آموزش تنظیم زنگ هشدار در تلگرام برای خودتان

آموزش تنظیم زنگ هشدار در تلگرام برای خودتان
  • 1402/9/30
  • زهرا معبودی
  • 0

یکی از قابلیت های ویژه تلگرام این است که می توانید به کمک آن برای خودتان یادآورهای مختلف برای هر تاریخ و زمانی بسازید! به عنوان مثال قرار است در ۳۱ روز بعد در ساعت خاصی تولد دوستی را به او تبریک بگویید! علاوه بر این که می توانید برای او متنی را زمان بندی کنید می توانید برای خودتان نیز یادآورهایی بسازید!

روش تنظیم زنگ هشدار در تلگرام

به منظور تنظیم زنگ هشدار در تلگرام باید ابتدا مطمین باشید که تلگرام شما بروز رسانی شده است. بعد از این که بروز رسانی انجام شد وارد صفحه منوهای خود شوید و از آن جا مطابق تصویر زیر فضای ذخیره سازی پیام های شخصی خود را باز کنید:

تنظیم زنگ هشدار در تلگرام

بعد از زدن این گزینه می دانید که صفحه ای باز می شود که می توانید در ‌آن هر چیزی را ذخیره کنید. برای تنظیم زنگ هشدار در تلگرام برای خودتان باید صرفا از این قسمت استفاده کنید.

لطفا در قسمت متنی متن هشداری خود را بنویسید و در ادامه روی آیکون ارسال در سمت راست، راست کلیک کنید.

تنظیم زنگ هشدار در تلگرامپس از راست کلیک کردن به شما گزینه ای نمایش داده می شود که باید از طریق آن یادآور را تنظیم کنید:

تنظیم زنگ هشدار در تلگرام

در مرحله بعد روی این گزینه کلیک کنید تا وارد بخش تنظیمات ساعت و تاریخ مورد نظرتان برای دریافت تنظیم زنگ هشدار در تلگرام شوید:

تنظیم زنگ هشدار در تلگرام

در کادر سمت چپ تاریخ مورد نظر و کادر سمت راست ساعت مورد نظر برای تنظیم زنگ هشدار در تلگرام استفاده کنید. در نهایت روی گزینه Schedule کلیک کنید.

با این کار در نهایت پیام شما در بخش reminder های تلگرام قابل مشاهده است:

تنظیم زنگ هشدار در تلگرام

بدین ترتیب پیام شما تنظیم و ذخیره می شود.

 

نحوه مدیریت پیام هشداری در تلگرام

خوشبختانه در این قسمت می توانید همچنان کنترل پیام هشداری و زمان را داشته باشید. اگر روی این پیام راست کلیک کنید منویی به شما نمایش داده می شود که می توانید از آن برای مدیریت پیام تان استفاده کنید:

 

تنظیم زنگ هشدار در تلگرام

مطابق تصویر بالا اگر روی گزینه reSchedule کلیک کنید می توانید به طور مجدد پیام خود را زمان بندی کنید و تاریخ و زمان هشدار را دست کاری کنید. برای تغییر تنظیم زنگ هشدار در تلگرام این گزینه همیشه در دسترس شما است مادامی که به زمان هشدار برسید.

اما اگر بخواهید متن هشداری تان را تغییر دهید باید در همین صفحه از گزینه edit استفاده کنید. با زدن این گزینه متن شما به حالت ویرایشی می رود تا بتوانید آن را حذف و اضافه کنید:

تنظیم زنگ هشدار در تلگرام

حتی اگر تصمیم بگیرید تا پیام تان را کلا حذف کنید باز هم راه حلی برای شما وجود دارد و آن هم استفاده از گزینه delete در همین منو است:

تنظیم زنگ هشدار در تلگرام

اگر از صفحه reminder بیرون بیایید احتمالا به سختی بتوانید این صفحه را مجددا پیدا کنید! حالا تصور کنید که بخواهید دوباره به این صفحه برگردید! برای این منظور دوباره به قسمت saved message ها بیایید ( همانجایی که ابتدای آموزش به شما گفته شد )‌ و در ادامه در پایین در کنار کادر نوشتاری روی آیکون مربوط به reminder کلیک کنید:

تنظیم زنگ هشدار در تلگرام

این گزینه شما را به صفحه ریمایندر یا یادآور هدایت می کند تا با تنظیم زنگ هشدار در تلگرام در آن بتوانید یادآور های دلخواه بسازید.

 

نحوه تنظیم زنگ هشدار در تلگرام در صفحه reminder به طور مستقیم

وقتی در صفحه reminder حضور دارید می توانید در همانجا به طور مستقیم یاداور های جدیدی تنظیم کنید.

تنظیم زنگ هشدار در تلگرام

در صفحه reminder متن خود را بنوسید و در نهایت روی آیکون تنظیم زمان و تاریخ در سمت راست ویرایشگر کلیک کنید. این کار به شما کمک می کند در چند ثانیه موفق به تنظیم زنگ هشدار در تلگرام شوید و یک لیست یادآور سریع برای خود تنظیم کنید.

بعد از این که زمان دریافت هشدار رسید تلگرام درست مثل یک پیام جدید، هشدار مورد نظر را ارسال می کند و شما باید آن را بخوانید.

منبع کمکی

وبسایت guidingtech

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *