ارز فلوکی اینو چیست و آینده آن چگونه است؟

ارز فلوکی اینو چیست و آینده آن چگونه است؟
  • 1400/12/25
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

ارز دیجیتال فلوکی اینو (Floki Inu) با نماد توکن Floki یک میم کوین الهام گرفته از شیبا اینو است که نامی مشابه با سگ ایلان ماسک دارد.

ارزهای دیجیتالی که نام و لوگویشان به سگ ارتباط داشت، یکی از عجیب و هیجان انگیزترین ترندهای سال ۲۰۲۱ بودند. در سال میلادی گذشته، رشد قیمت شگفت انگیز دوج کوین (DOGE) باعث شد تا توسعه دهندگان به امید تکرار موفقیت این میم کوین، ارزهایی مشابه با آن بسازند. همان طور که انتظار می‌رفت، تعداد زیادی از این پروژه‌ها هرگز مورد توجه قرار نگرفتند، اما یکی از آن‌ها که شیبا اینو (SHIB) نامیده می‌شود، به محبوبیت چشمگیری دست پیدا کرد و ارزش بازار آن برای مدتی کوتاه از دوج کوین هم بیشتر شد. فلوکی اینو با نماد FLOKI نیز با هدف غلبه بر این دو ارز دیجیتال و تبدیل شدن به محبوب‌ترین میم کوین دنیا عرضه شده است.

ارز فلوکی اینو چیست؟

برخلاف ارز دیجیتال شیبا که به نوعی میم کوین معمولی به شمار می‌رود، توسعه‌دهندگان ارز فلوکی اینو تأکید دارند که این توکن میم کوین عادی نیست. بلکه معتقد هستند که این توکن نوعی جنبش به شمار می‌رود. همان طور که در مقدمه اشاره کردیم، این ارز دیجیتال از سوی اعضای جامعه ارز شیبا راه‌اندازی شده است. نام این پروژه از سوی ایلان ماسک (مالک تسلا) در یک توییت که در تابستان سال ۲۰۲۱ منتشر شد، بر سر زبان‌ها افتاد. او در این توییت اظهار داشت که سگ شیبا اینو جدید من فلوکی نام خواهد داشت. آن زمان که این توییت منتشر شد، بسیاری از کاربران متوجه نشدند که منظور ایلان ماسک چیست.

تا اینکه در همان حال ارز دیجیتالی تحت عنوان فلوکی اینو بر بستر شبکه اسمارت بایننس چین و اتریوم راه‌اندازی شد و به فاصله چند دقیقه در لیست معاملات صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ قرار گرفت. تا همین جای داستان بد نیست به یک نکته اشاره کنیم؛ اساسا ایلان ماسک از نظر رسانه‌ای قدرت اثرگذاری بسیار زیادی روی بازار رمزارزها دارد. این مسئله در طول سال‌های اخیر بارها از سوی او اثبات شده است. حمایت او از ارز Floki Inu نیز باعث شده که در مدت زمان کوتاهی اعضای جامعه این ارز دیجیتال نیز رشد قابل توجهی را به ثبت برساند.

معرفی توکن FLOKI

FLOKI خود را به عنوان یک توکن ضد تورم معرفی کرده که از ساختار اجماع اثبات میم (Proof Of Meme) استفاده می‌کند. استراتژی چنین ارزهای دیجیتالی برمبنای کمیاب شدن قرار دارد. از سوی دیگر این توکن قرار است به شما پاداش دهد. خریداران فلوکی اینو، پس از خرید آن، شاهد بیشتر شدن دارایی خود خواهند بود، زیرا کسانی که این توکن را در کیف پول خود دارند، به طور خودکار ۵% هزینه از هر معامله انجام شده فلوکی را دریافت می‌کنند.

FLOKI در حال کار بر روی سه پروژه کاربردی flagship است: یک بازی متاورس NFT معروف به Valhalla، یک بازار NFT و کالا معروف به FlokiPlaces، و یک پلتفرم محتوا/آموزشی معروف به Floki Inuversity.

کیف پول‌های ارز دیجیتال فلوکی اینو (Floki Inu)

  • تراست والت Trust Wallet
  • کیف پول متامسک MetaMask
  • Binance Chain Wallet

قیمت فلوکی اینو

Floki Inu با نماد اختصاری FLOKI یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۰ دلار، در رتبه ۲۸۸۷ بازار قرار داشته و سهم ۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. هر واحد از Floki Inu در این لحظه با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۵ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۶,۳۸۰ تومان معادل ۰.۶ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۵.۷۲ میلیون دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۴.۸۲% کاهش یافته است. بالاترین قیمت Floki Inu در تاریخ ۱۳ آبان ۱۴۰۰(۰۴ November 2021) معادل ۰.۰۰۰۳ دلار بوده که همینک %۹۲.۵۶ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش Floki Inu ۰ و تعداد کل واحدهای آن ۱۰ تریلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن Floki Inu معامله می‌شود، صرافی AOFEX با سهم %۳۲.۰۴ از حجم معاملات روزانه است.

خرید و فروش ارز فلوکی

به منظور خرید و فروش ارز دیجیتال فلوکی، همین حالا به سایت morbit.trade مراجعه کرده و پس از طی کردن مراحل احراز هویت، به بخش معامله آسان سایت مراجعه کنید. در این بخش با انتخاب ارز فلوکی، میتوانید این میم کوین را با بالاترین سرعت و به صرفه ترین کارمزد دریافت کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *