چه کسانی پیام تلگرام من را دیده و لایک کرده اند

چه کسانی پیام تلگرام من را دیده و لایک کرده اند
  • 1402/12/6
  • زهرا معبودی
  • 0

اطلاع از سین خوردن پیام تلگرام به طور رسمی و بدون نیاز به هیچ اپلیکیشنی از طریق خود نرم افزار تلگرام قابل پیگیری است. از آن جا که برای لایک شدن و یا سین خوردن پست های کانال تلگرامی تان نیاز دارید تا ربات های اختصاصی طراحی کنید اما اطلاع از سین خوردن پیام تلگرام یا حتی اطلاع از لایک شدن پیام های تلگرام توسط خود تلگرام امکان پذیر است. گویا آی تی در ادامه این مطلب به شما کمک می کند تا از طریق موبایل و دسکتاپ بتوانید متوجه شوید که چه کسانی پیام شما در گروه را دیده و چه کسانی آن را لایک کرده اند.

 

نیازمندی ها برای اطلاع از سین خوردن پیام تلگرام

شما برای این که اطلاع از سین خوردن پیام تلگرام و لایک شدن پیام تان توسط دیگران پیدا کنید کافی است که:

  • خودتان عوضی از گروه مورد نظر باشید (به عنوان مثال کسی پیام تان را فوروارد نکرده باشد)
  • نسخه تلگرام تان (گوشی و دسکتاپ) بروز رسانی شده باشد.
  • به اینترنت دسترسی داشته باشید.

ادامه مسیر این واکاوی را با ما همراه باشید.

 

چه کسانی پیام من را در گروه تلگرام سین کرده اند

وقتی که پیامی در گروهی ارسال می کنید مطمینا افراد زیادی آن را سین می کنند. اولین نشانه از سین شدن پیام شما این است که تیکی که در سمت راست و پایین پیام می بینید به ۲ تیک تبدیل می شود. این یعنی اقلا یک نفر آن را دیده است. اما کی؟

خب در ادامه به شما در این باره کمک می کنم که بتوانید به کمک تلگرام دسکتاپ و موبایل از این قضیه اطلاع پیدا کنید.

بیشتر از تلگرام بیاموزید: شیوه اشتراک گذاری صفحه نمایش در تلگرام

 

نحوه اطلاع از کسانی که پیام تلگرام را سین زده اند در دسکتاپ

تصویری که در زیر مشاهده می کنید پیامی است که چند روز پیش در گروه تولید کنندگان محتوا ارسال کردم. همانطور که مشاهده می کنید این پیام توسط دوستانم سین خورده است (دو تیک آبی سمت راست و پایین را می بینید؟) و از طرفی می دانم که ۵ نفر آن را لایک کرده اند!

اطلاع از سین خوردن پیام تلگرام

برای این که مطمین شوم که چه کسانی پیام شما را دیده اند:

  1. وارد گروه تلگرام مورد نظر شوید که می دانید پیام در آن نوشته اید
  2. در میان پیام ها اسکرول کنید تا به پیام خودتان برسید.
  3. روی پیام راست کلیک کنید.

وقتی که روی پیام راست کلیک می کنید در انتها متوجه می شوید که تعدادی آن را دیده اند و تعدادی ریکشن داده اند. به عنوان مثال در حالت بالا تعداد سین زنندگان ۱۳ نفر و تعداد لایک کنندگان ۵ نفر است.

اطلاع از سین خوردن پیام تلگرام

اگر روی همین باکس در انتهای پیام کلیک کنید لیستی نمایش داده می شود (لیست سمت چپ) که هم نشان می دهد چه کسانی آن را دیده اند و چه کسانی ریکشن و لایک ارسال کرده اند. معمولا افرادی که ریکشن داده اند (یا همان لایک کرده اند) در بالاترین قسمت قابل مشاهده است.

بیشتر بیاموزید: نحوه تنظیم نوتیفی خاص برای مخاطب خاص در تلگرام

 

چه کسانی پیام من را در گروه تلگرام موبایل لایک کرده اند

اگر از تلگرام موبایل استفاده می کنید نیز می توانید به راحتی متوجه شوید که چه کسانی پیام شما را سن زده اند و چه کسانی ریکشنی نسبت به آن انجام داده اند. مثلا اگر لایک کرده باشند ریکشن آن ها به صورت قلب نمایش داده می شود.

من همین پیامم را از طریق گوشی موبایلم بررسی می کنم و آموزش ها را ادامه می دهم.

اطلاع از لایک کنندگان پیام تلگرام

همانطور که مشاهده می کنید از طریق تلگرام موبایل نیز همان اطلاعاتی که در دسکتاپ در بالاتر آموزش داده شد قرار داده شده است. می دانیم که پیام سین شده و لایک شده است! اما اینجا تعداد مشخص نیست.

در این جا نیز کافی است که برای اطلاع از سین خوردن پیام تلگرام و این که چه کسانی پیام تلگرام را دیده اند روی پیام کمی فشار بدهید (محوطه خالی پیام) تا یک لیست نمایش داده شود:

اطلاع از سین خوردن پیام تلگرام

همانطور که مشاهده می کنید با فشار دادن روی پیام، لیستی از تنظیمات نمایش داده می شود که در بالاترین قسمت آن می توانید اطلاعات کامل از افرادی که پیام را سین زده اند یا لایک کرده اند را مشاهده کنید.

روی بالاترین قسمت از پیام که در مورد ریکت هاست ضربه بزنید تا لیست مخاطبین باز شود.

اطلاع از لایک شدن پیام تلگرام

در لیستی که مشاهده می کنید ابتدا لیستی از افرادی که ریکت یا لایک و اکشن نسبت به پیام شما داشته اند را مشاهده می کنید. اگر لیست را اسکرول کنید به کسانی می رسید که فقط پیام شما را سین زده اند اما ریکتی نداشته اند. مثلا در لیست بالا به شما گفته می شود که مخاطبین در چه تاریخی و چه ساعتی پیام شما را سین زده و ریکت داشته اند. مخاطبی که در انتهای عکس بالا مشاهده می کنید تنها در ساعت ۲۱:۵۳ دقیقه پیام را سین زده است اما ریکشنی نداشته است.

بیشتر بیاموزید: چطور تلگرام را به زنگ هشدار تبدیل کنم؟

 

اطلاع از نام لایک کنندگان پیام تلگرام در اندروید

اگر می خواهید پیام تلگرام تان را صرفا برای اطلاع از کسانی که آن را لایک کرده اند مورد بازرسی قرار دهید کافی است که روی علامت ریکشن ها (ریکشن می تواند شامل لایک و هر اموجی دیگری باشد) کمی لمس کنید تا لیست نمایش داده شود. در این حالت فقط ریکشن دهندگان مشخص هستند و خبری از افرادی که فقط سین زده اند نخواهد بود.

دقت کنید که هیچ فرقی ندارد که از اندروید استفاده می کنید یا از iOS! این راهکار روی هر دو پلتفرم کار می کند.

کسانی که از طریق تلگرام دسکتاپ نیز می خواهند مستقیما بفهمند که چه کسانی پیام شان را لایک کرده اند کافی است روی علامت ریکشن ها در گروه فقط راست کلیک کنند. بدین ترتیب لیست به سادگی نمایش داده می شود.

آیا در این باره سوالی دارید؟ در بخش نظرات بنویسید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *