بررسی فنی مدل های جدید سری Stream کمپانی HP

بررسی فنی مدل های جدید سری  Stream  کمپانی HP
  • 1395/5/21
  • زهرا معبودی
  • 0

کمپانی HP به تازگی سه مدل جدید از سری Stream خود را ارائه نموده است در ادامه به معرفی و ارزیابی هر سه مدل خواهیم پرداخت:

  1. HP Stream 11

HP Stream- new model

این دستگاه مجهز به صفحه نمایش ۱۱ اینچی، پردازنده‌ی Celeron N3060 اینتل و با چهار گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه در کارت حافظه‌‌ با قیمت ۱۹۹ دلار عرضه شده است.

نقاط قوت: لپتاپ HP Stream دارای قیمت مناسبی بوده ، باتری با کیفیتی دارد بعلاوه شامل یک سال استفاده رایگان Microsoft Office 365 و یک ترابایت فضای ابری OneDrive می باشد.

نقاط ضعف: سرعت دستگاه در زمان اجرای چند وظیفه بطور همزمان کند می شود. تاچ پد بیشتر وقت ها بدقلق بوده، حافظه on bord ،  ۳۲  GB SSD برای حتی استفاده های نامداوم، بسیار کم است.

نتیجه: دستگاه HP Stream 11، لپ تاپ های متمرکز شده بر فضای ابری مانند کروم بوک ها را هدف قرار داده، اما ابزارهای ویندوز۸ به آن اضافه شده است. این لپ تاپ ارزان قیمت خیلی شما را امیدوار نخواهد کرد، اما عمر باتری آن فوق العاده است.

  1. HP Stream 14

HP Stream- new model

از ویژگیهای این نت بوک جدید شرکت HP می توان به صفحه نمایش ۱۴ اینچی با دقت ۷۶۸×۱۳۶۶ (تقریبا مشابه کروم بوک ها)، تراشه AMD A4 Micro-6400T با ۴ هسته و فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتز و گرافیک مجتمع Radeon R3، دو گیگابایت حافظه و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی اشاره نمود.

این سیستم به گزینه های ارتباطی مناسب از قبیل بلوتوث، Wi-Fi، سه عدد پورت USB، خروجی HDMI ، ورودی کارت حافظه SDXC و وب کم تجهیز شده است. HP Stream 14 همراه با windows 8.1 نصب شده به بازار عرضه خواهد شد. مایکروسافت بعنوان هدیه اجازه استفاده از ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری خود را از طریق سرویس OneDrive به خریداران می دهد.

این دستگاه با قیمت ۲۲۰ دلار عرضه خواهد شد.

  1. HP Stream x360

HP Stream- new model

این یک لپ‌تاپ-تبلت با صفحه‌نمایش قابل‌چرخش بوده و دارای مشخصات داخلی زیر می باشد.

پردازنده‌ی Celeron N3060 اینتل را دارند و با چهار گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه در کارت حافظه‌‌ خواهد داشت.

دارای صفحه نمایش ۱۱٫۶ اینچی و دقت تصویر ۷۶۸ × ۱۳۶۶ پیکسل

قیمت این دستگاه ۲۴۹ دلار خواهد بود.

لپ‌تاپ مدل HP Stream 11 از تاریخ ۳ شهریور به بازار عرضه می‌شود اما دو مدل Stream 14 و Stream x360 اواسط تا اواخر شهریور ماه عرضه خواهند شد.

اگر شما هم به دنبال لپتابی ارزان قیمت با ویژگی های مناسب هستید می توانید منتظر عرضه این محصولات باشید. همچنین نظران و پیشنهاد های فنی خود را در مورد این لپتاب ها با ما در میان گذاشته و این مطلب را برای دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *