گلکسیS21 سامسونگ به طور رسمی رونمایی شد

گلکسیS21 سامسونگ به طور رسمی رونمایی شد
  • 1399/10/26
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

در چند ماه اخیر خبرها و شایعات زیادی در مورد محصول جدید سامسونگ که از خانواده گلکسی S21 است، منتشر شده است. اما بالاخره شرکت سامسونگ به شایعات پایان داد و به طور رسمی اعلام کرد که پرچمدار خود را در روز (‌۱۴ ژانویه ۲۰۲۱) به وقت تهران پنجشنبه ۲۵ دی‌ماه رونمایی خواهد کرد.

بالاخره تاریخ رونمایی سری گلکسیS21 سامسونگ به طور رسمی مشخص شد

سامسونگ قرار است روز پنج شنبه ۲۵ دی‌ماه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران (‌۱۴ ژانویه ۲۰۲۱) به صورت آنلاین برگزار شود. از سوی دیگر پیش سفارش گوشی‌های جدید در آمریکا از امروز آغاز شده است و با توجه به تاریخ‌ اعلام شده برای پیش سفارش، احتمالا گوشی‌های هوشمند این سری از دهم بهمن ‌ماه (پایان ژانویه) به بازار عرضه خواهند شد.

معمولا سامسونگ گوشی‌های هوشمند سری S را بین ماه‌های اسفند-اردیبهشت به بازار عرضه می‌کرد؛ اما امسال این استراتژی را تغییر داده و تصمیم گرفته زودتر از موعد همیشگی آنها را معرفی و در دسترس کاربران قرار دهد.

انتظار می رود که سامسونگ همانند سری Galaxy S20، سه گوشی Galaxy S21+ ، Galaxy S21  و Galaxy S21 Ultra نیز معرفی کند. انتظار می رود این سه گوشی دارای سخت افزار اصلی باشند که ترکیبی از اگزینوس ۲۱۰۰ و کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ است که هنوز اعلام نشده است. همچنین انتظار می رود که همه گوشی ها به صورت استاندارد از قابلیت اتصال ۵G برخوردار باشند. تمام گوشی ها احتمالاً دارای One UI 3.0 مبتنی بر Android 11 هستند. گزارشاتی حاکی از آن است که گوشی های Galaxy S21 امسال نیز بدون هیچ شارژر در جعبه رونمایی می شوند.

بررسی سه گوشی گلکسی S21

Galaxy S21 با صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی ۱۰۸۰p + Infinity-O AMOLED با نرخ ۱۲۰ هرتز ارائه می شود. این گوشی با سه دوربین در پشت شامل، ۱۲ مگاپیکسلی اصلی (f / 1.8 ، OIS) ، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه فوق العاده عریض و یک دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی دیگر (f / 2.0 ، OIS ، برای بزرگنمایی هیبریدی ۳ برابر) ارائه خواهد شد. برای دوربین قسمت جلو هم یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی طراحی شده است. گفته می شود این گوشی هوشمند با یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری با شارژ سریع سیم و بی سیم عرضه شود.

طبق گفته ها +Galaxy S21  با نمایشگر ۶٫۷ اینچی ۱۰۸۰p + Infinity-O AMOLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز ارائه می شود. این گوشی همان دوربین های عقب Galaxy S21 را خواهد داشت و با یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپری با شارژ سریع سیم و بی سیم عرضه می شود.

و اما آخرین گوشی سری از این خانواده، Galaxy S21 Ultra با نمایشگر ۶٫۸ اینچی WQHD + Infinity-O AMOLED با نرخ ۱۲۰ هرتز ارائه می شود. گفته شده است که این گوشی با چهار دوربین در پشت، یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه فوق العاده عریض ، ۱۰ مگاپیکسلی تله و یک دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی دیگر به سبک پریسکوپ ارائه خواهد شد. در قسمت جلویی این گوشی یک دوربین ۴۰MP طراحی شده است. این گوشی با یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با شارژ سریع سیم و بی سیم عرضه می شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *