زمان رونمایی سامسونگ از گوشی تاشوی سه گانه

زمان رونمایی سامسونگ از گوشی تاشوی سه گانه
  • 1399/9/10
  • زهرا حاجی
  • 0

در روزهای اخیر طرح هایی متعلق به سامسونگ منتشر شده که حاکی از آن است این شرکت بزرگ قصد دارد، گوشی هوشمندی طراحی کند که ۳ بار قابلیت تا شدن داشته باشد. یکی دیگر از طرح های این شرکت که ممکن است در بازار گوشی های هوشمند شگفتی به ارمغان آورد، گوشی با نمایشگر لوله شونده است.

یکی از نخستین شرکت‌هایی که گوشی های تاشو را به طور گسترده در صنعت موبایل عرضه کرد، سامسونگ الکترونیکز است. این شرکت از زمانی که اولین گوشی تاشو را رونمایی کرده تا به امروز، چندین مدل گوشی تاشو دیگر هم عرضه کرده که همین امر نشان می‌دهد احتمالا در آینده نزدیک اشکال دیگری از چنین دستگاهی ساخته می‌شود مانند نمایشگری که ۳ بار تا یا لوله می‌شود.

آیا سامسونگ از گوشی که از سه نقطه تا می شود بالاخره رونمایی می کند؟!

در حال حاضر این شرکت کره‌ای فقط طرح های چنین دستگاهی را رونمایی کرده، اما مشخص نیست آیا واقعا امکان ساخت چنین دستگاهی باشد.

البته سامسونگ قبلا حق امتیاز اختراع یک موبایل تاشو گلکسی با  نمایشگری به شکل Z را ثبت کرده است.  طرح موبایلی که ۳ بار تا می‌شود، تا حدی شبیه حق امتیاز اختراعی است که سه ماه قبل ثبت شد و طبق گزارش‌ها به «گلکسی زد فولد۳» تعلق دارد.

طی بررسی ها به نظر می‌رسد، این شرکت یک دستگاه با نمایشگر تاشو نیز در آینده نزدیک خواهد ساخت. این محصول یک بدنه سیلندری شکل دارد که یک نمایشگر انعطاف پذیر داخل آن لوله می‌شود. اما چیزی که مشخص است باید منتظر بمانیم و ببینیم بالاخره سامسونگ چه زمانی قصد دارد از محصول جدید و شگفت انگیز خود رونمایی کند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *