راهکارهای فلای تودی برای سفری بی دغدغه به اقصی نقاط جهان

راهکارهای فلای تودی برای سفری بی دغدغه به اقصی نقاط جهان
  • 1400/10/23
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

زندگی در عصر جدید تکنولوژی ایجاب می‌کند که همه چیز را در بهترین حالت ممکن در دست داشته باشیم. از شیوه خرید کردن گرفته تا خواندن کتاب‌های الکترونیکی خرید آنلاین بلیط هواپیما ارزان و از پلتفرم معتبری همچون فلای تودی.

حالا که فلای تودی را مثال زدیم؛ بگذارید تا این سوال را از شما بپرسیم که آیا می‌دانید که راهکارهای این مرجع معتبر برای سفری بی‌دغدغه به داخل ایران مثل خرید بلیط هواپیما کیش یا حتی خارج از کشور برای شما چه بوده است؟

در ادامه با ما همراه باشید زیرا قصد داریم تا هر آنچه که فلای تودی در عصر تکنولوژی برای سفر راحت به شما هدیه داده است را مورد بررسی قرار دهیم.

امکان خرید آنلاین بلیط هواپیما ارزان و صدور آنی بلیط

اگر تا قبل از این برای خرید بلیط هواپیما به صورت حضوری به آژانس های هواپیمایی مراجعه می کردید؛ بهتر است دیگر این کار را متوقف کنید. دیگر می توانید به راحتی از طریق مرورگر موبایل یا کامپیوتر خود و با استفاده از اتصال به شبکه اینترنت، از میان هزارن مجموعه، برای خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

هر چند که اگر قصدتان خرید بلیط هواپیما ارزان است؛ بدون اتلاف وقت از میان بهترین ها، روی اسم فلای تودی کلیک کنید. با این کار، سرعت، امنیت و دقت بالای موتورهای جستجوی پرواز را برای خرید اینترنتی بلیط هواپیمای خود در اختیار گرفته‌اید.

البته این تنها مزیت نیست بلکه شما بعد از خرید، یکی اعضای خانواده میلیونی فلای تودی می‌شوید. پشتیبانی ۲۴ ساعته تیم مجرب و حرفه‌ای فلای تودی، هنگام و پس از رزرو بلیط هواپیما برای خرید و تجربه‌ای موفق در کنار شما خواهند بود.

 

برای خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین از فلای تودی، از مزایای بسیار زیادی برخوردار خواهید شد. نخستین و مهم‌ترین مزیت رزرو پرواز خارجی و داخلی در فلای تودی با امکان پرداخت ریالی از طریق کارت‌های شتاب است.

برای خرید بلیط هواپیما در فلای تودی دیگر نیازی به کردیت کارت نخواهید داشت و این یکی از امتیازاتی است که این سایت در اختیار شما گذاشته است. از طرفی دیگر با استفاده از سیستم آنلاین فلای تودی به طیف گسترده‌ای از ایرلاین‌های معتبر سراسر جهان دسترسی خواهید داشت، از این رو گزینه بیشتری برای خرید بلیط ارزان هواپیما خارجی در اختیار شما خواهد بود.

برای انتخاب و رزرو هتل به صورت آنلاین نیز احتیاج به سیستمی دارید که با استفاده از آن بتوانید به مقایسه امکانات هتل ها، قیمت و تمام ویژگی های آنها بپردازید.

در سایت فلای تودی تنها به اندازه یک جستجو و کلیک تا خرید ارزان ترین بلیط ها به مقصدهای پر طرفدار مثل بلیط هواپیما مشهد فاصله دارید.

نمایش نتایج از ارزان به گران به صورت سیستمی

استفاده از فیلترهایی مثل نوع بلیط، امکان خرید بلیط چارتری، بلیط هواپیما لحظه آخری و بلیط سیستمی، این امکان را برایتان مهیا می‌کند که خریدی ارزان داشته باشید.

با استفاده از فیلترهای فلای تودی نه تنها می‌توانید تعداد توقف‌های خود را انتخاب کنید، با انتخاب ایرلاینی خاص، تنها پروازهای آنها را در نتایج مشاهده کنید، فرودگاه خود را مشخص کنید، بازه ساعت حرکت و فرود را مشخص سازید؛ بلکه این امکان برای شما وجود خواهد داشت تا تمامی نتایج را بر اساس اولویت ارزان ترین قیمت به شما نمایش داده شود.

هر چند که باز هم می‌توانید با استفاده از فیلتر قیمت، قیمت مورد نظر خود برای خرید بلیط هواپیما را انتخاب کنید.

ابزارهای کاربردی برای خرید بلیط هواپیما ارزان

امکان خرید ارزان ترین بلیط حتی بلیط پر فروشی همچون بلیط هواپیما قشم با دسترسی به هر یک از سرویس‌های منحصر به فرد فلای تودی به آسانی برای همه امکانپذیر است:

سیستم اطلاع از آخرین قیمت بلیط هواپیما

پس از جستجوی پرواز مورد نظر خود در سامانه فلای تودی با ثبت ایمیلتان، هر گونه تغییر در قیمت بلیط هواپیما به صورت لحظه‌ای به اطلاع شما خواهد رسید. چنانچه قصد خرید بلیط ارزان قیمت هواپیما را دارید، پیشنهاد فلای تودی به شما استفاده از این سرویس منحصر به فرد است. با استفاده از این روش، علاوه بر اینکه زمان خود را صرف جستجو در سایت‌های مختلف برای یافتن بلیط هواپیما ارزان قیمت نمی‌کنید، هر زمان که قیمت بلیط هواپیما ارزان شد، اطلاعیه آن به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

تقویم قیمتی فلای تودی

روش دیگر خرید ارزان بلیط هواپیما از فلای تودی استفاده از سیستم تقویم قیمتی است. با استفاده از این سرویس چنانچه پروازی را در فلای تودی جستجو نمایید، بالای صفحه جستجو، گزینه‌ای با عنوان تقویم قیمتی نمایان می‌شود. در این تقویم تمامی پروازهای ارزان در حوالی تاریخ انتخابی شما نمایش داده می‌شود و بدین ترتیب چنانچه برای سفر عجله‌ای نداشته باشید، قادر خواهید بود تا ارزانترین بلیط هواپیما را در هر یک از تاریخ‌های پیشنهادی خریداری نمایید.

نمودار قیمتی فلای تودی

با استفاده از نمودار قیمتی فلای تودی قادر خواهید بود بیشینه، کمینه و متوسط قیمت بلیط هواپیمای مورد نظر خود را در حوالی تاریخ انتخابی بیابید و با مقایسه قیمت ها در روزهای مختلف اقدام به خرید ارزانترین بلیط هواپیما نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *