آموزش انتقال پیام های واتساپ از گوشی اندروید به آیفون

آموزش انتقال پیام های واتساپ از گوشی اندروید به آیفون
  • 1400/6/24
  • الهه چگینی
  • 0

واتساپ یک برنامه پیام رسانی چند پلتفرمی است که راه ارتباطی را متحول کرده است. به شما امکان می دهد پیام ها، عکس ها و بسیاری از فایل های رسانه ای دیگر را فورا ارسال کنید. شکی نیست که بسیاری از کاربران اندروید و کاربران iOS از این برنامه استفاده می کنند. با استفاده از این برنامه، پیام ها و رسانه ها را به راحتی دریافت و ارسال می کنید. در این مطلب، ما راهی سریع و راحت را در مورد انتقال پیام های واتساپ از گوشی اندروید به آیفون را به شما نشان می دهیم.

 

آموزش انتقال پیام های واتساپ از گوشی اندروید به آیفون

انتقال پیام های واتس اپ از اندروید به آیفون با استفاده از چت ایمیل

یکی از روش هایی که می توانید برای انتقال پیام های WhatsApp از Android به iPhone استفاده کنید، روش چت ایمیل است. استفاده از این روش تنها با ۴ مرحله ساده امکان پذیر است. اگر به دنبال انتقال چند مکالمه هستید، این روش مناسب شما است. با این حال، چت های واتس اپ را با پسوند txt صادر می کند.

در زیر مراحل انتقال WhatsApp از Android به iPhone نشان داده شده است:

مرحله ۱: در گوشی اندرویدی خود، واتس اپ را باز کنید، به “تنظیمات” بروید و روی “تنظیمات چت” کلیک کنید. در لیست کشویی نشان داده شده، روی “ایمیل چت” کلیک کنید.

مرحله ۲: مکالمه واتس اپ را که می خواهید انتقال دهید انتخاب کنید. یک پنجره بازشو با عبارت “پیوست رسانه ها پیام ایمیل بزرگتری ایجاد می کند” ظاهر می شود. بسته به نیاز خود، می توانید روی “بدون رسانه” یا “پیوست رسانه” کلیک کنید.

مرحله ۳: از شما خواسته می شود که شماره ایمیل خود را وارد کنید و سپس روی “ارسال” کلیک کنید.

مرحله ۴: پس از ارسال آن، اکنون می توانید در iPhone جدید خود وارد ایمیل خود شوید. شما می توانید پیام های WhatsApp خود را در حساب ایمیل خود مشاهده کنید اما نمی توانید پیام ها را با حساب واتس اپ خود همگام سازی کنید.

انتقال پیام های واتس اپ از اندروید به آیفون با یک کلیک

انتقال پیام های واتس اپ از اندروید به آیفون امروزه تقاضای زیادی دارد، زیرا افراد بیشتری به آیفون روی آورده اند. اما سوالی که برای اغلب کاربران پیش می آید؛ آیا راه حلی وجود دارد که به انتقال پیام های WhatsApp از Android به iPhone بدون دردسر کمک کند؟ بله، یک ابزار اختصاصی برای انتقال پیام های واتساپ از هر دستگاه به هر دستگاه و مهمتر از همه، با یک کلیک امکان پذیر است.

مراحل انتقال پیام های WhatsApp از Android به iPhone:

ابزار Dr.Fone را در رایانه خود نصب و راه اندازی کنید و دستگاه های Android و iPhone خود را به رایانه متصل کنید.

۱-از صفحه اصلی، “انتقال WhatsApp”> “WhatsApp”> “انتقال پیام های WhatsApp” را انتخاب کنید.

 

۲-پس از شناسایی Android و iPhone، می توانید صفحه زیر را مشاهده کنید.

۳-برای انتقال پیام های WhatsApp از Android به iPhone روی “انتقال” کلیک کنید.

۴-اکنون پیام های WhatsApp از Android به iPhone منتقل می شود. منتظر بمانید تا انتقال واتس اپ کامل شود و سپس می توانید پیام های واتس اپ اندروید را در iPhone خود مشاهده کنید.

انتقال پیام های واتس اپ از اندروید به اندروید با استفاده از Backup

گوشی اندروید از Google Drive پشتیبان گیری می کند و WhatsApp را بازیابی می کند. با این حال، آیفون واتس اپ را از پشتیبان گیری iCloud بازیابی می کند. بنابراین، شما فقط می توانید WhatsApp را از پشتیبان گیری google drive به Android برگردانید.

با انجام مراحل زیر شما می توانید پیام های واتس اپ خود را از اندرویدی به اندروید دیگر انتقال دهید.

۱- به “Chats”-“Chats backup” بروید و گزینه “پشتیبان گیری در Google Drive” را فعال کنید. روی دکمه “پشتیبان گیری” کلیک کنید.

۲-واتس اپ را از play store حذف و نصب کنید.

۳-واتس اپ را با استفاده از همان شماره گوشی تأیید کنید و آن را به عنوان درخواست از پشتیبان بازیابی کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *