چگونه پخش خودکار ویدئوهای اینستاگرام را خاموش کنید؟

چگونه پخش خودکار ویدئوهای اینستاگرام را خاموش کنید؟
  • 1399/9/12
  • زهرا حاجی
  • 0

امروزه ترافیک اینتریت همیشه هزینه ی زیادی برای کاربر به عمل می آورد، همان طور که می دانیم هزینه ترافیک اینترنت در اغلب کشورها بسیار زیاد است. بنابراین ما هرگز دوست نداریم از ترافیک اینترنت خود برای مواردی که به آن نیازی نداریم استفاده کنیم.

 

چگونه پخش خودکار ویدئوهای اینستاگرام را خاموش کنید؟

اگر شما هم کاربر اینستاگرام هستید، احتمالاً قبلاً متوجه شده اید که قسمت بزرگی از ترافیک اینترنت خود را برای این برنامه مصرف می کنید. اما باید بدانید که پخش خودکار فیلم ها در بخش اکسپلور در اینستاگرام باعث می شود که درصد زیادی از ترافیک اینترنتی شما برای فیلم هایی که ممکن است هرگز تمایلی به دیدن آنها نداشته باشید، مصرف شود. در ادامه ما قصد داریم، چگونگی خاموش کردن پخش خودکار ویدئوهای اینستاگرام و نحوه بستن بارگیری خودکار در این برنامه را به شما نشان دهیم.

چگونه پخش خودکار ویدئوهای اینستاگرام را خاموش کنید؟

پخش خودکار ویدئوهای اینستاگرام را خاموش کنید

همان طور که مشخص است بارگیری خودکار می تواند قسمت عمده ای از ترافیک اینترنت ما را مصرف کند و هزینه زیادی را برای بارگیری محتوایی که اصلاً نیازی به آن نداریم صرف کند. از این رو، متوقف کردن این بارگیری ها همیشه می تواند یک روش مفید برای کاهش از دست دادن ترافیک اینترنت ما باشد.

برای خاموش کردن ویدیوهای پخش خودکار اینستاگرام مراحل زیرا انجام دهید:

۱-برنامه Instagram را اجرا کرده و به صفحه حساب کاربری خود بروید.

۲-بر روی منوی سه خطی در بالای صفحه کلیک کنید و پس از انتخاب منو از پایین صفحه، بخش “تنظیمات” را برای ورود به تنظیمات اینستاگرام انتخاب کنید.

۳-گزینه “استفاده از داده تلفن همراه” را انتخاب کنید.

۴- در این مرحله گزینه “استفاده از داده کمتر” را فعال کنید تا ویدیوی پخش خودکار اینستاگرام را در بخش جستجو خاموش کنید.

توجه داشته باشید که در این زمان فقط می توان همان قسمت از اینستاگرام را متوقف کرد و راهی برای خاموش کردن ویدیوهای پخش خودکار اینستاگرام که به طور خودکار در صفحه اصلی شروع می شوند وجود ندارد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *