آموزش حذف اکانت کلاب هاوس

آموزش حذف اکانت کلاب هاوس
  • 1400/6/22
  • زهرا حاجی
  • 0

هنگامی که به کلاب هوس پیوستید، درست مانند سایر برنامه های اجتماعی دیگر، کلاب هوس گزینه ای درون برنامه ای برای حذف حساب به درخواست کاربر ندارد. اما برای حذف حساب خود می توانید، برخی از مراحل را پشت سر بگذارید تا حساب شما حذف شود. هنگامی که حساب کلاب هوس خود را غیرفعال می کنید، حساب شما از چشم عموم حذف می شود، اما برنامه همچنان اطلاعات کاربر شما را حفظ می کند و می توانید با ورود مجدد به سیستم، حساب خود را ظرف ۳۰ روز دوباره فعال کنید.

پس از مهلت ۳۰ روزه، کلاب هوس سپس حساب شما را غیرفعال می کند، یک حساب غیرفعال به این معنی است که دسترسی به حساب خود و اطلاعات آن را برای همیشه از دست می دهید و دیگر نمی توانید وارد حساب خود شوید.

در ادامه ما به شما به طور کامل آموزش حذف اکانت کلاب هاوس را خواهیم گفت، پس با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

 

آموزش حذف اکانت کلاب هاوس

آموزش حذف اکانت کلاب هاوس

چگونه حساب خود را در کلاب هوس غیرفعال کنیم؟

برای غیرفعال کردن حساب خود، ابتدا برنامه را در گوشی هوشمند خود باز کنید و سپس روی تصویر نمایه خود در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

در صفحه بعدی، روی نماد چرخ دنده واقع در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

اکنون در منوی تنظیمات خواهید بود، روی نام خود در بالای صفحه ضربه بزنید.

در صفحه بعدی، روی “غیرفعال کردن حساب” ضربه بزنید.

صفحه بعدی جزئیاتی از آنچه در هنگام غیرفعال کردن حساب شما رخ می دهد و در روزهای بعد به شما ارائه می دهد. توجه داشته باشید که در مورد حذف داده های شما چیزی ذکر نشده است. روی “من می فهمم” ضربه بزنید.

گزینه غیرفعال کردن حساب ”در پایین صفحه” است.

اکنون حساب Clubhouse شما غیرفعال شده است.

حذف حساب کلاب هوس با استفاده از پشتیبانی ایمیل

درست مانند سایر برنامه های اجتماعی دیگر، کلاب هوس گزینه ای درون برنامه ای برای حذف حساب به درخواست کاربر ندارد. اما کاربران ثبت نام شده می توانند ایمیل خود را ارسال کرده و از طریق حذف حساب کلاب هوس به طور دائم پشتیبانی دریافت کنند. برای دنبال کردن این راه، باید آدرس ایمیل خود را در حساب Clubhouse از نمایه خود اضافه کنید. سپس از آدرس ایمیل ثبت شده به روش های زیر درخواست کنید، برنامه اجتماعی Clubhouse با گزینه حذف حساب، درخواست های رسمی انجمن Clubhouse را مورد بررسی قرار می دهد.

در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید درخواست را از هر دستگاهی با داده های نمایه معتبر که ارسال کرده اید و از آنها استفاده کرده اید؛ مانند ایمیل ثبت شده، نام واقعی @و نام نمایه ارسال کنید. همچنین، برنامه Clubhouse به کاربر امکان می دهد حساب کلاب هوس را موقتاً غیرفعال کند، در غیر اینصورت به دلایل دیگر با استفاده از مراحل زیر، حساب کاربری کلاب هوس شما برای همیشه حذف شود.

۱- به این لینک پشتیبانی Clubhouse بروید و مشخصات شخصی اولیه را ارسال کنید، مانند آدرس ایمیل و نام کاربری.

۲- سپس، موضوع صحیح “حساب و نمایه من” را وارد کرده و انواع راهنمایی برای حساب خود را انتخاب کنید. “حذف حساب من” را انتخاب کنید.

۳-سپس “خلاصه کوتاه را تایپ کنید” و سپس در جزئیات مانند دلایل یا موارد دیگر را تایپ کنید.

همچنین ، اگر صفحه ای دارید، می توانید صفحه را ضمیمه کنید! و درخواست را با موفقیت ارسال کنید.

روش جایگزین حذف یا سایر مشکلات حساب Clubhouse دارید و یا درخواستی برای رفع آنها از تیم پشتیبانی Clubhouse ارسال کنید.

با انجام مراحل بالا حساب کاربری شما در برنامه کلاب هوس حذف می شود.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *