گوشی هوشمند شیائومی Mi Note Pro با صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی معرفی شد

گوشی هوشمند شیائومی Mi Note Pro با صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی معرفی شد
  • 1394/2/16
  • مبين
  • 0

قبلا شایعاتی شنیدنی درباره گوشی هوشمند شیائومی Mi Note Pro در چند هفته اخیر منتشر شده بود. اکنون این دستگاه به صورت رسمی با تمامی مشخصات و جزئیات معرفی شده است.

گوشی هوشمند شیائومی Mi Note Pro دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی QHD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و ۵۱۵ پیکسل در هر اینچ می باشد.

mi-note-pro-2

قدرت این دستگاه توسط پردازنده هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 810 و پردازشگر گرافیکی Adreno 430 و همچنین رم خارق العاده ۴ گیگابایتی تامین می شود. حافظه داخلی آن ۶۴ گیگابایت است و ظرفیت باتری آن ۳۰۹۰ mAh بوده که مجهز به تکنولوژی شارژ سریع (Qualcomm Quick Charge 2.0) می باشد.

mi-note-pro

در رو به رو یک دوربین ۴ مگاپیکسلی برای تصویر برداری سلفی و همچنین مکالمه تصویری وجود دارد و همچنین در پشت دستگاه یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با سنسور Sony IMX214 نیز هست که لذت عکاسی را چند برابر افزایش می دهد. لازم به ذکر است که دوربین پشتی دستگاه مجهز به تثبیت کننده تصویر نوری است.

mi-note-pro-3

گوشی هوشمند شیائومی Mi Note Pro با قیمت ۲,۹۹۹ یوان در چین عرضه می شود که قیمت ارزی آن حدود ۴۸۲ دلار است. متاسفانه شیائومی هیچ جزئیاتی درباره عرضه این گوشی هوشمند به خارج از چین منتشر نکرده است اما آنگونه که پیدا است پس از عرضه در چین روانه بازار جهانی خواهد شد.

منبع: [geeky – gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *