ویندوز 8 : چگونه سفارشی کردن Charms Bar

ویندوز 8 : چگونه سفارشی کردن Charms Bar
  • 1391/6/30
  • سعيد
  • 7

مایکروسافت در ویندوز 8 به معرفی تعداد زیادی از ویژگی های جدید و به روز رسانی ابزار ها پرداخته است. و نوار Charms Bar یکی از آنها است…

نوار Charms Bar هنگامی که ماوس را به سمت پایین سمت راست هدایت کنید خیلی سریع برای شما به نمایش در می آید.

نوار Charms Bar با رنگ پیش فرض سیاه است , اما میدونم برخی از شما مثل من دوست دارید این یکی رو هم خودتون کنترل کنید و  هر رنگی دوست دارید به اون بزنید.! اما متاسفانه مایکروسافت برای ما هیچ گزینه ای جهت تغییر و سفارشی کردن ظاهر نوار Charms Bar قرار نداده .. اما نگران نباشید بعضی از توسعه دهندگان برنامه ی شخصی سازی آن را ساخته اند.

نرم افزار رایگان My WCP CharmBar Customizer که به ما اجازه شخصی سازی نوار Charms Bar را بدون هیچ دردسری و بدون نیاز به نصب (نرم افزار portable) فراهم میکند.کار با آن بسیار ساده و راحت است.

customize-charm-bar-in-windows-8-

در صفحه اصلی نرم افزار My WCP Charm Bar شما می توانید تنظیمات مختلف را مانند اثرات شناور و جنبشی ( Hover effects )، رنگ (colors)، آرم (logo smoothing) و بسیاری دیگر را اعمال و ویرایش کنید. همچنین امکان تنظیم میزان شفافیت نوار Charm Bar نیز وجود دارد که البته برای نسخه (Consumer Preview ) کامل است اما من ایده ای برای کار کردن اون در نسخه نهایی ندارم . اما در نسخه (Windows 8 CP) تست شده و کاملا کارش را خوب انجام داد.

همینطور که در اسکرین شات زیر می توانید ببینید  رنگ نوار Charm Bar  از پیش فرض سیاه و سفید به نارنجی تغییر یافته است. هر رنگ که مطابق با خلق خوی شما و تصویر زمینه دسکتاپ را میتوایند انتخاب کنید…

Untitledvbcxb

برای تغییر رنگ پس زمینه نوار Charm Bar از بخش پایین در قسمت Charms Bar Color گزینه background را انتخاب کنید. کار با این نرم افزار بسیار آسان است بعد از تغییرات و انتخاب رنگ مورد علاقه بر روی گزینه Apply new settings کلیک کنید در اینجا یک پنجره کوچک پاپ آپ pop-up نشان داده خواهد شد و بعد از آن میتوانید ظاهر جدید نوار Charms Bar را مشاهده کنید.

mywcpcbc saeed.Najaran

اندازه کامل

شما می توانید تمام تنظیمات اصلی و رنگ نوار Charms Bar را با استفاده از بازگرداندن تنظیمات پیش فرض Restore default settings را به حالت اولیه برگردانید.بر روی دکمه کلیک کنید و همه چیز مانند اول می شود.

نرم افزار My WCP CharmBar Customizer بدون نیاز به نصب (نرم افزار portable ) است و می توانید نسخه رایگان و کامل آن را از اینجا با حجم فقط 500 کیلو بایت دریافت کنید.

امیدوارم از مجموعه آموزش های ویندوز8 در مجله گویا آی تی استفاده کنید تا بیشتر از ویندوز8 لذت ببرید…متشکرم.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 7 دیدگاه
  1. کرک و یا پچ رفع محدودیت و اکتیو کردن ویندوز را می خواستم
    هرچی تو سایت ها بود امتحان کردم جواب نداد

    1. متاسفانه هنوز کرک 100% کاربردی و مطمینی برای ویندوز 8 ارائه نشده …
      کرک های که سایتها ارائه میدهند دارای انقضا زمانی بوده…

  2. سلام
    من ویندوز 8 نصب کردم ، اکتیو هست و آپدیت هم میشه ولی نمی تونم روش آنتی ویروس نصب کنم. مخصوصاً آویرا که عمری باهاش خو گرفتم.
    کسی می تونه کمک کنه یه آنتی ویروس واسه ویندوز 8 بیتی 64

    1. از این مطلب می توانید اطلاعات کسب کنید …

      بررسی جامع نرم افزار امنیتی Bitdefender Total Security 2013

    2. شما احتمالاً نسخه آویرای که دارید 32 بیتی است بهمین خاطر ارور میده. برسی کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *