امپراطوری بزرگ تلویزیون ال جی در سال ۲۰۲۳ با سه شاهکار!

امپراطوری بزرگ تلویزیون ال جی در سال ۲۰۲۳ با سه شاهکار!
  • 1402/2/28
  • گویا آی تی
  • 0

چکیده : تلویزیون ال جی پلی بین تاریکی و روشنایی ست جایی که رنگ ها با روشنایی زنده می شوند و با تاریکی به خواب می روند. مفهومی به نام کنتراست بی‌نهایت زاده ذهن خلاق LG ست و تا الان هیچ برندی یارای رقابت با آن را نداشته است. تلویزیون های ال جی شهر بزرگی دارند که گشتن در آن چند ساعتی از وقت تان را می گیرد، در اینجا می توانید نگاهی به این شهر پرجمعیت بیاندازید.

ال جی توانست گلیم خودش را از آب بیرون بکشد و یک امپراطوری بزرگ در بازار لوازم خانگی به ویژه تلویزیون برپا کند تا طیف رنگارنگ این محصولات را با قیمت های مختلف و البته کیفیت تصویر متنوع به رخ رقبایش بکشد. تلویزیون ال جی در دسته های اولد (OLED)، کیوند (QNED)، نانوسل (NanoCell) و ال ای دی (LED) به ترتیب قیمت روانه بازار شدند و هر کدام از این سری ها به نوعی امضای این برند محسوب می‌شوند و اگر بخواهیم تعریفی کلی از آن ها داشته باشیم باید بگوییم که ال ای دی ها و تعدادی از نانوسل ها با رفرش ریت ۶۰ هرتز تنها برای تماشای فیلم و سریال و وب گردی مناسب اند؛ همچنین اولد و کیوندها مختص گیمرها می باشند.

تلویزیون ال جی پلی بین تاریکی و روشنایی ست جایی که رنگ ها با روشنایی زنده می شوند و با تاریکی به خواب می روند. مفهومی به نام کنتراست بی‌نهایت زاده ذهن خلاق LG ست و تا الان هیچ برندی یارای رقابت با آن را نداشته است. تلویزیون های ال جی شهر بزرگی دارند که گشتن در آن چند ساعتی از وقت تان را می گیرد، در اینجا می توانید نگاهی به این شهر پرجمعیت بیاندازید.

خرید تلویزیون ال جی (https://afralland.com/tv/lg-tv/) تا حد زیادی به بودجه شما بستگی دارد؛ اگر می‌خواهید یک تلویزیون همه چیز تمام بخرید پیشنهاد ما یک اولد مانند C2 است اما در صورتی که بودجه شما اجازه خرید تلویزیون گران قیمت را نمی دهد می توانید از میان LED های سال ۲۰۲۲ این شرکت با امکاناتی مانند قابلیت های اسمارت، بازی در سطح مبتدی و نوآوری هایی برای بهبود کیفیت تصویر انتخاب کنید.

چرا باید تلویزیون ال جی بخریم؟!

ال جی چند سالی است که در تلویزیون هایش از HDR و Dolby vision استفاده می کند به علاوه اکثر نمایشگرهای این برند از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز با کیفیت فورکی مجهز هستند؛ اما چند تا از تلویزیون های ال جی در سال ۲۰۲۲، میان کاربران طرفداران زیادی پیدا کردند و به نوعی همه کاره بودند هم از نظر تصویر و هم بازی و گیمینگ که شامل مدل های زیر می باشد:

تلویزیون ال جی C2 که ستاره درخشان دنیای اولد است و به عنوان بهترین تلویزیون این برند نیز شناخته شده؛ این مدل در اندازه‌های ۵۵، ۶۵، ۷۷ و ۸۳ اینچ روانه بازار شد اما مدتی بعد دو سایز ۴۲ و ۴۸ اینچ آن نیز به عنوان مانیتورهای گیمینگ در اختیار کاربران قرار گرفتند. پس از آن مدل NANO80 را داریم که یک خوش قیمت میان رده است و تمام امکانات هوشمند را در خود دارد تا کاربرانی که نمی‌خواهند متحمل هزینه های بالای خرید تلویزیون شوند، دستشان باز باشد. و اما می‌رسیم به LED محبوب این سال یعنی تلویزیون UR80 که از بهترین مدل های سری ۸ ال جی است و با قیمتی مقرون به صرفه عرضه شده تا مناسب عاشقان فیلم و سریال و مسابقه های ورزشی باشد.

تلویزیون C2 زیباتر از پرچمدار

ال جی تعهد دیرینه ای به اولد دارد و امسال نیز با تمدید آن دست به تولید محبوب ترین تلویزیون خودش یعنی OLED C2 زد که با نمایش بی نقص روشنایی و تاریکی‌ها، برتری را به اوج می رساند و با ویژگی‌هایی مانند رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، VRR، ALLM و ۴ ورودی HDMI2.1 با سرعت ۴۸ گیگابیت بر ثانیه بهترین تلویزیون گیمینگ سال شناخته می‌شود. تلویزیون C2 با پنل evo تصویری روشن تر از مدل قبلی خودش در سال ۲۰۲۱ یعنی C1 ارائه می‌دهد و به نوعی می‌توان گفت مناسب اتاق‌هایی با نور بالا و روشن است.

تلویزیون اولد ال جی C2 ساخت کره مونتاژ اندونزی یک‌تنه استانداردهای کیفیت جهانی را به چالش می‌کشد. این محصول جدید ال‌جی نماینده‌ای برای تلاش چندین ساله اولدها در مسیر بهترین بودن است و بدون شک توانسته راه ال جی را به سکوهای رقابت جهانی، چه در بحث گیمینگ و چه در بحث لوکس بودن، باز کند. خرید تلویزیون ال جی به صورت کلی همواره با رضایت کاربران همراه بوده است ولی در این بین مدل oled c2 به دلیل فناوری های پیشرفته و قَدَری که دارد واقعاً رضایت بخش تر خواهد بود.

ورود به دنیای خوش قیمت ها با نانو ۸۰

اگر به هر دلیلی انتخاب شما یک تلویزیون اولد نیست، پیشنهاد می کنیم سری به بهترین‌ها از مدل های نانوسل بزنید، تلویزیون‌هایی خوش قیمت با تصویر خارق العاده و رنگ‌های درخشان که شما را مجذوب خودش خواهد کرد. در میان این مدل ها این بار تلویزیون نانو ۸۰ را انتخاب کردیم که با پردازنده ای از نسل آلفا ۵ و سیستم عامل WebOS 22 تصویر و تکنولوژی را در بالاترین سطح کیفیت ارائه می‌دهد؛ اما اشاره به این نکته ضروری است که این مدل، گیمینگ نیست و با رفرش ریت ۶۰ هرتز تنها برای گیمرهای مبتدی مناسب خواهد بود.

نقش آفرینی LED در دنیای تلویزیون

در نهایت، ارزان قیمت بودن یک تلویزیون بیش از هر چیز باب طبع و سلیقه ماست و در این باره یک تلویزیون ال ای دی ال جی مانند UQ8000 می تواند بهترین انتخاب باشد؛ مدلی که عضو پرطرفدار تلویزیون های اقتصادی ال جی به شمار می‌آید و در سال ۲۰۲۳ نیز نسخه جدیدتر آن یعنی تلویزیون UR80 با پردازنده ای پیشرفته تر و پشتیبانی از زبان فارسی روانه بازار شد. خرید تلویزیون ال جی UR8000 را به کاربرانی پیشنهاد می دهیم که صفحه نمایشی پیشرفته برای تماشای فیلم و سریال لازم دارند و یا می‌خواهند محیط کارشان را با یک نمایشگر همه چیز تمام زیباتر سازند.

از نمایندگان برند اصیل کره‌ای، تلویزیون ال جی UR80 با خلق محتوای جذاب را داریم که تصویری با وضوح فوق العاده را در یک قاب شیک و ظریف ارائه می‌دهد تا از آن لذت ببرید و ساعت‌ها جذب محفل گرمش شوید.

جمع بندی

برند ال جی همواره قدم های محکمی در مسیر پیشرفت تلویزیون به ویژه مدل های گیمینگ برداشته است و اکنون نمایشگرهایی که آرزوی هر گیمری هستند در لابه لای محصولات این برند جای گرفته اند؛ اما این تمام ماجرا نیست! خرید تلویزیون ال جی مزیت های دیگری نیز دارد که از آن ها می توان به نوآوری در امکانات اسمارت، تخصص بالا در بهبود کیفیت تصویر و قیمت مناسب در مدل های میان رده اشاره کرد به این معنی که شما می توانید یک تلویزیون گیمینگ مانند QNED80 را با قیمتی اقتصادی خریداری کنید پس با توجه به نیاز و بودجه خودتان می توانید از فروشگاه افرالند تلویزیون مناسب را انتخاب نمایید.

ادرس وبسایت: afralland.com

تلفن ثابت: ۰۸۷۳۴۲۲۵۴۵۶

ایمیل : info@afraland.com

آدرس: کردستان، بانه، کوچه پاساژ نور ساختمان پاییز

 

این مقاله به عنوان رپورتاژ آگهی تبلیغاتی در وبسایت گویا آی تی منتشر شده و وبسایت گویا آی تی در مورد تایید یا رد صحت محتوای آن مسئولیتی ندارد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *