امنیت صرافی کوینکس در پنجمین سالگردش

امنیت صرافی کوینکس در پنجمین سالگردش
  • 1401/10/17
  • گویا آی تی
  • 0

امنیت، یکی از مباحثی است که در پنجمین سالگرد کوینکس به آن پرداخته شده؛ چراکه این مبحث این روز‌ها در فضای مجازی و بسیاری از مکان‌ها حرف اول را می‌زند. از آنجایی‌که بسیاری از افراد به سمت خرید و فروش ارز دیجیتال سوق پیدا کرده‌اند، باید این موضوع را مورد توجه قرار دهند که در زمان انتخاب صرافی، چه نوعی را بر‌می‌گزینند. برگزیدن پلتفرمی که بتوان با آن کار‌های معاملاتی را انجام داد، از لحاظ امنیت و دیگر مباحث اهمیت زیادی دارد. با وجود این مسائل، یکی از موضوعات اصلی که در پنجمین سالگرد کوینکس مطرح شده، همین موضوع است.

برای اینکه در موقعیت‌های حساس و بد قرار نگیرید، باید در همان ابتدای کار پلتفرمی مانند CoinEx را برگزینید که از لحاظ امنیت در سطح بسیار بالایی قرار داشته باشد. کوینکس یکی از این پلتفرم‌هایی است که می‌توانید برای انجام تبادلات به آن اعتماد کنید؛ چراکه CoinEx برای ایجاد چنین پلتفرمی از روش‌ها و ترفند‌های زیادی استفاده کرده است. مبحث امنیت، یکی از مباحثی که باعث شده کوینکس پنجمین سالگرد خود را با افتخار جشن بگیرد؛ می‌توان آن را در میان دیگر مزایای این صرافی، بسیار برجسته دید!

 

میزان امنیت کوینکس

یکی از ویژگی‌هایی که در پنجمین سالگرد کوینکس مطرح شد و از دید ویژه‌ای به آن نگاه شده، همین مبحث است. اینکه شما به‌عنوان یک تریدر بخواهید معامله انجام دهید، باید از جای رمز‌ارز خود اطمینان کامل و ۱۰۰ درصدی داشته باشید. بسیاری از اقداماتی که در صرافی یا پلتفرم CoinEx انجام می‌شود، در جهت ایجاد چنین قابلیتی است. بلاک‌چین، شبکه‌ای است که این پلتفرم روی آن قرار گرفته و در اصل CoinEx را پشتیبانی می‌کند. یکی از مسائلی که می‌تواند حداکثر امن‌ بودن پلتفرم را فراهم کند، همین بلاک چین است.

کوینکس در بخش متمرکز صرافی تمام داده های کاربران در دفترچه تجاری خود را رمزنگاری میکند که درخت مرکل صرافی است و این امر موجب می‌شود که دارایی حساب کاربران همواره ایمن باشد و این همان ضمانتی است که کوینکس ۱۰۰ درصد آن را برای دارایی حساب کاربران انجام می دهد. به موجب این امنیت کوینکس اعلام می کند که احراز هویت اجباری نبوده و کاملا اختیاری است.

کوینکس چگونه امنیت لازم را برای حساب کاربران فراهم می کند؟

اینکه جشن پنجمین سالگرد کوینکس قرار است برگزار شود، بی‌تاثیر نبوده و نشان از این دارد که تمامی کار‌ها و اقدامات آن در جهت درست انجام شده است. چیزی که توانسته مبحث security را در مورد این موضوع کامل کند، ساختار ایمنی چند‌لایه است. اهمیت این سیستم زمانی مشخص می‌شود که تنها فرد به‌عنوان کاربر اصلی بتواند وارد حساب کاربری خود شود. زمانی‌ که کاربر بتواند معاملات را در بستری ایمن انجام دهد، سرمایه بیشتری را هم وارد آن خواهد کرد.

پیش‌گرفتن شیوه‌ای ایمن برای صرافی جز مزیت چیزی ندارد. این موضوع برای کاربر هم صادق بوده و در اصل می‌توان این مسئله را رابطه‌ای دو‌طرفه دانست. وقتی یکی از افراد بخواهند سرمایه ورودی خود را افزایش دهند، ممکن است مسئله security را برای افراد دیگر هم تعریف کنند. در واقع با این کار، نوعی تبلیغ به‌صورت غیر‌مستقیم انجام می‌شود. تمامی اشخاصی که سرمایه خود را وارد این پلتفرم ایمن می‌کنند، در اصل هم به خود کمک کرده و هم به کوینکس این اجازه را می‌دهند که بیش از پیش رشد کند.

پنجمین سالگرد کوینکس، نشان از چشم‌اندازه آینده در این جهت و جهات دیگر دارد. با اینکه شعار این سالگرد آن در جهت ایجاد فضایی ساده برای کاربران فرا‌خوانده شده، اما دیگر ویژگی‌ها را هم در بر می‌گیرد. می‌توان مسئله امنیت، جهانی‌شدن، افزایش محصولات، زبان‌های جدید، بدون محدودیت بودن و… را در این دسته از اقدامات قرار داد.

حفظ حساب کوینکس

از آنجایی‌که اصطلاح امنیت در کوینکس حرف اول را می‌زند، لازم نیست که اقدام خاصی را برای حفظ حساب کاربری خود انجام دهید؛ در صورت عدم عملکرد خاصی هم، حساب‌تان از ایمنی بالایی برخوردار است. پیش از پنجمین سالگرد کوینکس هم می‌توانستید حالت ورود ۲ مرحله‌ای را در این صرافی انجام دهید. یکی دیگر از اقدامات، مربوط به قوی کردن رمز عبور است. چنانچه هنوز هم فکر می‌کنید ممکن است کسی به حساب شما دسترسی پیدا کند، می‌توانید رمز عبور خود را با ترکیب اعداد و حروف انگلیسی تغییر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *