تصاویر جدید از گوشی Moto G5S Plus موتورولا با دوربین دوگانه؛ منتظر یک محصول متفاوت باشید!

تصاویر جدید از گوشی Moto G5S Plus موتورولا با دوربین دوگانه؛ منتظر یک محصول متفاوت باشید!
  • 1396/3/8
  • مقدم
  • 0

شرکت موتورولا در حال‌ برنامه‌ریزی برای رونمایی از گوشی‌های هوشمند جدید خود در سال جاری میلادی است و پرچم‎داران جدید این شرکت مانند نسل قبل، ماژولار بوده و به عنوان عضوی از سری Moto Z به بازار عرضه می‎شود. با این‌حال، به‎نظر می‎رسد که عرضه گوشی پرچم‎دار با طراحی ماژولار، تنها برنامه شرکت موتورولا برای سال جاری میلادی نیست و تصمیم دارد تا گوشی‎های میان‎رده جدید خود را در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ عرضه نماید. به‎تازگی، تصاویر واقعی از Moto G5S Plus به دست‌ آمده است که گوشی میان‎رده جدید موتورولا را با دوربین دوگانه به نمایش می‎گذارد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‎سایت گویا آ‌ی‌‏تی همراه باشید.

Moto G5S Plus

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌شود، Moto G5S Plus به دوربین دوگانه مجهز شده است و جنس بدنه پشت دستگاه از فلز است؛ با این‌حال، فریم گوشی میان‌رده جدید موتورولا از جنس پلاستیک است. Moto G5S Plus به یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی Full HD مجهز خواهد بود و شرکت موتورولا یک پنل IPS LCD را برای این گوشی در نظر گرفته است؛ فعلاً نباید منتظر عرضه محصولی میان‌رده با پنل AMOLED از سوی موتورولا باشید.

علاوه‌براین، گوشی Moto G5S Plus به چیپ‌ست اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام با پردازنده هشت هسته‌ای مجهز خواهد بود. همان‎طور که می‌دانید، عملکرد این تراشه نزدیک به ۲۰ درصد در مقایسه با نسل قبل بهبود یافته است و هسته‌های پردازشی اختصاصی Kryo 260 به آن قدرت می‎دهد.

Moto G5S Plus

Moto G5S Plus البته تنها گوشی میان‎رده جدید شرکت موتورولا نخواهد بود و همان‎طور که احتمالاً می‌دانید، این شرکت به همراه مدل “پلاس” نسخه استاندارد گوشی میان‌رده خود را به بازار عرضه خواهد کرد که از یک نمایشگر کوچک‌تر استفاه می‌کند و شاید همانند مدل پلاس به دوربین دوگانه مجهز شده باشد. در همین رابطه، گمان می‌رود که Moto G5S از یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی استفاده می‎کند؛ مانند مدل پلاس، رزولوشن نمایشگر Full HD یا ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بوده و از پنل IPS LCD استفاده می‌کند.

گوشی Moto G5S Plus و Moto G5S موتورولا با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۱ به بازار عرضه خواهد شد و جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری به همراه درگاه یواس‌بی Type-C برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. در گوشی‌های جدید موتورولا، حسگر اثرانگشت به زیر دکمه Home منتقل شده است؛ موردی که در نسل قبل یعنی Moto G5 نیز به‎کار گرفته شده بود.

شرکت موتورولا در حال‌حاضر به شایعات پیرامون عرضه گوشی Moto G5S Plus و Moto G5S واکنشی نشان نداده است و نمی‎دانیم که اطلاعات منتشر شده پیرامون گوشی‌های میان‎رده جدید موتورولا تا چه اندازه صحت دارد. هم‎چنین، قیمت احتمالی این دو گوشی هنوز مشخص نیست؛ آیا شرکت موتورولا آن‎ها را با قیمتی بیشتر از نسل قبل یعنی Moto G5 به بازار عرضه می‎کند و سرنوشت نسل قبل پس از عرضه Moto G5S و مدل «پلاس» این گوشی چه می‎شود؟

شرکت موتورولا به‌تازگی از گوشی‎های هوشمند Moto C و Moto C Plus رونمایی کرده است که قیمت مدل پایه، تنها ۸۹ یورو است. با این‎حال، هیجان‌انگیزترین محصولاتی که شرکت موتورولا در سال جاری میلادی معرفی خواهد کرد؛ گوشی‎های هوشمند سری Moto Z2 است و همان‎طور که می‌دانید از این سری، سه گوشی Moto Z2، Moto Z2 Play و Moto Z2 Force به بازار عرضه خواهد شد. هر سه مدل از ماژول‌های Moto Mods پشتیبانی کرده و شرکت موتورولا، ماژول‌های هیجان‌انگیز جدیدی را نیز برای آن‌ها توسعه داده است.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *