آموزش گرافیک به زبان ساده و کاربردی توسط برترین اساتید

آموزش گرافیک به زبان ساده و کاربردی توسط برترین اساتید
  • 1400/7/14
  • رقیه کرد
  • 0

محبوبیت برنامه فتوشاپ بر همگان آشکار است و زمینه‌های کاری و سرگرمی متنوعی از این برنامه برای توسعه و پیشبرد بهتر استفاده می‌کنند. ادوبی در نسخه جدید نرم‌افزار فتوشاپ، بهترین ابزارها را با بهبود کامل ابزارهای قدیمی ارائه داده است و کاربران مبتدی تا پیشرفته می‌توانند با هر سطح مهارتی از آن استفاده کنند. فتوشاپ تنها برای ادیت و روتوش تصاویر کاربرد ندارد و در زمینه‌های مختلفی مانند طراحی وب و طرح‌های گرافیکی متنوع می‌تواند استفاده شود. با کافه آرتک می‌توانید دوره آموزش تخصصی فتوشاپ را دریافت کرده و همه مهارت‌های موردنیاز خود را دریافت کنید.

فرصتی برای نمایش خلاقیت در دوره فتوشاپ

خلاقیت شما با فتوشاپ ظهور پیدا خواهد کرد و با کسب مهارت بیشتر، خواهید دید که استفاده از فتوشاپ می‌تواند بسیار ساده‌تر از چیزی باشد که فکرش را می‌کنید. فتوشاپ یک راه درآمدی بسیار ارزشمند است که ردپای آن در صنایع بسیاری به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم دیده می‌شود. فتوشاپ ابزاری برای پیوستن به بازار کاری است. اگر می‌خواهید سهمی در صنعت طراحی وب یا ادیت تصاویر داشته باشید، از همین حالا باید شروع کرده و به یک تخصص فتوشاپ تبدیل شوید. به تدریج راه‌های جدیدی برای‌تان باز شده و می‌توانید طرح‌های اختصاصی خودتان را برای وب سایت‌های مختلف در فتوشاپ طراحی کنید.

هر چه قدر که با ویژگی‌های بیشتری از نرم‌افزار فتوشاپ آشنا شوید، راه برای‌تان بازتر شده و بدون محدودیت می‌توانید از امکانات نامحدود فتوشاپ استفاده کنید. پتانسیل‌های فتوشاپ بر همگان اثبات شده است و با یادگیری بیشتر، خواهید دید که فتوشاپ چه برنامه محبوبی است و ابزارهای آن تا چه حدی می‌توانند کاربرد داشته باشید. کاربران به سادگی می‌توانند گرافیک چشم نوازی را با این برنامه انجام داده و کارت پستال، پوستر، کارت تبریک و مواردی از این دست را طراحی کنند. حرفه آموزش گرافیک و طراحی تنها منوط به فتوشاپ نیست، اما با یادگیری آن، تقریبا نود درصد راه یادگیری دیگر برنامه‌های ادوبی مانند لایتروم را نیز جلو خواهید رفت.

تصحیح و تغییر رنگ در فتوشاپ

ابزارهای جالبی توسط فتوشاپ در اختیار شما  قرار می‌گیرد که برای تبدیل کردن یک تصویر رنگی به سیاه و سفید می‌تواند کاربرد داشته باشد. به‌سادگی می‌توانید جلوه‌هایی را به تصاویر خود ایجاد کرده و نمایش منحصربه‌فردی از آن ارائه دهید. ده‌ها جلوه گرافیکی در فتوشاپ وجود دارد که ظاهر و احساس خاصی به تصاویر شما عطا خواهد کرد. می‌توانید ایرادهای موجود در تصاویر را برطرف کرده و به کنترل سایه، قرمزی چشم و ایراد نور در تصاویر بپردازید. برنامه ابزارهای لازم برای این منظور را در اختیار شما قرار داده است.

فتوشاپ تمامی ابزارهای لازم برای پوشاندن نقاط ضعف هر عکس را ارائه داده و جذابیت بصری تصاویر شما حتی در شرایط بحرانی می‌تواند حل و فصل شود. در صورت عدم نیاز به برخی از بخش‌های تصاویر، به سادگی می‌توانید آن‌ها را جدا کرده و مناظر دیگری در آن جای دهید. با آموزش تخصصی فتوشاپ که توسط کافه آرتک در اختیار شما قرار می‌گیرد، اساتید مجرب در اختیار شما بوده و می‌توانید صفر تا صد فتوشاپ را به شیوه‌های ساده یاد بگیرید. دوره روی تمرین و مثال‌های عملی وقت زیادی را صرف کرده است و همه مطالب را با همین شیوه ملکه ذهن خود خواهید کرد.

تبدیل شدن به یک هنرمند تمام عیار با آموزش تخصصی فتوشاپ

فتوشاپ این امکان را فراهم کرده است که از ابزارهای فیلتر استفاده کرده و به یک هنرمند درجه یک تبدیل شوید. می‌توانید نقاشی آبرنگ، نقاشی با ذغال و بسیاری دیگر از شیوه‌های طراحی را با آن یاد گرفته و کارهای زیادی را انجام دهید. خروجی‌های مد نظر خود را می‌توانید در این برنامه دریافت کرده و به مهارت‌های خود افتخار کنید. این مهارت‌ها تا حد زیادی توسط شرکت‌ها و کارفرماهای مختلف جذب شده و می‌تواند آینده درخشانی در زمینه کاری و کسب درآمد سرشار داشته باشید. فتوشاپ برنامه‌ای ابدی بوده و هیچگاه دوره آن به پایان نخواهد رسید.

خروجی‌هایی که از فتوشاپ دریافت می‌کنید، می‌تواند بسیار شگفت انگیز باشد. شما فردی خلاق و همراه با مهارت دیده خواهید شد که با این نرم‌افزار به اندازه کافی کار کرده‌اید و هر چالشی را می‌توانید با آن به فراموشی بسپارید. دوره تکنیک‌هایی را به شما آموزش خواهد داد که هرچه بیشتر با آن‌ها تمرین کنید، غنی از اعتماد به نفس بوده و می‌توانید کارفرمایان بالقوه را به سمت خود جذب کنید. آن‌ها علاقه بیشتری به کار با شما خواهند داشت و می‌توانید به‌عنوان طراح وب یا گرافیست مستقل نیز فعالیت خود را ادامه داده و درآمد بالایی داشته باشید.

فوتوفن؛ یک دوره جامع آموزش تخصصی فتوشاپ

مهم نیست که یک فرد مبتدی هستید یا کمی با فتوشاپ کار کرده‌اید. دوره آموزش تخصصی فتوشاپ کافه آرتک برای همگان تهیه شده است و از صفر تا صد این برنامه را می‌توانید یاد بگیرید. ساختار اصولی این دوره و مدرس متخصص آن، شرایط لازم را فراهم کرده‌اند که به‌صورت اصولی جلو رفته و از پیشرفته‌ترین مدهای آموزشی استفاده کنید. سطح این دوره طوری طراحی شده است که هیچ نیازی به دوره‌های آموزشی دیگر نداشته باشید و بعد از دوره، بتوانید مستقیما فعالیت خود را به‌صورت مستقل یا در شرکت‌های مختلف شروع کنید.

این دوره ۳۲ ساعته شامل ویدیوهای کوتاهی است که همه مطالب را به زبان ساده و شیوا توضیح داده است و با پرهیز از زیاده گویی و متوسل شدن به بیان ساده، جذابیت و علاقه‌مندی بیشتری هنرجویان را جلب خواهد کرد. فتوشاپ یک نرم‌افزار قدرتمند در زمینه ویرایش تصاویر است و می‌توانید با یادگیری آن، به سادگی در مشاغلی مانند طراحی گرافیکی، عکاسی، روتوش و موشن گرافی فعالیت کنید. هرکدام از این شاخه‌ها می‌توانند دنیایی برای خودشان داشته باشند و جا برای پیشرفت و توسعه مهارت در آموزش گرافیک نیز برای شما فراهم شده است. فوت و فن فتوشاپ به شما کمک می‌کند که هیچ کم و کسری در هنگام کار با این برنامه نداشته باشید.

این دوره به‌صورت تضمینی در اختیار شما قرار می‌گیرد و در صورت عدم رضایت‌مندی، می‌توانید تمام وجه پرداختی خود را دریافت کنید. دوره از کیفیت بالای تصاویر استفاده کرده و می‌توانید با آخرین نسخه از نرم‌افزار فتوشاپ، روند آموزش را پیگیری کنید. پکیج آموزشی توسط پشتیبان کنترل شده و حتی می‌توانید از بررسی تمرینات داده شده توسط مدرس نیز برخوردار شده و اشکال و ایرادهای خود را کاملا مرتفع کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *