنید می توانید از فلش سمت راست یا از سه خط موازی سمت راست برای برگشتن به گوشی استفاده کنید.

 

دکمه های کناری را برای خاموش کردن گوشی تنظیم کنید

یکی از روش های جدید و جالب برای گوشی گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس ( و ۵g ) این است که دکمه های کناری گوشی را با نظر خود شخصی سازی کنید و به ان برنامه دهید تا با فشار دادن آن ها گوشی را خاموش کنید.

برای انجام این کار، وارد بخش تنظیماتی گوشی گلکسی نوت ۱۰ خود شوید و Side key را جستجو کنید.

وقتی این آپشن را یپدا کردید یا در بخش جستجو آن را دیدید روی ان کلیک کنید تا وارد بخش تنظیماتی شوید. مطمئنا چیزی شبیه اسکرین شات زیر را می بینید.

خاموش کردن گلکسی نوت 10 با کمک دکمه های کناری گوشی

در ابتدا می توانید تنظیم کنید که با فشار دادن دکمه های کناری، به Bixby  دسترسی پیدا کنید یا این که برای خاموش شدن گوشی برنامه ریزی کنید.

البته باید این را هم به خاطر داشته باشید که فشار دادن کوتاه دکمه های کناری گوشی نوت شما را به حالت خواب می برد یا ان را بیدار می کند! ( سیاه شدن و راه انداختن دوباره گوشی )

البته می توانید مشخص کنید که وقتی دو بار دکمه ساید را فشار می دهید گوشی خاموش شود یا نه و یا تنظیمات اضافی مثل باز کردن Bixby ، باز کردن دوربین و یا موارد دیگر، تنظیم شوند.

 

استفاده از دکمه کناری و دکمه های ولوم برای خاموش کردن نوت ۱۰

یکی دیگر از شیوه های سخت افزاری برای خاموش کردن گوشی گلکسی نوت ۱۰، این است که از دکمه های کناری به صورت ترکیبی استفاده کنید

می توانید کلید Side و Volume را با هم فشار داده و نگه دارید تا سریعاً به منوی پاور ( سه حالتی که ابتدا گفته شد )دسترسی پیدا کنید.

خاموش کردن گلکسی نوت 10 با کمک دکمه های کناری گوشی

اگر دکمه کناری را که در بخش قبل معرفی کردیم، برای کاری جز خاموش کردن گوشی برنامه ریزی کرده اید، بهتر است این شیوه را برای خاموش کردن در نظر بگیرید.

در غیر اینصورت استفاده از دکمه کناری به تنهایی که در بخش قبل اموزش دادیم ساده تر است.

 

از Bixby بخواهید تا گوشی را خاموش کند

در نهایت شیوه چهارمی وجود دارد که به شما کمک می کند با کمک Bixby گوشی خود را خاموش کنید.

 

این که سامسونگ به دنبال راه های مختلف برای خاموش کردن گوشی بوده است شاید یکی از دلایلش این باشد که بخواهد همه چیز را در گوشی های خود به حالت نرم افزاری ببرد.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *