آموزش رایگان فارکس با ویدئوهای آموزشی تجارت آفرین

آموزش رایگان فارکس با ویدئوهای آموزشی تجارت آفرین
  • 1401/2/18
  • گویا آی تی
  • 0

بازار فارکس دنیای پر پیچ و خم معاملات آنلاین است و اولین قدم برای موفقیت در این بازار یادگیری مفاهیم اساسی آن است.

اگر به معاملات آنلاین فارکس نگاهی کرده اید و فکر‌میکنید که ممکن است این بازار‌موقعیت خوبی برای کسب درآمد باش، میبایستبدانید که از کجا شروع کنید.

این موضوع که فارکس چیست و روش معامله در آن‌ چگونه ‌است نکته حائز اهمیتی است. روش های تحلیل بازار، مدیریت ریسک و سرمایه شروع کار شما بعنوان یک تریدر برای معامله گری است.

 

چگونه دانش کافی این بازار ‌را بدست آوریم

برای موفقیت در دنیای معاملات آنلاین، آموزش صحیح حرف اول را میزند. صرف وقت برای دیدن فیلم های آموزش رایگان فارکس، خواندن کتابهای مهم این بازار و انجام معاملات آزمایشی، مقدمات اولیه را در اختیار شما برای ورود به فارکس قرار می‌دهد.

همزمان با یادگیری میبایست تجربه نیز کسب کنید، زیرا هیچ چیزی مهم‌تر از کسب تجربه در این بازار نیست. در ابتدا شما می‌توانند با انجام معاملات مجازی که توضیح آن در سایت تجارت آفرین آمده است خود را برای معاملات زنده آماده کنید.

 

درباره ارزهایی که معامله میکنید دانش کسب کنید

برای شروع فعالیت و موفقیت در این بازار، یک تریدر باید بداند که چه چیزی را معامله می‌کند. معامله گران تازه وارد اغلب هر معامله ای که سر راهشان سبز می‌شود و چارت آن حرکت می‌کند را یک موقعیت میبینند. با این وجود این یک اشتباه بزرگ در معاملات است.

برای مثال یک ارز در حدود کف قیمت است وناگهان یک کندل سبز ظاهر می‌شود. این شمع برخی از معامله گران تازه وارد را برای ورود به بازار وسوسه می‌کند و با خود فکر می‌کنند که در کف قیمت در حال وارد شدن به بازار هستند.  اما شاید این‌ ارز بدلیل آمار بد نرخ بیکاری در‌ چند ماه گذشته بصورت مدام نزول کرده است. آیا باید چنین ارزی را خرید؟

بنابراین قبل از شروع معاملات درباره ارزهایی که قصد معامله آنها را دارید تحقیق و مطالعه نمایید. رفتار آنها را بشناسید و با رویدادهای مهم آن آشنا شوید.

بدون برنامه از لوریج استفاده نکنید

موقعیت های بسیاری در معاملات جفت ارزها وجود دارد و یکی از این موقعیت ها وجود لوریج در این بازار است. اما اغلب تریدرهای تازه کار تنها به دلیل استفاده اشتباه از همین قابلیت، سرمایه خود را از دست می‌دهند. انجام معاملات مجازی روش استفاده صحیح ازلوریج را به شما میاموزد.

پس از اینکه در معاملات مجازی به اعتماد بنفس کافی رسیدید ، می‌توانید یک حساب کوچک در‌ نزد یک بروکر فارکس باز کنید. هرگز با سرمایه اولیه زیادی شروع بکار نکنید و تنها پولی را وارد کنید که در صورت از دست دادن آن دچار فشار اقتصادی و روانی نشوید.

مدیریت سرمایه را مدنظر داشته باشید

فعالیت در بازارهای مالی مانند بازار سهام، فارکس و غیره بسیار‌پرریسک است، پس هرگز نباید مدیریت ریسک را نادیده بگیرید. شاید توانایی مدیریت ریسک و سرمایه از دانش تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بیشتر‌ مورد نیاز معامله‌گران باشد.

مدیریت ریسک به شما می‌گوید که چه میزان از سرمایه خود را در هر معامله ریسک کنید و شما را در مقابل زیان های بزرگ در امان نگاه میدارد.

معامله در بازار فارکس آسان نیست. برای فعالیت و ‌کسب موفقیت در این بازار شما نیاز به دانش و مهارت های بسیار بالایی دارید. سایتهای خارجی بسیاری‌ هستند که بصورت آنلاین به آموزش رایگان فارکس میپردازند. سایت فارسی تجارت آفرین نیز یکی از‌ رسانه های فارسی زبان است که بصورت تصویری و متنی مسائل آموزشی این بازار را پوشش داده‌ است .

با یادگیری اصولی و کسب تجربه کافی قبل از ورود به فارکس، شانس خود را برای موفقیت ‌و کسب درآمد از آن افزایش دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *