آیا گلکسی نوت ۲۱ تنها در یک نسخه عرضه می شود؟

آیا گلکسی نوت ۲۱ تنها در یک نسخه عرضه می شود؟
  • 1399/9/10
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

شایعه های زیادی در مورد عرضه تنها یک نسخه گلکسی نوت ۲۱ وجود دارد، طبق گزارش های اخیر در مورد تصمیم سامسونگ به معرفی تنها یک مدل گوشی‌ سری گلکسی نوت در سال ۲۰۲۱ و توقف کامل تولید آن در سال ۲۰۲۲ وجود دارد.

در حال حاضر شایعه‌های مختلفی در مورد تغییر استراتژی سامسونگ منتشر شده است، در حالیکه قبلا گفته شده بود کره‌ای‌ها احتمالا تولید سری گلکسی نوت را از سال آینده میلادی متوقف‌ می‌کنند؛ در آخرین گزارش ها از معرفی گلکسی نوت ۲۱ در خرداد-تیر ماه سال آینده در کنار رونمایی از گلکسی زد فولد ۳ خبر می‌دهد. طبق این شایعات ممکن است سامسونگ تنها یک مدل از این گوشی به بازار عرضه کند و بعد از آن تولید این سری از گوشی ها را متوقف کند.

سامسونگ با انجام چنین کاری قصد دارد تا کاربران موجود سری نوت را به سمت خرید پرچمداران گلکسی S و گلکسی Z‌ سوق دهد. در نتیجه با توجه به این شایعات احتمالا تولید گلکسی نوت در سال ۲۰۲۲ متوقف خواهد شد.

آیا گلکسی نوت 21 تنها در یک نسخه عرضه می شود؟

براساس اخبار قبلی، به نظر می‌رسد باید در دی‌ماه امسال منتظر رونمایی از گلکسی S21 باشیم. ظاهرا قرار است نسخه قوی‌تر این سری از قلم S Pen پشتیبانی کند. در گزارش اخیر برمبنای اطلاعات فاش شده از سوی افشاگری با نام کاربری«coypyplanes» در توییتر، کره‌ای‌ها حسگر دیجیتایزر گلکسی S21 الترا را سفارش داده‌اند و به زودی تولید انبوه این گوشی هوشمند آغاز می‌شود. حسگرهای دیجیتایزر زیر نمایشگر دستگاه قرار می‌گیرند و به عملکرد قلم استایلوس کمک می‌کنند.

به نظر می‌رسد سامسونگ برای رقابت با گوشی‌های ۵G آیفون قصد دارد پرچمداران سری S را زودتر از روال معمول همیشگی به بازار عرضه کند. به علاوه باتوجه به تحریم‌های تجاری ایالات متحده علیه هواوی، فرصت خوبی است که این شرکت استراتژی‌هایی را برای پاسخگویی به تقاضای مصرف کنندگان بازار در پیش بگیرد.

به احتمال زیاد سامسونگ قصد دارد در سال ۲۰۲۱ از پنج گوشی تاشو خود رونمایی کند. طبق خبرهای اخیر حداقل دو مدل آن از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد. کره‌ای‌ها در حال بررسی فناوری جدید دیجیتایزر برای گلکسی زد فولد ۳ هستند. همچنین سامسونگ قصد دارد ضخامت نمایشگر دستگاه های خود را کمی افزایش بدهد تا تحمل فشار قلم را داشته باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *