نوکیا ۲۲۰، فیچر فون ۳۹ دلاری جدید نوکیا

نوکیا ۲۲۰، فیچر فون ۳۹ دلاری جدید نوکیا
  • 1392/12/5
  • بهراد جاود
  • 1

در کنار سری اکس اندرویدی که همه را شگفت زده کرد و آشا ۲۳۰ با قیمت مناسبش، نوکیا یک فیچر فون ارزان قیمت دیگر هم برای معرفی آماده کرده بود که نوکیا ۲۲۰ نام دارد. یک فیچر فون ۳۹ دلاری که از آنچه فکر می کنید قدرتمندتر است. نوکیا ۲۲۰ در واقع نسل دوم نوکیا ۱۱۰ می باشد.

نوکیا ۲۲۰ دارای یک صفحه نمایش ۲.۴ اینچی و ۲ مگاپیکسل دوربین است و از کارت میکرو SD تا ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می کند. از لحاظ اتصالات، این فیچر فون یک درگاه میکرو USB برای تبادل اطلاعات و همین طور شارژ کردن دارد و از بلوتوث ۲.۱ با نوکیا SLAM پشتیبانی می کند – ویژگی ای که امکان انقال اطلاعات مولتی مدیا را با دیوایس های نزدیک فراهم می سازد.

Nokia220

نوکیا از پهنای باند GSM 900/1800 پشتیبانی می کند و در حالت مکالمه ۱۳ ساعت و در زمان پخش مدیا ۵۱ ساعت دوام می آورد. قطعا وبسایت ها و پرونده های چند رسانه ای برای صفحه نمایشی به این کوچکی هماهنگی ندارند ولی نوکیا ۲۲۰ برای پخش موسیقی طول عمر باطری خوبی دارد. مدل دو سیم کارته در حالت استندبای ۲۴ روز و در مدل یک سیم کارته ۲۹ روز باتری خواهد داشت.

نوکیا ۲۲۰ با قابی با رنگ هایی همانند سری لومیا عرضه می شود – سیاه، سفید، قرمز، زرد و فیروزه ای. از همه مهم تر نوکیا ۲۲۰ یک چراغ قوه داخلی هم دارد. مهم نیست الان در چه دوره ای از تکنولوژی هستیم، این ویژگی همیشه جالب و دوست داشتنی است.

مرجع: phonearena.com

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. مطلب فوق به صورت لینک در «فوج» قرار گرفت. «فوج» یک سایت به اشتراک گذاری لینک است.

    fooj.ir

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *