میزو پرو ۷ با شباهت زیاد به نسل اج سامسونگ رونمایی شد

میزو پرو ۷ با شباهت زیاد به نسل اج سامسونگ رونمایی شد
  • 1395/5/28
  • زهرا معبودی
  • 0

میزو یکی از شرکت هایی است که در حوزه تولید گوشی های هوشمند فعالیت دارد که پرچم دار آن قرار است با نام پرو ۷ به عرصه گوشی های هوشمند قدم بگذارد. چندی پیش در بنچمارک آنتوتو شاهد معرفی این گوشی هوشمند بودیم تا نهایتا تا انتهای سال ۲۰۱۶ در اختیار کاربران قرار بگیرد. کاربرانی که با عملکرد گوشی های سامسونگ آشنایی دارند می توانند با تکیه بر ز تراشه‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ سامسونگ که در این گوشی بکار برده شده کیفیت مطلوبی انتظار داشته باشند. حالا شاهد به بیرون درز شدن عکس هایی از این گوشی هوشمند هستیم به طوری که می توان گفت، ظاهری شبیه به اج های سامونگ دارد. این گوشی دارای نمایشگری خمیده است و یک دکمه به شکل بیضی برای عملکرد بخش home آن در  پایین گوشی تعبیه شده است.

meizo 7

به گزارش مجله گویا آی تی  میزو برای این گوشی خود از دوربین های دو گانه استفاده کرده که اگر به پشت دستگاه نگاه کنید یک لنز بزرگ و در زیر آن یک لنز کوچک برای دوربین قابل مشاهده است. خطوط آنتن نیز در لبه های بالا و پایین دستگاه به خوبی قابل مشاهده است.

در پشت دستگاه اطلاعاتی در مورد این گوشی شامل نام پرو ۷  و ذکر کمپانی سازنده نیز حک شده است. پرو ۷ در زمره گوشی هایی است که با نمایشگر ۵٫۵ تولید می شوند اما نمایشگر آن با رزولوشن ۱۴۴۰*۲۵۶۰ قرار است بهترین کیفیت را در اختیار کاربران قرار دهد.

meizo 7

هر چند این گوشی زمانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که احتمالا گوگل از اندروید ۷ نوقای خود رونمایی کرده اما قرار است پرو ۷ با اندروید ۶ مارشمالو روانه بازار شود. حافظه رم این دستگاه یک حافظه ۴ گیگابایتی است و حافظه داخلی آن به میزان ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده است.

دوربین بزرگ و اصلی این گوشی ۱۲ مگاپیکلسی است و سلفی گیر آن با کیفیت ۵ مگا پیکسل معرفی شده اما هیچ خبری در مورد دوربین دوگانه پشت آن هنوز در دسترس نیست.

به نظر شما ویژگی های یاد شده از این دستگاه می تواند آن را در زمره ی برترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۶ قرار دهد یا خیر؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *