گمانه زنی ها در مورد نمایشگر QHD برای ال جی V20 ادامه دارد

گمانه زنی ها در مورد نمایشگر QHD برای ال جی V20  ادامه دارد
  • 1395/5/15
  • زهرا معبودی
  • 1

این روزها همه علاقه مندان و طرفداران گوشی های هوشمند دائما به دنبال بررسی اخبار و اطلاعات دنیای تکنولوژی هستند زیرا کمپانی های تولید کننده گوشی های هوشمند برای عقب نماندن از دنیای رقابت در صدد تولید و عرضه نسخه جدیدی از گوشی های خود می باشند تا نظرها و دیدگان مصرف کنندگان را بیشتر از پیش به کمپانی خود معطوف نمایند.

همانطور که حتما می دانید چند روز پیش کمپانی سامسونگ با عرضه گلکسی نوت ۷ مسیر عرضه نسخه های جدید را باز نمود و کمپانی های ال‌جی و اپل نیز اعلام کرده اند که تا اواخر شهریور ماه نسخه جدیدی از تلفن هوشمند خود روانه بازار فروش خواهند کرد و این در حالی است که هر روز بازار شایعات مختلف در باره این دو محصول جدید داغ تر می شود در این میان گاهی کمپانی های سازنده قطعات داخلی با انتشار مدارکی قصد دارند این بازار را داغ تر از پیش نمایند.

یکی از محصولاتی که به شدت بازار شایعه را داغ نموده گوشی جدید ال‌جی با نام  V20می باشد که قرار است در تاریخ ۱۶ شهریور ماه برای علاقه مندان به محصولات این کمپانی رونمایی و عرضه گردد.

LGV20

سال گذشته کمپانی ال‌جی گوشی هوشمند V10 را که محصولی با کیفیت و در خور توجه است روانه بازار نمود و حالا قصد دارد تا یکی دیگر از اعضای این خانواده را در شهریور ماه امسال رونمایی نماید.

در متن شایعه ای که امروز منتشر شده است از برخی امکانات این محصول جدید ال‌جی پرده برداری گردیده است. منبع این شایعه که تاکید دارد اطلاعات بدست رسیده معتبر می باشد اعلام کرده که این گوشی  با صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰، ۴ گیگابایت حافظه رم، همچنین به استفاده از یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی در پشت گوشی و دوربین دوگانه در جلوی گوشی بهره می برد همچنین این منبع اعلام کرده گوشی جدید ال جی ماژولار نخواهد بود.

lgv20 2

با وجود تمامی حرف ها و شایعات پیش رو بهتر است برای کسب اطلاعات دقیق تر درباره این محصول تا شهریور ماه امسال و عرضه رسمی آن منتظر بمانیم

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. به نام خدا
    سلام لطفا جواب ایمیلم را بدهید.
    چه منفی باشد چه مثبت باکمال تشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *