ثبت نام اینترنت ماهواره ای استارلینک

ثبت نام اینترنت ماهواره ای استارلینک
  • 1400/5/17
  • محمد عالی
  • 0

با داغ شدن بحث استفاده از اینترنت ماهواره ای استارلینک، بسیاری به دنبال پیدا کردن راهی برای ثبت نام اینترنت ماهواره ای استارلینک هستند.

 

ثبت نام اینترنت ماهواره ای استارلینک

این عده قصد دارند تا از طریق پیش سفارش بتوانند به محض امکان استفاده از تجهیزات استارلینک در ایران، با استخدام نصاب اینترنت ماهواره ای به سرعت زمینه استفاده از اینترنت پرسرعت و آزاد را برای خود فراهم آورند و به نوعی با خرید اینترنت ماهواره ای استارلینک قصد دارند برای همیشه با فیلترینگ ایران خداحافظی کنند. اما قضیه به این سادگی نیست.

اگرچه مسئولین کشور استفاده از اینترنت ماهواره ای را غیرقانونی دانسته اند اما برخی به دنبال استفاده از استارلینک ولو به صورت مخفیانه و قاچاق هستند. اما خبر بد برای این عده که با مراجعه به سایت استارلینک و حتی پرداخت هزینه پیش ثبت نام، قصد دارند در این زمینه از بقیه پیش بگیرند این است که در هر حالت آنها برای راه اندازی اینترنت استارلینک نیاز به دیش و LNB مخصوص آن را دارند و با توجه به اینکه همین حالا نیز اینترنت ماهواره ای آفلاین غیرقانونی است و مصداق جاسوسی دارد، فعلاً نمی توان چندان به گزینه ثبت نام در سایت استارلینک برای استفاده از خدمات آن فکر کرد چرا که ریسک این اتفاق شاید به اندازه جان فرد و اعدام به اتهام جاسوسی باشد.

پیشنهاد ما به کاربران این است که تا قبل از مشخص شدن شرایط ثبت نام رسمی استارلینک و اینکه آیا ایلون ماسک قوانین داخلی ایران را می پذیرد یا خیر از عضویت در سایت استارلینک و پرداخت ۱۰۰ دلار اولیه برای پیش ثبت نام اجتناب کنند.

 

گفتنیست بسیاری از سایتهای کلاه برداری با عنوان فروش تجهیزات استارلینک و ثبت نام و پیش سفارش استارلینک به تازگی تاسیس شده اند و کاربران زیادی در دام آنها افتاده اند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *