رونمایی از گوشی سری گلکسی S21 با دوربین فوق العاده و مشخصات فنی

رونمایی از گوشی سری گلکسی S21 با دوربین فوق العاده و مشخصات فنی
  • 1399/8/25
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

اخیرا اطلاعات جدیدی از محصولات سامسونگ در اینترنت افشا شده است، قطعا در آینده نزدیک سامسونگ گوشی‌های سری گلکسی S21 یا گلکسی S30 رونمایی خواهد کرد. در طی چند هفته گذشته اطلاعات زیادی در مورد نسل بعدی پرچمدارهای سامسونگ بوده ایم و حالا مشخصات فنی و قابلیت‌های گوشی‌های سری گلکسی S21 در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

مشخصات فنی گوشی سامسونگ سری گلکسی S21

سری جدید سامسونگ در برخی از بازارها با  چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ مجهز می‌شوند و کاربران در کشورهای دیگر به تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ دسترسی پیدا می‌کنند. گوشی‌های گلکسی S21 و S21 پلاس از شبکه ۵G، وای فای ۶ و بلوتوث ۵.۱ پشتیبانی می‌کنند، اما گلکسی S21 اولترا در کنار ۵G و بلوتوث ۵.۱، از وای فای ۶E بهره می‌برد که تا دو برابر سریعتر از وای فای ۶ است.

سامسونگ نسخه استاندارد پرچمدار آینده خود را به یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌کند و برای نسخه پلاس و اولترا آن به ترتیب باتری‌های ۴۸۰۰ و ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی درنظر می‌گیرد. تمام این گوشی‌های هوشمند با رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ به فروش می‌رسند.

گلکسی S21 و S21 پلاس به ترتیب دارای نمایشگر ۶.۲ و ۶.۸ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهند بود و نسخه اولترا از صفحه نمایش ۶.۹ اینچی با فناوری LTPO و رزولوشن +WQHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. روشنایی نمایشگر بزرگترین گوشی این سری به ۱۶۰۰ نیت می‌رسد و از قلم S Pen نیز پشتیبانی می‌کند، البته خبری از این قلم درون جعبه نخواهد بود.

گوشی سری گلکسی S21 با دوربین فوق العاده و مشخصات فنی افشا شد

 دوربین های فوق العاده سری گلکسی S21

طبق اطلاعات اخیر نسخه استاندارد و پلاس پرچمدار آینده سامسونگ از دوربین یکسان شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی و اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برند. نسخه اولترا دارای دوربین اصلی چهارگانه خواهد بود و به سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز می‌شود که نسل دوم سنسور مورد استفاده در گلکسی S20 اولترا و گلکسی نوت ۲۰ اولترا است.

گلکسی S21 اولترا به دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و دو سنسور ۱۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ و ۱۰ برابر نیز مجهز می‌شود. کاربران پرچمدارهای آینده سامسونگ می‌توانند به صورت همزمان با دوربین اصلی و سلفی ویدیو ضبط کنند. دوربین این محصولات قادر به ضبط ویدیوهای ۴K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه و ۸K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه خواهد بود.

سامسونگ باز هم نوید رنگ‌های بنفش، خاکستری، سفید و صورتی را برای محصول گلکسی S21 را داده است و برای نسخه پلاس رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و بنفش را در نظر گرفته است. اما کاربران نسخه اولترا این سری تنها می‌توانند در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی این محصول جدید را سفارش دهند. در آخر بهتر است بدانید در حالی که نسخه استاندارد از پنل پشتی پلاستیکی بهره می‌برد، مدل اولترا دارای پنل پشتی شیشه‌ای خواهد بود.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *