آیفون ۱۳ با یک باتری فوق العاده و جذاب روانه بازار می شود

آیفون ۱۳ با یک باتری فوق العاده و جذاب روانه بازار می شود
  • 1399/8/29
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

دیگر وقت آن رسیده که شرکت اپل گوشی های جدید خود را با قابلیت های جدید و جذاب روانه بازار کند. همان طور که مشخص است اپل در تلاش آن است که آیفون ۱۳ خود را با قابلیتی متفاوت روانه بازار گوشی های هوشمند کند.

مدیران این شرکت به این نتیجه رسیده اند که رمز موفقیت در ایجاد تفاوت محصولات جدید است، آن ها می دانند که مخاطبان و طرفداران محصولات اپل تمایل دارند که محصول جدید از جهات مختلف با سایر محصولات موجود در بازار متمایز باشد.

طبق گزارشات صورت گرفته، در حال حاضر تقریباً تمام باتری‌هایی که در گوشی‌های هوشمند به کار می‌رود، از یک نوع هستند و تنها نقطه تفاوت آن‌ها ظرفیتشان است. طبق بررسی ها مشخص شده است، که شرکت اپل قصد دارد این شباهت و یکسانی را بر هم بزند و تحولی مهم در زمینه باتری به وجود بیاورد. احتمالاً شرکت اپل قصد دارد گوشی آیفون ۱۳ را با فناوری باتری با بورد نرم وارد بازار کند.

آیفون 13 با یک باتری فوق العاده و جذاب روانه بازار می شود یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از فناوری باتری با بورد نرم توسط اپل این است که فضای کمتری نسبت به باتری‌های قبل می‌گیرد و به همین خاطر هزینه ساخت گوشی هوشمند را کاهش می‌دهد. مشخص نیست که اپل قصد دارد از این فضای اضافی با چه هدفی استفاده کند.

طراحی گوشی آیفون ۱۲ خیلی باریک‌تر از مدل‌های قبلی است. اپل به خاطر فضای کم مجبور شد در این گوشی یک باتری کوچک جای دهد. در صورتی که شایعه باتری با برد نرم درست باشد، احتمالاً شاهد باتری‌های کوچک با ظرفیت بالا خواهیم بود و مشکل آیفون ۱۲ به صورت کامل حل خواهد شد.

شایعات دیگری هم در مورد ارتقای دوربین آیفون ۱۳ وجود دارد. البته باید منتظر بمانیم و مشاهده کنیم اپل برای محصول جدید خود چه فکرهای دیگری در سر دارد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *