مشکل جدا شدن درب تلفن هوشمند Nexus 6

مشکل جدا شدن درب تلفن هوشمند Nexus 6
  • 1393/10/29
  • مجتبی
  • 0

اگر به مشخصات تلفن هوشمند نکسوس ۶ نگاهی بیاندازیم، بر روی کاغز با دستگاهی عالی روبرو هستیم. این محصول جدیدترین مشخصات سخت افزاری را دارد و مجهز به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۰۵ است و نیز از یک صفحه نمایش با کیفیت بهره می برد که رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل را ارائه می کند. و از همه مهمترین جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید به سرعت برای آن منتشر می گردد. باتری این دستگاه ۳۲۲۰ میلی آمپرساعتی است و از دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی در پشت برخوردار است. اما اینکه هیچکس بی عیب نیست ظاهرا بجز انسان ها در مورد تلفن های هوشمند هم صدق می کند! چندی پیش مشکلی نرم افزاری در بخش تماس این محصول گزارش شده بود و حالا نیز تعدادی از افراد، گزارشی نسبت به یک خرابی سخت افزاری در Nexus 6 داده اند.

بر اساس گزارش یکی از همین کاربران، در قسمت درب محافظ باتری که در پشت دستگاه قرار گرفته، مشکلی وجود دارد. همانطور که در تصویر این مطلب مشاهده می کنید، بین دربی که باتری را می پوشاند و بدنه دستگاه فاصله وجود دارد. تعداد زیادی گزارش مشابه دیگر هم از همین مشکل منتشر شده و همه افرادی که با آن مواجه شده اند می خواهند دلیلش را بدانند.

موتورولا پس از انتشار این گزارشات خرابی، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده مشتریانی که با مشکل یاد شده مواجه شده اند، می توانند دستگاه نکسوس ۶ خراب خود را تحویل شرکت داده و یک تلفن هوشمند جدید سالم دریافت کنند. این نکته را هم باید یادآور شویم این اولین باری نیست که در یکی از محصولات تولیدی موتورولا چنین مشکلی وجود دارد. تلفن هوشمند Droid Turbo و نیز Moto X 2014 هم مشکلی مشابه با آنچه بیان شده داشتند.

اینکه موتورولا تصمیم گرفته به مشتریانی که دستگاه آنها مشکل یاد شده را دارد، یک نکسوس ۶ جدید و سالم بدهد، یعنی مشکل مورد بحث تا به این لحظه قابل رفع نیست. البته این خیلی خوب است که شرکت یاد شده این نقص را پذیرفته و حاضر شده خسارت های ناشی از آن را به خریداران دستگاه های خراب، بپردازد.

[منبع: UberGizmodo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *