لینک دادن به قسمت خاصی از یک صفحه وب !!!

لینک دادن به قسمت خاصی از یک صفحه وب !!!
  • 1390/7/6
  • علیرضا
  • 3

سایت و سرویس های زیادی هستند که امکان به اشتراک گذاری لینک ها و بوکمارک ها را در اختیار ما قرار میدهند و ما تقریبا روزانه از آنها زیاد استفاده میکنیم . این ابزارها کاربردی هستند اما برخی اوقات اصلا به کار نمی آیند . برخی مواقع ما میخواهیم فقط به یک قسمت از صفحه اشاره کنیم . اگر بخواهیم در یک مقاله طولانی از ویکیپدیا به یک قسمت خاص اشاره کنیم ، بایستی از ابزارهای دیگری استفاده کنیم . چون مطالعه یک مطلب بلند به منظور یافتن یک قسمت خاص ، واقعا کلافه کننده است .

اما مشکل شما به راحتی قابل حل است . با گویا آی تی همراه باشید …………

سرویس BookmarkQ دقیقا کاری که ما میخواهیم را انجام میدهد . یعنی اشاره به یک قسمت خاص از صفحه .

ابتدا به وبسایت این سرویس به آدرس bquot.com مراجعه کنید . در وسط صفحه اصلی وبسایت ، تصویری با عنوان BookmarkQ وجود دارد .

این تصویر را با کلیک چپ گرفته و روی نوار بوکمارک مرورگرتان بکشید و رها کنید . اکنون یک بوکمارک جدید به نام BookmarkQ به نوار بوکمارک تان اضافه شده است .

حالا به سراغ مطلب مورد نظر و قسمت مورد نظرتان بروید . آن را انتخاب کنید .

پس از انتخاب قسمت مورد نظر ، روی بوکمارکی که به نوار بوکمارک اضافه کرده اید کلیک کنید . پس از چند ثانیه ، پنجره ی کوچکی ظاهر خواهد شد که حاوی یک لینک است .

این لینک ، شما را به همان قسمت خواهد برد و آن قسمت به صورت هایلایت شده و به رنگ زرد نمایش داده میشود .

امکان به اشتراک گذاری این لینک نیز به صورت سریع و آسان مهیا شده است . در همان پنجره کوچکی که لینک قرار دارد ، شما میتوانید آن لینک را در فیسبوک ، توییتر به اشتراک بگذارید و یا از طریق ایمیل آن را برای سایر دوستان و آشنایان تان ارسال کنید .

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. سلام.
    عالی بود.واقعا بههمچین سرویسی نیاز داشتم.ممنون.
    لطفا اگه منبع این مطلب وجود داره معرفی کنید.

    1. سلام امیدرضا جان .
      این سرویس رو طی یه وب گردی پیدا کردم و منبعی که این آموزش رو داشته باشه خود سایت همین سرویس هست . طی سه مرحله با سه تا تصویر روش کار رو میگه که من یه توضیحاتی رو بهش اضافه کردم .

      موفق باشی ……….

  2. سلام میخوام کار اینترنتی انجام بدم دارم بد بخت میشم تورو خدا بهم کمک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *