ترفند مشاهده پیام بدون تیک آبی در واتساپ

ترفند مشاهده پیام بدون تیک آبی در واتساپ
  • 1400/6/16
  • زهرا حاجی
  • 0

در صورتی که به دنبال راهی برای خواندن پیام های واتس اپ هستید بدون اینکه به فرستنده اطلاع دهید که آیا پیام را خوانده اید یا خیر؟ در زیر سه روش مختلف برای خواندن پیام های واتس اپ بدون باز کردن یا اطلاع فرستنده جمع آوری کرده ایم. همانطور که حتما مشاهده کرده اید، هر زمان که پیام های واتس اپ باز می شود، یک علامت آبی رنگ در کنار پیام ظاهر می شود و به فرستنده نشان می دهد که پیام توسط گیرنده دیده شده یا خوانده شده است. در ادامه به شما ترفند مشاهده پیام بدون تیک آبی در واتساپ را خواهیم گفت، پس با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

 

ترفند مشاهده پیام بدون تیک آبی در واتساپ

ترفند مشاهده پیام بدون تیک آبی در واتساپ

گاهی اوقات ممکن است دلایل خود را داشته باشید که نمی خواهید شخص خاصی بداند که پیام او را خوانده اید. در چنین مواردی، در واقع می توانید پیام های واتس اپ را بدون بازکردن یا اطلاع فرستنده با استفاده از هر یک از روش های زیر بخوانید:

  1. حالت هواپیما را روشن کرده و پیام ها را بخوانید.
  2. رسیدهای خواندن پیام ها را غیرفعال کنید.
  3. استفاده از “برنامه دیده نشده”

۱٫ حالت هواپیما را در گوشی خود روشن کنید

یکی از راه های خواندن پیام های WhatsApp بدون باز کردن برنامه و ارسال رسیدهای خواندن این است که گوشی خود را در حالت هواپیما قرار دهید و سپس پیام ها را بخوانید.

۱٫ به محض دریافت پیام واتس اپ، تنظیمات گوشی خود را باز کرده و حالت هواپیما را روشن کنید.

۲٫ پس از فعال کردن حالت هواپیما، واتس اپ را در گوشی خود باز کنید و قادر خواهید بود پیام واتس اپ را بدون ایجاد آن علامت های تیک آبی بخوانید.

۳٫ پس از خواندن پیام، واتس اپ را ببندید تا زمانی که حالت هواپیما هنوز روشن است.

۴٫ پس از بستن واتس اپ، می توانید حالت هواپیما را در گوشی خود غیرفعال کنید.

با این حال ، مطمئن شوید که WhatsApp را در گوشی خود باز نمی کنید، تا زمانی که واقعاً آماده پاسخ به پیام هستید. با باز کردن برنامه واتس اپ دو تیک آبی در کنار پیامی که به صورت آفلاین خوانده اید ظاهر می شود. در حالی که استفاده از این روش واقعاً ساده است، اما شما را از استفاده پیام رسان واتس اپ ممانعت می کند تا زمانی که آماده پاسخ به پیام باشید یا به مخاطب خود اعلام کنید که پیام او را خوانده اید. به محض باز کردن واتس اپ، آن ۲ تیک آبی در کنار پیام ظاهر می شود که به فرستنده نشان می دهد پیام خوانده شده است.

۲٫ رسیدهای خوانده شده را در واتس اپ غیرفعال کنید

روش دوم برای خواندن پیام های واتس اپ بدون اطلاع فرستنده این است که ابتدا رسیدهای خوانده شده را در حساب WhatsApp خود غیرفعال کنید و سپس پیام ها را بخوانید.

۱٫ WhatsApp را باز کنید، روی نماد ۳ نقطه واقع در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

۲٫ از منوی کشویی ظاهر شده، روی Settings ضربه بزنید.

۳٫ در مرحله بعد، روی Account> Privacy ضربه بزنید.

۴٫ در صفحه حریم خصوصی، به پایین بروید و تیک گزینه Read Receipts را بردارید.

پس از غیرفعال کردن Read Recipts، پیام واتس اپ را که می خواهید بخوانید باز کنید. از آنجا که دریافت کنندگان خواندن در WhatsApp شما قبلاً غیرفعال شده اند، فرستنده نمی تواند ببیند آیا پیام را خوانده اید یا خیر.

۳٫ از “برنامه دیده نشده” استفاده کنید

در صورت عدم رضایت از محدودیت های ۲ روش ذکر شده در بالا، می توانید از برنامه ای به نام “دیده نشده” برای مشاهده پیام های WhatsApp بدون باز کردن یا اطلاع فرستنده استفاده کنید.

۱٫ فروشگاه Google Play را در گوشی Android خود باز کنید و برنامه Unseen را بارگیری کنید.

۲٫ پس از بارگیری برنامه، برنامه دیده نشده را در گوشی اندروید خود باز کنید.

۳٫ در پنجره ای که ظاهر می شود، روی Ok ضربه بزنید.

۴٫ در صفحه دسترسی اعلان ها، با حرکت دادن ضامن کنار “دیده نشده” به موقعیت روشن، به برنامه ناشناخته دسترسی به اعلان ها را بدهید (تصویر زیر را ببینید).

۵٫ در پنجره بعدی که ظاهر می شود، روی گزینه Allow ضربه بزنید.

از این پس هر پیام جدید واتس اپ که از مخاطبین خود دریافت می کنید در برنامه دیده نشده نشان داده می شود. این به شما این امکان را می دهد که همه پیام های WhatsApp خود را بدون ایجاد این علامت های تیک آبی بخوانید.

پس همان طور که در سه روش بالا گفتیم به راحتی می توانید پیام های دریافتی در واتس اپ خود را بدون اینکه مخاطب مورد نظر متوجه شود، پیام ها را بخوانید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *