معرفی سرویس Google Related

معرفی سرویس Google Related
  • 1390/6/9
  • آرمان شيرزادي
  • 0
Google relatedGoogle Related سرویس جدیدی است که به شما هنگام گشت و گذار در صفحات اینترنت در پیدا کردن صفحات مرتبط با موضوع صفحه موجود کمک میکند.
این سرویس گوگل مطالب خود را از طریق یک نوار نازک در پایین صفحه نمایش پیشنهاد داده و عناوین نمایش داده شده بر اساس اندیکس و رنکینگ موتور جستحوی گوگل بوده و شامل فیلم ها، نقشه ها، بررسی ها و مطالب دیگر مرتبط به آن صفحه می باشد.

این سرویس فعلا فقط  با نصب یک افزونه در فرمت گوگل کروم فعال شده و تنها  و بر روی این browser قابل نصب می باشد. این سرویس هم اکنون قابلیت بررسی و آنالیز سایتهای انگلیسی زبان را دار می باشد
برای دیدن آدرس اصلی این سرویس و نصب افزونه بر روی گوگل کروم 11 + خود به این آدرس مراجعه کنید

نگاهی به مشخصات Google relatedپس از نصب افزونه :
  • فعال یا  غیر فعال کردن:
  1. بر روی آیکونwrench درToolbar’s  گوگل کروم کلیک کنید
  2. در قسمت option در  Privacy tab, بر روی  “Use Google Related to discover interesting content about the pages you’re viewing” checkbox جهت فعال یا غیرفعال سازی کلیک کنید
  3. .و سپس آنرا Save نمائید.
  4.  


  • زمان فعال سازی این نوار ابزار:

این نوار ابزار هنگامیکه صفحات مرتبط کافی در زمینه مطالب صفحه باز شده شما یافت کند نمایان شده ،در غیر اینصورت پنهان بوده و غیر قابل مشاهده است.همانطوریکه در بالا اشاره شد این سرویس فعلا برای صفحات انگلیسی فعال می باشد.


  • بستن یا غیر فعال کردن نوار ابزار در حسن نمایش:

شما براحتی می توانید اینکار را انجام دهید:

  1. برای بستن دکمه (x) را در سمت راست نوار کلیک کنید.
  2. برای غیر فعال کردن بر روی سایت یا صفحه موجود در قسمت  Options بر روی  Hide for this page یا Hide for entire site کلیک نمائید.
  • Privecy و نحوه عملکرد:

این سرویس مانند بقیه نوار ابزار های مخصوص گوگل بوده و آدرس url  صفحه بازدید شده توسط شما را برای  گوگل فرستاده و گوگل بعد از آنالیز صفحه  و محتویات درون آن شامل لینکهای داده شده به صفحات و موضعات دیگر،پیشنهاد خود را برای شما ارسال میکند که از طریق افزونه در پایین صفحه به شما نشان داده میشود(اطلاعات بیشتر)

Google Related
  • فیلم معرفی:

فیلم معرفی این سرویس از این آدرس قابل مشاهده می باشد.

آرمان شیرزادی

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *