یادی از یک فعال حوزه تکنولوژی

یادی از یک فعال حوزه تکنولوژی
  • 1401/12/8
  • گویا آی تی
  • 0

همراهان و دوستان گرامی

 

همانطور که مستحضرید، شرکت داده پرداز رایانه متین و بازار تکنولوژی ایران، یکی از سرمایه‌های بزرگ خود را از دست داده است و ما هفته‌ی گذشته را  در اندوه از دست دادن همکار عزیزمان “مصطفی توشه‌جو لنگرودی”، به سوگ نشسته‌ایم.

قدردان تمام بزرگوارانی هستیم که در این اندوه سهمگین و ناگهانی، مهربانی و همراهی خود را از طرق مختلف بصورت حضوری یا حضور در مراسم تدفین و یاد بود، ارسال گل‌، تماس تلفنی، پیام‌هایی پرمهر و انجام امور خیریه، بار دیگر به ما ثابت نمودند.

برخود واجب می‌دانیم که میراث ایشان و خانواده‌ی متین را حفظ نموده و همچون گذشته با عزمی جزم‌تر در راستای اهداف استراتژیک شرکت، حرکت نماییم تا گامی بلندتر از پیش برای بهبود کیفیت زندگی خانواده‌ی متین و مردم عزیزمان برداریم.

با سپاس و احترام فراوان

هیات مدیره، مدیران و پرسنل شرکت متین

 

بیوگرافی مصطفی توشه‌جو:

  • متولد ۲۹ آذر ۱۳۶۳ در تهران
  • دانش آموخته‌ی کارشناسی حسابداری / دانشجوی فوق لیسانس مدیریت
  • یکی از بنیانگذارن هسته‌ی اولیه‌ی شرکت متین

در سال  ۱۳۸۰ و در زمانی که تنها ۱۷ سن سال داشت، اهدافی بلند پروازانه در سر می‌پروراند و زمانی که ۲۳ ساله شد، به بخش بزرگی از آن جامه‌ی عمل پوشاند و مجموعه‌ی متین را در ۴ اسفند ۱۳۸۶پایه گذاری کرد.

نبوغ مصطفی در فروش و عطش ایشان به یادگیری، باعث شده بود که روزانه، بیش از ۱۴ ساعت کار و ۴ ساعت مطالعه، بصورت منظم و بدون وقفه را حتی در زمان سفر و تفریح هم از خاطر نبرد و برنامه‌ریزی‌هایی را که در سر می‌پروراند را بتواند به نتیجه برساند.

فارغ از بحث کار و مسئولیت‌هایی که ایشان برای خود و همکاران و پرسنل شرکت متین، تدوین و تعیین نموده بود، مانند یک مربی حرفه‌ای پیگیر مواردی بودند، از جمله رفاه و سبک زندگی تمام خانواده ی متین  نیز برایشان اهمیت بسیاری داشت.

(خانواده متین تا به امروز بصورت مستقیم و غیر مستیم به حدود چند هزار نفر رسیده‌ است)

ایشان مشاور بسیار خوبی برای سرمایه‌گزاری‌های پرسنل متین بودند و همیشه در تامین مالی بحران های شخصی و خانوادگی، و مشکلات شخصی همکاران، پدرانه دلسوزی و همراهی می‌کردند. بی‌اغراق ایشان جزو نوادری بودند که بازار ایران کمتر به خود دیده‌است و نبود ایشان برای شرکت متین، ضایعه‌ای دردناک است اما با همت خانواده‌ی متین، بجز تاثیری  غم‌انگیز که بر روح و روان ما وارد شد، اثری منفی بر بازار و مشتریان و خانواده‌‌ی معظّم متین نخواهد گذاشت، چرا که متین، بی‌اغراق، مجموعه‌ای از نوابغ در سطوح مختلف کاری، از هیات مدیره تا همکاران دیگر در خود جای داده است.

 

درباره شرکت متین

همچنین در ارتباط با شرکت داده پرداز رایانه متین باید گفت: طی سالیان گذشته همواره به عنوان بزرگترین عرضه کننده محصولات مرتبط با حافظه در صنعت موبایل و کامپیوتر کشور مطرح بوده است؛ و اکنون هم بعنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و واردکنندگان و همچنین توزیع کنندگان لوازم جانبی خود را معرفی کرده است.

 

هاردهای اکسترنال و حافظه‌هایSSD، انواع کارت های حافظه موبایل، انواع اسپیکرها، DRAM  یا رم های کامپوتر و لپ تاپ، شارژر همراه (پاوربانک)، باتری، انواع فلش مموری یا  USB Flash، انواع اسپیکرها و سیستم های صوتی خانگی و دسکتاپ، گجت ها و محصولات گیمینگ (کیبورد گیمینگ، ماوس گیمینگ و هدست گیمینگ) از جمله محصولاتی هستند که این شرکت عرضه می کند. تبلت، فبلت با مارک‌های معتبر جهانی نیز دیگر محصولات عرضه شده توسط این شرکت را تشکیل می دهند.

برجسته ترین خصوصیت شرکت متین ارائه خدمات پس از فروش به صورت مدرن و حرفه ای و تلاش مستمر برای بهبود عملکرد و گسترش خدمت رسانی در سراسر کشور است.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *